رفع خطای میکروفون شکسته در ویندوز 10 و ویندوز 11

آیا میکروفون شما در Discord در ویندوز 11/10 کار نمی کند؟ نگران نباشید ، در این پست در Tak Tip نحوه رفع آن را به شما خواهیم گفت. در صورتی که میکروفن Discord کار نکند ، به چند روش کمک می کند. امروزه برای بسیاری از گیمرها ، Discord به یک بستر ارتباطی مهم تبدیل شده است. با این حال ، گاهی اوقات با مشکلات فنی و خطاهایی روبرو می شوید که عملکرد عادی برنامه را مختل می کند.

چرا میکروفون من روی Discord کار نمی کند؟

مشکلات میکروفون برای همه ما اتفاق می افتد و علت آن در افراد مختلف متفاوت است. در اینجا برخی از دلایل رایج که می توانند باعث ایجاد مشکل در میکروفون دیسک شوند ، آمده است:

  • در صورت بروز مشکلات موقتی در برنامه DIscord.
  • علت این مشکل ممکن است درایور صوتی قدیمی باشد.
  • اگر میکروفون صحیح در برنامه Discord انتخاب نشده باشد.

علل دیگر می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند. در حال حاضر ، اگر میکروفون شما روی Discord کار نکند و صدا نشنوید ، واقعاً می تواند ناامید کننده باشد. بنابراین ، حل این مشکل بسیار مهم می شود. در اینجا چند راه حل کاربردی برای شما آورده شده است که باید بتوانند مشکل را برای شما حل کنند. بیایید بررسی کنیم!

مشکل میکروفون ناسازگاری

رفع اشکال در میکروفون Discord در ویندوز 11/10

در اینجا چند راه حل وجود دارد که می توانید برای حل مشکل میکروفون Discord استفاده کنید:

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

  • مشکلات رایج را در نظر بگیرید
  • به روز رسانی درایورهای صوتی
  • تنظیمات صدا را در Discord بازنشانی کنید.
  • مطمئن شوید که Discord از میکروفون صحیح استفاده می کند.
  • Discord را با Adminstrator شروع کنید
  • تنظیمات حساسیت ورودی خودکار را فعال کنید.
  • از Push to Talk به عنوان حالت ورودی استفاده کنید.

ما روشهای فوق را برای حل مشکل با میکروفون Discord به طور کامل و مفصل به شما خواهیم گفت.

مشکلات رایج میکروفون

اگر میکروفون شما با نرم افزار Discord کار نمی کند ، ابتدا می توانید چند روش متداول را برای حل مشکل امتحان کنید. اما قبل از آن ، مطمئن شوید که میکروفون شما قوی است. بررسی کنید که آیا میکروفون شما فقط با Discord مشکل دارد یا در سایر برنامه های Windows کار نمی کند. اگر میکروفون شما فقط با Discord کار نمی کند ، در اینجا چند نکته عیب یابی کلی آورده شده است:

برنامه Discord را به طور کامل ببندید و سپس آن را مجدداً راه اندازی کنید. اگر مشکلی موقتی وجود دارد ، با راه اندازی مجدد آن برطرف می شود.
همچنین ، خروج از سیستم و ورود مجدد به حساب Discord خود را امتحان کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است.
یکبار جک میکروفون را جدا کرده و دوباره وصل کنید.
همچنین می توانید کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

اگر مشکلات بالا خطای میکروفون را تصحیح نمی کند. مراحل زیر را دنبال کنید.

به روز رسانی درایورهای صوتی

مشکلی که میکروفون روی Discord کار نمی کند ممکن است به دلیل درایورهای قدیمی صدا باشد. بنابراین می توانید درایورهای صوتی خود را برای رفع مشکل به روز کنید. می توانید سعی کنید درایور صوتی خود را به صورت دستی به روز کنید. یکی دیگر از راه های به روز رسانی صدا و سایر درایورها استفاده از نرم افزار رایگان به روز رسانی درایور است. نرم افزار به روز رسانی درایور به شما امکان می دهد تمام درایورهای قدیمی و مفقود شده رایانه خود را به طور خودکار به روز کنید.

درایورهای صدا را به روز کنید و سپس بررسی کنید که آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر.

تنظیمات صدای دیسک را بازنشانی کنید

اگر میکروفون به مدت طولانی کار نمی کند ، می توانید راه حل دیگری مانند بازنشانی تنظیمات صدا در Discord را امتحان کنید. این راه حل به دلیل جایگزینی هدفون های قدیمی با هدفون های جدیدتر ، شانس بیشتری برای رفع مشکل در صورت بروز مشکلات فنی دارد. در اینجا مراحل تنظیم مجدد تنظیمات صدا آمده است:

در Discord ، روی Custom Settings کلیک کنید.

مشکل میکروفون ناسازگاری

اکنون ، در برگه تنظیمات برنامه ، به برگه صدا و ویدیو بروید. در این قسمت ، برای مشاهده گزینه Reset Voice Settings به پایین صفحه بروید.

مشکل میکروفون ناسازگاری

فقط روی گزینه بالا ضربه بزنید و سپس روی دکمه OK کلیک کنید تا تنظیم مجدد تنظیمات صوتی در Discord تأیید شود.

میکروفون خود را دوباره وصل کنید تا ببینید آیا کار می کند یا مشکل همچنان ادامه دارد. اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، از راه حل دیگری در این راهنما استفاده کنید.

بررسی کنید که میکروفون Discord به درستی استفاده شده است

مشکل میکروفون ناسازگاری

اگر مشکل با روش های بالا حل نشد ، باید مطمئن شوید که Discord در وهله اول از میکروفون صحیح استفاده می کند. Discord ممکن است دستگاه اشتباهی را به عنوان ورودی انتخاب کرده باشد. در اینجا مراحل تأیید اینکه میکروفون صحیح به عنوان ورودی Discord انتخاب شده است:

  • روی گزینه User Settings در گوشه سمت چپ پایین پنجره Discord ضربه بزنید.
  • بخش تنظیمات برنامه را پیدا کنید و سپس روی برگه صدا و ویدیو کلیک کنید.
  • در نوار لغزنده دستگاه ورودی ، مطمئن شوید که میکروفون به درستی انتخاب شده است. اگر نه ، میکروفون خود را انتخاب کنید.
  • اسلایدر را به حداکثر تغییر دهید.

پس از انتخاب میکروفون مناسب ، بررسی کنید که میکروفون روی Discord شروع به کار کند.

Discord را با Adminstrator شروع کنید

مشکل میکروفون ناسازگاری

هنگام کار با کاربران غیر اصلی ، ممکن است برنامه ها و نرم افزارهای Windows دچار اشکال شده یا دسترسی کاملی به نرم افزار نداشته باشند ، بنابراین اجرای Discord with Adminstrator ممکن است مشکل را با خرابی میکروفون در Discord به آرامی برطرف کند.

تنظیمات حساسیت ورودی را تغییر دهید

در برخی موارد ، اگر تنظیمات حساسیت ورودی خودکار غیرفعال باشد ، ممکن است باعث خرابی میکروفون شود. می توانید برخی از تنظیمات سفارشی را تغییر داده و در نهایت این گزینه را غیرفعال کنید. این ممکن است صدای میکروفون شما را قطع کند. بنابراین ، با دنبال کردن مراحل زیر ، گزینه Automatic input حساسیت را فعال کنید:

  1. به برگه صدا و ویدئو در تنظیمات> تنظیمات برنامه بروید (روش (3) یا (4) را ببینید).
  2. به پایین بروید تا گزینه تشخیص خودکار حساسیت ورودی را ببینید. کافی است این گزینه را فعال کنید و ببینید آیا میکروفون شما شروع به کار می کند یا خیر.

فشار بر صحبت در اختلاف

مشکل میکروفون ناسازگاری

اگر هیچ یک از موارد فوق برای شما کار نمی کند ، می توانید از Push to Talk به عنوان حالت ورودی استفاده کنید. گزارش شده است که این مشکل برای برخی از کاربران برطرف شده است. بنابراین شما همچنین می توانید امتحان کنید و ببینید آیا این مشکل را برای شما حل می کند یا خیر.

این گزینه در برگه صدا و تصویر در تنظیمات کاربر> تنظیمات برنامه موجود است. فقط کافی است با انتخاب آخرین گزینه ، حالت ورودی را از Voice Activity به Push تغییر دهید. سپس ضبط روی میکروفون شروع می شود. می توانید دکمه ماوس یا صفحه کلید را انتخاب کنید ، که کلید فشار دادن گفتار شما است. و پس از اتمام کار ، می توانید روی Stop Recording کلیک کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *