راهنمای اولیه قهوه در خانه – تجهیزات قهوه خود را از اینجا تهیه کنید

این که آیا شما یک باریستای بلند پرواز هستید یا فقط می خواهید کاپوچینو خود را در خانه درست کنید ، این راهنما برای شما مناسب است. ابزارهای اصلی که هر عاشق قهوه به آن نیاز دارد را در لیست زیر توضیح دادم.

ممکن است برخی از موارد را بخواهید، همه یا شاید هیچ کدام، و فقط ایده بهتری در مورد آنچه باید جستجو کنید به دست می آورید. اینها همه پیوندهایی به آمازون هستند و می توانید کمی از خرید خود کمیسیون دریافت کنید (این بر قیمت خرید شما تأثیر نمی گذارد).

بنابراین، در اینجا بهترین انتخاب های من برای راهنمای قهوه Essential At Home وجود دارد! (بدون ترتیب خاصی)

یک دستگاه اسپرسو ساز شما را برای چند دهه دوام می آورد

اسپری ساز Breville BES870XL Barista Express ، می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

اگر به دنبال یک دستگاه اسپرسو ساز عالی هستید ، دستگاهی که عاشق آن خواهید شد. همه چیز دارد ، و کمی بیشتر.

آسیاب یکپارچه – آن را بررسی کنید!

سنگ زنی کنترل دوز – بررسی کنید!

شماره گیری اندازه سنگ زنی – بررسی کنید!

چوب کف شیر – بررسی کنید!

نمایش آشپزی دوگانه – آن را بررسی کنید!

این یک ماشین بزرگ است ، قربان ، و جوری می جوشد که کار هیچکس نیست. به لطف تنظیمات دقیق و مکانیزم های یکپارچه ، این دستگاه همچنین یک ماشین با دوام است که برای 20 سال آینده با آن آماده خواهید شد.

مطبوعات فرانسوی برای دریافت یک قهوه خوشمزه تر

قهوه ساز فرنچ پرس Bodum Chambord، 51 اونس، 1.5 لیتر، می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

احتمالاً بهترین فرنچ پرس موجود است، این زیبایی بودوم می تواند 51 اونس قهوه را در خود جای دهد! این شیک ، آسان برای استفاده است و می توانید به راحتی زمان آماده شدن قهوه را مشاهده کنید.

حتما تایمر 4 دقیقه ای را روشن کنید تا همیشه قهوه ای عالی با آن بنوشید.

فقط لیوان ، فیلتر و پیستون را می توانید در ماشین ظرفشویی شستشو دهید.

Cezve / ibrik برای قهوه ترکی

CopperBull 15 اونس Cezve / Ibrik برای قهوه ترک ، بشقاب داغ. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر عاشق سبک های عجیب و غریب قهوه هستید ، باید قهوه ترک را امتحان کنید! و این کار را به درستی انجام دهید ، با یک قهوه جوش ترکی اصلی ساخته شده از عسل غلیظ و سنگین.

از بهترین قهوه آسیاب شده استفاده کنید، مایع غلیظی درست کنید تا شب های گرم و شنی را به شما یادآوری کند.

این قابلمه می تواند تا 15 اونس قهوه دم کند که در اندازه فنجان های قهوه ترک بیش از اندازه کافی است – آنها مانند اسپرسو بسیار کوچک و غلیظ می گیرند.

مهم: اگر اجاق القایی دارید ، مطمئن شوید که با مس سازگار است. برخی نیستند و می توانند اتفاق بیفتند.

Chemex برای بهترین سرریز

دستگاه قهوه CHEMEX با شیشه فله-سری کلاسیک-8 فنجان. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر متوجه شدید که به قهوه علاقه دارید ، مطمئناً می دانید که Chemex تنها راه است. این نسخه تا 8 فنجان آماده می کند و به صورت جداگانه بسته بندی می شود.

فیلترهای Chemex را می توان در آمازون در اینجا یافت، یک معامله از 100 فیلتر / بسته.

Aeropress برای اسپرسو سریع

دستگاه قهوه و اسپرسو AeroPress با Tote Bag ، 1 تا 3 فنجان در هر پرس. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

کمی اسپرسو می خواهید اما دستگاه بزرگ نمی خواهید؟ نگران نباشید، AeroPress تجربه ای فوق العاده شبیه به اسپرسو ارائه می دهد. ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما پسر ، مقداری کافئین ببند!

بهترین قسمت این است که می توانید این پرس کوچک را در هر کجا با خود ببرید ، زیرا سبک است ، برای سفر راحت است و نیازی به اتصال به برق ندارد. تا زمانی که آب گرم دارید ، می توانید بروید.

ظرف سرد برای روزهای گرم تابستان

قهوه ساز سرد – پارچ شیشه ای، دهانه فولادی ضد زنگ، فیلتر قابل جابجایی (1 گالن). اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

آیا آشپزی سرد را دوست دارید؟ البته این کار تنها چیزی است که می تواند گرمای تابستان را شکست دهد اگر عاشق قهوه باشید! و من می دانم که شما می توانید در فصل سرما به صورت مخفیانه دزدکی حرکت کنید ، من اینجا نیستم که قضاوت کنم.

همانطور که هر طرفدار آشپزی سرد می داند ، پخت آن زمان زیادی می برد ، بنابراین انتظار باید ارزشش را داشته باشد. این بدان معناست که بهتر است بعد از 16 ساعت انتظار بیش از 1 فنجان قهوه سرد سرد در یخچال منتظر بمانید.

خوشبختانه برای شما ، این پسر بد یک ظرف 1 گالنی است. قهوه آسیاب شده و فیلتر را رها کنید و کمی بیش از 64 اونس قهوه دارید که هر چقدر هم سرد شود در انتظار شماست.

قابلمه موکا برای قهوه خامه ای

Bialetti Express Moka Pot ، 9 فنجان ، نقره آلومینیومی. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر تمام چیزی که به دنبال آن هستید یک فنجان قهوه خوب است که هنوز مقداری پانچ داشته باشد، پس این قابلمه موکا را دوست خواهید داشت. کرم دارد ، بدن دارد و طعم زیادی دارد.

با این قابلمه بیالتتی موکا یکی از معتبرترین فنجان های قهوه ایتالیایی را دریافت خواهید کرد و می تواند تا 9 فنجان دم کند! به خاطر داشته باشید که عینک موکا کوچکتر از عینک استاندارد آمریکایی است. این تا 18.5 اونس قهوه دم می کند.

دستگاه نسپرسو

اسپرسو ساز اصلی نسپرسو اسنزا مینی توسط DeLonghi ، قرمز. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر عاشق خط قهوه نستله هستید ، مطمئناً از دستگاه های فنجان قهوه آنها را دوست خواهید داشت. راحت، جمع و جور و بسیار سریع. کافی است فنجان قهوه را در دستگاه بگذارید ، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و اسپرسو خود را درست کنید.

دستگاه کاپ کیوریگ

دستگاه قهوه ساز Keurig K-Classic ، دستگاه قهوه یکبار مصرف K-Cup Pod ، 6 تا 10 اونس. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر بیشتر از نوع Keurig هستید، ممکن است قهوه ساز آنها را بیشتر دوست داشته باشید. هر فنجان بین 6 ، 8 تا 10 اونس را می توان با یک دکمه جوش داد. کافی است قهوه را رها کنید ، دکمه را فشار دهید و کار تمام است.

قهوه ساز اصلی، اما با چند گزینه پیچیده

آبجو قابل برنامه ریزی Ninja CE251، با ظرف شیشه ای با 12 فنجان. در اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر به سایت من نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که من عاشق دستگاه های قهوه ساز هستم. آنها چیزی شبیه مدرسه قدیمی هستند ، اما در نوع خود جذاب هستند. درست مانند فنجان های قهوه، فقط می توانید یک دکمه را فشار دهید و تا آخر صبح به سر کار بروید. وقتی به آشپزخانه برگشتید، قهوه آماده و منتظر است.

این مدل خاص نینجا دارای آبجو قابل برنامه ریزی است، به این معنی که می توانید آن را از شب قبل تنظیم کنید و درست زمانی که از خواب بیدار می شوید برای شما قهوه درست می کند.

این می تواند تا 12 فنجان درست کند ، بنابراین اگر خانواده ای بزرگ (یا دوستان زیادی) دارید و به یک فنجان قهوه نیاز دارید ، این به شما کمک می کند.

کباب خانگی ، لوبیای خود را تفت دهید

SR540 تازه بو داده در خانه برای برشته شدن دانه های قهوه. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر می خواهید تازه ترین قهوه را دریافت کنید ، باید خودتان آن را بو داده و آسیاب کنید. کباب های خانگی مانند برشته تازه به شما کمک می کند تا 4 اونس لوبیا را همزمان سرخ کنید. دارای 9 درجه حرارت و قدرت فن و صفحه نمایش دما در زمان واقعی است تا بدانید که این اتفاق می افتد.

کتری برقی Gooseneck

Been Envy Gooseneck Pour Over Coffee Catherle – 40oz / 1.2L. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر در حال ریختن قهوه ، فرنچ پرس یا AeroPress هستید ، مطمئناً به این کتری گوجه فرنگی احتیاج خواهید داشت. چرا؟ زیرا کار با آن بسیار آسان است و دارای دماسنج داخلی است تا بدانید آب چقدر داغ است.

و برای ریختن قهوه ، دهانه غاز به شما بهترین کنترل آب ممکن را می دهد.

آسیاب سنگ زنی برای اندازه کامل آسیاب

OXO 8717000 BREW آسیاب قهوه شکل مخروطی. در اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

اگر می خواهید قهوه تازه را آسیاب کنید به آسیاب خاک اره نیاز دارید. سریع بهتر از تیغه است زیرا می تواند به طور یکنواخت آسیاب شود و همه چیز را به یک اندازه برساند. آسیاب نتایج متناقضی می دهد و اغلب هر بار اندازه های مختلفی دریافت خواهید کرد.

ترازوی آشپزخانه با تایمر برای سرریز کامل

مقیاس و تایمر برای قهوه قطره ای Hario V60. در اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

این که آیا شما در حال تهیه یک تاپینگ هستید یا فقط می خواهید دوز مناسب قهوه را برای یک وعده اسپرسو دریافت کنید ، به یک ترازوی آشپزخانه نیاز دارید. اگر دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، وزن و زمان بندی قهوه راه خوبی است.

و بله ، دارای یک تایمر داخلی است ، فقط برای سرریز شدن مناسب است ، که باید کمی متفاوت از سایر روش های قهوه اندازه گیری شود.

کف شیر برای لاته های کامل

فوم شیر میروکو بخار پز برقی شیر (گرم و سرد). اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

آیا هنر دیر تمرین می کنید؟ سپس به یک فوم شیر عالی نیاز خواهید داشت. می تواند شیر را کف کرده ، داغ کرده و سرد کند. چه چیز دیگری نیاز دارید؟ راستش، این ایده حتی بهتر از استفاده از دستگاه اسپرسوساز است.

فنجان سفر با قهوه ، از ساده تا براق

لیوان سیواگو 20oz با درب و نی ، روکش پودری. اینجا می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

به قهوه خود در حال حرکت نیاز دارید؟ شما یک لیوان مسافرتی خوب می خواهید. این یکی از فولاد ضد زنگ، با دو جداره، عایق بندی شده و در طیف گسترده ای از رنگ ها ساخته شده است.

نی همراه آن قابل استفاده مجدد است، بنابراین اگر زمانی می خواهید قهوه خود را با نی بنوشید، خرید یک بسته کامل فایده ای ندارد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *