راهنمای اساسی قهوه در خانه – تجهیزات قهوه خود را از اینجا تهیه کنید

این که آیا شما یک باریستای بلند پرواز هستید یا فقط می خواهید کاپوچینوی خود را در خانه درست کنید ، این راهنما برای شما مناسب است. من در لیست زیر ابزارهای اصلی مورد نیاز هر عاشق قهوه را آورده ام.

شما ممکن است برخی از اقلام را بخواهید ، همه آنها ، یا شاید هیچ کدام ، و شما فقط ایده بهتری را در مورد آنچه که باید جستجو کنید دریافت خواهید کرد. اینها همه لینک آمازون است و من می توانم کمیسیون کمی در خرید شما بدست آورم (این تاثیری بر قیمت خرید شما ندارد).

بنابراین ، در اینجا بهترین عکس های من برای راهنمای قهوه ضروری در خانه وجود دارد! (بدون سفارش)

دستگاه اسپرسو که ده ها سال برای شما دوام خواهد آورد

دستگاه اسپرسو Breville BES870XL Barista Express ، می توانید آن را در آمازون در اینجا پیدا کنید.

اگر به دنبال یک دستگاه اسپرسو عالی هستید ، دستگاهی که عاشق آن خواهید شد. همه چیز وجود دارد و کمی بیشتر.

آسیاب یکپارچه – آن را بررسی کنید!

دوز کنترل دوز – بررسی کنید!

شماره گیری سنگ زنی – بررسی کنید!

چوب خمیر شیر – بررسی کنید!

پخت و پز مضاعف – بررسی کنید!

این یک ماشین بزرگ است ، نه ، و مثل اینکه کار هیچ کس نیست بخار می گیرد. به لطف تنظیمات کاملاً تفکر شده و سازوکارهای یکپارچه ، دستگاهی که برای 20 سال آینده با آن آشپزی می کنید نیز با دوام است.

مطبوعات فرانسه برای دریافت قهوه معطر تر

دستگاه قهوه فرانسه Bodum Chambord ، 51 اونس ، 1.5 لیتر ، می توانید آن را در آمازون در اینجا پیدا کنید.

احتمالاً بهترین مطبوعات فرانسه در آنجا وجود دارد ، این زیبایی Bodum 51 اونس قهوه نگه می دارد! این ظریف است ، استفاده از آن آسان است و به راحتی می توانید آماده بودن قهوه را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که تایمر 4 دقیقه ای را نگه دارید و با این قهوه همیشه عالی خواهید نوشید.

فقط لیوان ، فیلتر و پیست قابل استفاده در ماشین ظرفشویی نیست.

Cezve / ibrik برای قهوه ترک

CopperBull 15 اونس Cezve / Ibrik برای قهوه ترک ، قابلمه برای اجاق گاز. می توانید آن را در آمازون در اینجا پیدا کنید.

اگر عاشق سبک های عجیب و غریب قهوه هستید ، پس باید قهوه ترک را امتحان کنید! و این کار را به روش صحیح و با یک قابلمه قهوه ترکی ساخته شده از عسل غلیظ و سنگین انجام دهید.

از بهترین قهوه آسیاب شده ای که با لیکور غلیظ درست می کنید استفاده کنید تا شبهای گرم و شنی را به شما یادآوری کند.

این قابلمه می تواند حداکثر 15 اونس قهوه درست کند ، که در فنجان های قهوه ترک بیش از حد کافی است – آنها مانند اسپرسو بسیار کوچک و غلیظ خود را می گیرند.

مهم: اگر اجاق گاز القایی دارید مطمئن شوید با عسل سازگار است. بعضی از آنها نیستند و ممکن است اتفاق بیفتند.

Chemex برای بهترین پور

دستگاه قهوه ساز شیشه ای CHEMEX مخصوص ریختن – سری کلاسیک – 8 فنجان. می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

اگر شما عاشق قهوه شده اید ، مطمئناً می دانید که Chemex تنها راه رفتن است. این نسخه حداکثر 8 فنجان آماده می شود و به صورت بسته بندی شده به تنهایی ارائه می شود.

فیلترهای Chemex را می توانید در آمازون پیدا کنید ، برای 100 فیلتر در بسته خرید کنید.

Aeropress برای اسپرسو سریع

دستگاه قهوه و اسپرسو AeroPress با کیسه Tote ، 1 تا 3 فنجان در هر پرس. می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

کمی اسپرسو می خواهید اما دستگاه بزرگی نمی خواهید؟ جای نگرانی نیست ، AeroPress تجربه ای فوق العاده شبیه به اسپرسو را ارائه می دهد. ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما پسری که کافئین بسته بندی کرده است!

بهترین قسمت این است که می توانید این پرس کوچک را در هر جایی با خود ببرید ، زیرا هنگام سفر سبک ، راحت است و نیازی به روشن شدن ندارد. تا وقتی آب گرم دارید می توانید بروید.

شیشه سرد پخت و پز برای روزهای گرم تابستان

دستگاه قهوه ساز سرد – کوزه شیشه ای ، فوم ضد زنگ ، فیلتر قابل جدا شدن (1 گالن). می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

آیا یک نوشیدنی خنک دوست دارید؟ مطمئناً این کار را می کنید ، این تنها چیزی است که اگر عاشق قهوه باشید گرمای تابستان را می زند! و من می دانم که حتی در فصل سرما می توانید با یک نوشیدنی سرد دزدکی حرکت کنید ، من اینجا نیستم تا قضاوت کنم.

همانطور که هر طرفدار یک نوشیدنی سرد می داند ، آماده سازی آن مدت زمان زیادی طول می کشد ، بنابراین انتظار باید ارزش آن را داشته باشد. این بدان معنی است که بهتر است بعد از 16 ساعت انتظار بیش از 1 فنجان قهوه سرد سرد در یخچال میل کنید.

خوشبختانه برای شما ، این پسر بد یک ظرف 1 گالنی است. قهوه ساییده شده و فیلتر را بگذارید و هر چقدر سرد شود کمی بیش از 64 اونس قهوه در انتظار شماست.

قابلمه موکا برای قهوه خامه ای

قابلمه بیالتی اکسپرس موکا ، 9 فنجان ، نقره آلومینیومی. می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

اگر تمام آنچه که به دنبال آن هستید یک فنجان قهوه خوب است که هنوز مقداری منقل دارد ، پس این دیگ موکا را دوست خواهید داشت. یک کرم ، بدن وجود دارد و طعم زیادی دارد.

با استفاده از این قابلمه بیالتی موکا یکی از معتبرترین فنجان های قهوه ایتالیایی دریافت خواهید کرد و می تواند تا 9 فنجان را تهیه کند! توجه داشته باشید که فنجان های موکا کوچکتر از فنجان های استاندارد آمریکاست. این یکی 18.5 اونس قهوه دم می کند.

دستگاه نسپرسو

دستگاه اسپرسو مینی اصل نسپرسو اسنزا از De’Longhi، Red. می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

اگر عاشق خط قهوه نستله هستید ، قطعاً سری دستگاه های قهوه ساز آنها را خواهید دید. راحت ، جمع و جور و بسیار سریع. فقط فنجان قهوه را در دستگاه قرار دهید ، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و اسپرسو خود را بسازید.

دستگاه شسته و رفته با فنجان K

قهوه ساز Keurig K-Classic ، یک قهوه جوش K-Cup Pod ، 6 تا 10 اونس. می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

اگر شما بیشتر فردی از نوع کوریگ هستید ، پس ممکن است قهوه ساز آنها را بیشتر دوست داشته باشید. این می تواند هر اندازه فنجان را بین 6 ، 8 و 10 اونس با یک دکمه آماده کند. کافیست قهوه را اضافه کنید ، دکمه را فشار دهید و کارتان تمام شد.

قهوه ساز اساسی اما با چند گزینه پیچیده

آبجو قابل برنامه ریزی نینجا CE251 ، با 12 لیوان کارافه شیشه ای. می توانید آن را در آمازون در اینجا پیدا کنید.

اگر به سایت من نگاه کنید ، متوجه می شوید که من عاشق قهوه سازها هستم. آنها چیزی شبیه مدرسه قدیمی هستند ، اما در نوع خود جذاب هستند. درست مثل فنجان های قهوه ، فقط می توانید یک دکمه را فشار دهید و کار خود را تا پایان صبح ادامه دهید. وقتی به آشپزخانه برمی گردید ، قهوه آماده و منتظر است.

این مدل خاص از نینجا یک آبجوسازی قابل برنامه ریزی دارد ، به این معنی که می توانید شب قبل آن را تنظیم کنید و درست هنگام بیدار شدن شما قهوه درست می کند.

می توانید 12 فنجان درست کنید ، بنابراین اگر یک خانواده بزرگ (یا دوستان زیادی) دارید و به یک باره به یک قابلمه قهوه نیاز دارید ، این کمک می کند.

پخت و پز در خانه ، حبوبات خود را بپزید

تازه Roast SR540 در خانه برای بو دادن دانه های قهوه. می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

اگر می خواهید تازه ترین قهوه ممکن را بدست آورید ، پس باید آن را بو داده و آسیاب کنید. پخت خانگی مانند تازه پخته شده به شما کمک می کند تا هر بار 4 اونس لوبیا بپزید. این دستگاه دارای 9 سطح گرما و توان فن و یک نمایشگر دما در زمان واقعی است ، بنابراین می دانید که در حال کار است.

کتری برقی Gooseneck

Bean Envy Gooseneck روی یک دستگاه قهوه ساز ریخته می شود – 40oz / 1.2L. می توانید آن را در آمازون در اینجا پیدا کنید.

اگر قهوه ، پرس فرانسوی یا AeroPress درست کنید ، قطعاً به این گردن غاز احتیاج خواهید داشت. چرا؟ از آنجا که کار با آن بسیار آسان است و دارای دماسنج داخلی است بنابراین می دانید آب چقدر گرم است.

و برای قهوه ای که ریخته می شود ، فوران غاز بهترین کنترل آب را به شما ارائه می دهد.

سنباده برای این اندازه مناسب شن و ماسه

OXO 8717000 BREW آسیاب مخروطی قهوه مخروطی. می توانید آن را در آمازون در اینجا پیدا کنید.

اگر می خواهید قهوه تازه را آسیاب کنید ، آسیاب آسیاب مورد نیاز شماست. بشکه از تیغه برتر است ، زیرا می تواند به طور مساوی خرد شود و همه چیز را به همان اندازه برساند. چرخ تیغه نتایج متناقضی را در بر خواهد داشت و هر بار اندازه های متفاوتی خواهید گرفت.

ترازوهای آشپزخانه با تایمر برای سرریز کامل

ترازوی قطره ای Hario V60 برای قهوه و تایمر. می توانید آن را در آمازون اینجا پیدا کنید.

چه در حال تهیه یک روکش هستید یا فقط می خواهید دوز مناسب قهوه را برای اسپرسو تهیه کنید ، به یک ترازوی آشپزخانه نیاز خواهید داشت. اگر دقیق باشید ، اگر به دنبال چه چیزی هستید ، توزین و تعیین زمان قهوه راه خوبی است.

بله ، این یک تایمر داخلی دارد ، کاملاً مناسب برای سرریز کردن ، که باید کمی متفاوت از سایر روش های قهوه هماهنگ شود.

فروتر شیر برای لاته کامل

Miroco Milk Frother ، بخار شیر برقی (گرم و سرد). می توانید آن را در آمازون در اینجا پیدا کنید.

آیا شما هنر لاته را تمرین می کنید؟ پس از آن یک شیرخشک عالی همان چیزی است که شما نیاز دارید. او می تواند شیر را استحمام کند ، آن را داغ کف کرده و سرد آن را کف کند. چه چیز دیگری نیاز دارید؟ این صادقانه حتی ایده ای بهتر از استفاده از چوب دستگاه اسپرسو به نظر می رسد.

فنجان قهوه سفر ، از پایه تا براق

کلید تعویض Civago 20oz با درب و کاه ، روکش پودر. می توانید آن را در آمازون در اینجا پیدا کنید.

آیا به قهوه خود در سفر احتیاج دارید؟ شما یک لیوان مسافرتی خوب می خواهید. این یکی از فولاد ضد زنگ ، دو جداره ، عایق بندی شده و در طیف گسترده ای از رنگ ها ارائه می شود.

نی که همراه آن است قابل استفاده مجدد است ، بنابراین اگر شما هرگز می خواهید قهوه خود را با نی بنوشید ، خرید یک بسته کامل منطقی نیست.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *