راهنمایی به روز شده برای گروههای خطر COVID-19

راهنمایی-به-روز-شده-برای-گروههای-خطر-covid-19
ویروس تاج. عکس: Shutterstock

در کنفرانس مطبوعاتی امروز در مثلث در تاریخ 6 ماه مه ، دستورالعملهای جدیدی برای گروه های خطرناک با بیماریهای اساسی در مورد COVID ارائه شد – 05. برای ما ، بیماران قلبی باید به ویژه در مورد بیماران با فشار خون بالا ، بیماری انسداد قلبی و نارسایی قلبی تذکر داده شود.

توصیه می کنیم که مردم با مطالب آشنا شده و خانواده را درگیر کنند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد ملاقات با خویشاوندان و دوستان اتخاذ شود. تأکید می شود که افراد به آهستگی حرکت می کنند ، اما در آرامش می توان یک به یک به نزدیکترین هسته اضافه کرد و از این طریق انزوا طولانی مدت را که بسیاری از آنها زندگی کرده اند شکسته ایم. تأکید زیادی روی شستشوی دست ، پاشش و دو متر شده است.

در زیر برخی از نکات در دستورالعمل ها آمده است.

    بسیاری از افراد در معرض خطر از ابتدای اپیدمی بسیار محدود شده اند و در واقع در قرنطینه حفاظت به اصطلاح بوده اند .

  • واضح است که همه گیر بیماری همه گیر کاهش یافته و انتقال اجتماعی کم به نظر می رسد.
  • به افراد در گروههای خطر توصیه می شود برای ارزیابی خطر خود با پزشک یا متخصص خانواده تماس بگیرند
  • افراد متعلق به گروههای خطر باید همچنان با احتیاط شدید به کار خود ادامه دهند ، در حالی که در همان زمان شروع به بررسی تسکین ارتباط با افراد دیگر می کنند.
  • توصیه می شود طی 2 هفته آینده به آرامی قدم بردارید و ببینید پیشرفت جامعه چگونه خواهد بود.
  • به افراد توصیه می شود که همچنان به عفونت هایی که مکرر و خوب شستشوی دست و یا شستن دست است ، ادامه دهند ، حد 2 متر را حفظ کرده و از شلوغی خودداری کنند.
  • به كسانی كه با افراد پرخطر ارتباط برقرار می كنند ، توصیه می شود همان قوانین را رعایت كنند و تأكید كنند كه در صورت داشتن سرماخوردگی یا علائم دیگری كه ممكن است با COVID سازگار باشد از آنها دور بمانند. 19.

    بحث بیشتر ، از جمله برای گروههای خطرزا ، لطفاً URL زیر را مشاهده کنید.

    به روز شده راهنمایی برای گروه های خطر COVID – 19