رازهای تبولوسازی و زینه آن

آیا به موضوع تبلویدها و اهمیت آن در زندگی روزمره توجه کرده اید؟ ما انسان ها هر روز انواع مختلفی از تابلوها مانند تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و … را داریم و آنقدر به وجود این تابلوها عادت کرده ایم که حتی تصور زندگی در یک شهر بدون تابلو هم سخت است. یکی از مهم ترین عوامل برای ورود مشتری به مغازه استفاده از تابلو و جذاب است. در آين متعدل به ترجميه تولوها و تابلوسازی مزایا و مزایای هر مدل را با شما در میان می گذاریم و انتخاب میز را برای شما آسان می کنیم. پس تا انتها آين متعدل با ما تحميل سبحث

تابلوسازی چیست؟

Tablo-sazi صنعتی чанд шахай в ханиби аз из испециальныха в харалтыха бизнесы быть сахать таблохай из бизнес. در این حرفه از طراحی هنری، نورپردازی، گرافیک، کار با دستگاه لیزر براش، روانشناسی رنگ و سایر تخصص ها استفاده می شود. این تنوع گواه این مضمون است که تابلوسازی آمیزه ای از سنادت و هنر می‌وسته.

اپلیکیشن تابلوسازی چیست؟

همم‌ترین ویکی‌های توبلوسای، انتقال مفاهیم و تعریف کلامی است. البته در براد تولوسازی adverbati، این بریکتین بر برادیکی، بانکا براکی نیز دارد. به همی دیلیل هم از المانها و فیلمترین بری آنداین بسیری بسیری کیشتر در سنادت تبولوزازی کیمین رافینی دارد. সুম্যান মাস্ত্তা উস্স্যান সুস্যান স্র্যাদ্যাদ্য দ্র্যাতে তাবালায়ায়া মান্ত্যান্যা স্যানিকাই বিয়ি বিয়ি tabulosazi در تهران در حوزة بردة امير شده است با شاهدة ريبيف بين ساحبين وكسبو و كار، صاحت يك تولوي advertisement درد درد به تجربه و تخصص و درك صحيه از فازي در كسب و كار و پسوناي اوديني درد. مهم است که بدانیم برقراری ارتباط، موثر بودن، برقراری ارتباط، برقراری ارتباط و جلب توجه مخاطب مهم است.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

تابلوسازی

اینون تابول را کیشتر بشنیسیم

جداول را می توان بر اساس ویژگی هایشان به دسته های مختلفی تقسیم کرد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

کارایی

انواع پنل ها بر اساس عملکرد به 5 دسته تقسیم می شوند:

  • میز مغازه
  • میز مغازه
  • تابول شرکتی
  • کارخانه های تابلوسازی
  • تاولو فوائلی

جنسیت

تنوع در جنس و متریال تابولهای اکدی زیاد است. این تنوع هر میز را به ویژه برای این حرفه مناسب می کند. انواع تابلو بر اساس جنسیت طبقه بندی می شوند.

تابلو челниюм

در این نوع میز حروف به شکل برجسته ساخته می شوند و در ساخت این نوع میزها از فلزات سبک مانند آلومینیوم و استیل استفاده می شود. این فلزات در برابر خوردگی، زنگ زدگی و تغییر رنگ مقاوم بوده و به راحتی آسیب نمی بینند. همچنین برای زیباتر شدن جلوه این پنل ها از لامپ های مخصوصی به نام SMD استفاده می شود.

تابلوسازی

تخته پلاستیکی

این جدول هم برجسته است اما با حروفی که با پلاستیک برجسته هستند استفاده می شود. همین امر مستر می‌شود خوانایی تابولها از کناره‌ها کمتر شود مزیت این مدل میز تنوع رنگ در هنگام سفارش بسیار زیاد است.

صفحه فلزی

یکی دیگر از زینه تولوهای علی تولوی فلیکی است. تفاوت مدل با مدل قبلی این است که نور قابل عبور نیست. مراقب باشید این تابلو برای جاهایی مناسب است که نور تابلو برای شما مهم نیست.

تابلو رنگی

این میز از پلاستیک و فلز ساخته شده است. در آن مدل تولو حروف از فلز و یک لایا بلاستیک می‌شوند تا هم کستی آن کیست شود و هم نور از آن کند کند. در قسمت پایین میز از یک لایه پلاستیک استفاده شده است.

تابلو ال ای دی ها

پایه در این میز واقعی است، لامپ های کوچک تنها لامپ هایی هستند که به دلیل وجود نور زیبایی خاصی را نشان می دهند. در این مدل میزها به دو دسته میز استاتیک و میز در حال اجرا تقسیم می شوند.

  • علامت ثابت: این نوع تابلو با تعداد مشخصی ال ای دی ساخته می شود و تنها یک تصویر یا متن را نشان می دهد. هنگامی که LED روشن می شود، تصویر روی میز ظاهر می شود.
  • Tablo al-ai di roan: این مدل tabloha در واقع نمایشگری است که تصاویر و متن مورد نظر را به نمایشگر می آورد. این پنل ها دارای نوارهای رنگی مختلف و مدل های جدید بوده و قابلیت پخش زنده تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی را نیز دارند.

تاولو حکاکی شده

این میزها معمولا در ابعاد کوچک و به صورت میز راهنما ساخته می شوند. از این مدل تابلو می توان در فضاها و فضاها استفاده کرد. این میز از شیشه و فریم آن از پلکسس ساخته شده است.

سبک تابلو

حروف جنسیت در تابولها از استیل و ورق پلکسی است. این تابلوها به دلیل زیبایی و زیبایی مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. یکی دیگر از مزایای این میز پایداری آن است که آن را مناسب نام شرکت ها و برندها می کند.

تابلو با لامپ نهون

لامپ های نئون با رنگ های متنوع و جذاب طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کنند.

تبول بنر

این مدل یکی از ارزان ترین انواع تابلو می باشد و تنها توسط قاب فلزی، پروژکتور و بنر شکل می گیرد. رانگ باندی در تابلی بار ASs guptier ثبت نام мышод. جنس میز از پلاستیک ساخته شده است.

tablo flexi

این مدل از نظر قیمت جزء مقرون به صرفه ترین نوع میز می باشد. جنس و رنگ این میز به درخواست مشتری انتخاب می شود و شاسی آهنی انتخاب می شود. Табло фликси ход ду медл держать дард:

  • تابولی فلکسی بدون نور
  • Таблой флекси ба новер чех др пушть Ан чираг SMD در я мехатиби мигирд.

کامپوزیت جدول

تخته کامپوزیت یکی از پرکاربردترین تخته هاست که برای ساخت آن از کاغذ کامپوزیت استفاده می شود. برای نصب آن ابتدا تمام لبه ها و لبه های جسم مورد نظر با کامپوزیت پوشانده شده و سپس حروف برجسته روی آن قرار می گیرند.

تابلو باک لایت

این میز در یک اسکلت فلزی قرار گرفته و چراغ آن در پشت است. وضوح بالای تصویر باعث افزایش استفاده از این مدل تابلو فرش در مکان هایی مانند رستوران ها برای نمایش غذا و قیمت می شود. به یاد داشته باشید که این میز مدل فقط در فضاهای بسته قابل استفاده است.

tablo ترموود

این تابلو تلفیقی از تابلوهای مدرن و کلاسیک است و مقاومت آن بسیار بالاست و طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. Чуб термуод бех тыполный панд кар шедх в райовы ан каран ми​​гидренный فرمы.

таблосази храфай др групп Maravia

اکنون که به خوبی با انواع پنل ها و کاربرد و مزایای هر یک آشنا شدید، توصیه می کنیم قبل از سفارش هر پنل به سایت گروه مارویا مراجعه کنید تا بتوانید با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت سفارش خود را ثبت کنید. گروه مراویا از سال 1375 تولید کننده و طراح انواع سیستم های روشنایی، تابلو و ایمنی با سالها تجربه در خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد تا بتواند پاسخگوی هرچه بهتر تمامی نیازهای صاحبان مشاغل باشد. کارشناسان آماده پاسخگویی به سوالات هستند. از آن که تا پیاین این متعلیم همراب ما بودید از شما صمیمانه بازلینیم

منبع: padideh-maraviya.ir

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *