دلایل عدم نمایش تاریخچه ظاهر اینستاگرام و نحوه رفع آن

تاریخچه مرور خود را در اینستاگرام نشان ندهید در سال 2022 یکی از رایج ترین مشکلات کاربران اینستاگرام تا به امروز این است که بسیاری از کاربران گزارش می دهند نمایش تاریخ در اینستاگرام وجود ندارد در شبکه های اجتماعی اعلام شد. چنین مشکلاتی ممکن است به دلیل خطاها، اینترنت و موارد دیگر باشد. در نرم افزار در ادامه مقاله به بررسی دلایل عدم نمایش تاریخچه اینستاگرام و نحوه اصلاح آن می پردازیم.

اینستاگرام

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آنلاین برای اشتراک گذاری عکس و فیلم در بستر شبکه های اجتماعی است. این سرویس ابتدا در اکتبر 2010 برای iOS و سپس در آوریل 2012 برای اندروید در دسترس قرار گرفت.

اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که عزیزان خود را فالو کنید. علاوه بر این، به راحتی می توانید ویدیوها یا عکس های خود را به صورت پست یا استوری با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استوری اینستاگرام

استوری یکی از ویژگی‌های رایج در اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها و عکس‌های خود را در ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارند. محتوای داستان ممکن است با پست‌های شما متفاوت باشد، زیرا هر عکس یا ویدیوی موجود در استوری یک اسلاید جداگانه از محتوای قبلی است. هر عکس در استوری در 7 ثانیه و هر ویدیو در استوری در 15 ثانیه قابل نمایش است. پس از ارسال در استوری، یک دایره بنفش و نارنجی در اطراف نمایه شما ظاهر می شود. این به دنبال کنندگان شما می گوید که محتوای جدیدی را در استوری خود آپلود کرده اید.

دلیل عدم نمایش تاریخچه وبگردی اینستاگرام

نما را در داستان نشان ندهید

همانطور که در مقاله اشاره شد، عدم نمایش View Story یکی از مشکلات جدید کاربران اینستاگرام است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خطاهای نرم افزاری، مشکلات ارتباطی سرور و غیره رخ دهد. در زیر 10 راه حل مناسب برای حل مشکل تاریخ را توضیح خواهیم داد.

تخلف از سرورهای اینستاگرام

یکی از عوامل مهم در عدم نمایش نماهای برگه داستان ممکن است خرابی سرور باشد اینستاگرام بودن. این اختلال می تواند از یک ساعت تا یک روز طول بکشد. در این شرایط چاره ای ندارید جز اینکه منتظر بمانید و مجبور نباشید تا پایان خاموش شدن سرور وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و دیدن بازدیدهای خود در اینستاگرام را به زمان دیگری موکول کنید.

برنامه اینستاگرام خود را مجددا راه اندازی کنید

اپلیکیشن اینستاگرام هر از چند گاهی با مشکلات مشابهی مواجه می شود. به خصوص اگر مدتی است که برنامه را نبسته اید و مستقیماً از پس زمینه شروع نکرده اید. بنابراین، گاهی اوقات ممکن است استوری یا پست شما به درستی نمایش داده نشود.

اگرچه این راه حل ممکن است ساده به نظر برسد، اما راه اندازی مجدد اینستاگرام باعث به روز رسانی برنامه و حل مشکل می شود. بنابراین پس از راه اندازی مجدد برنامه می توانید بازدیدکنندگان استوری خود را مشاهده کنید.

برای رفع خطا در اینستاگرام می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را از قسمت Recent Apps ببندید.
  • اینستاگرام را از صفحه اصلی ریستارت کنید.

اینستاگرام را به روز کنید

اینستاگرام تا به امروز آپدیت های زیادی را در قسمت استوری ها قرار داده است. بنابراین در صورت عدم وجود اینستاگرام، ممکن است ویوهای استوری به درستی نمایش داده نشوند. برای آپدیت اینستاگرام کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا به Google Play Store در اندروید یا APP Store در iOS بروید.
  • اپلیکیشن اینستاگرام را جستجو کنید و سپس آن را انتخاب کنید.
  • در نهایت بر روی گزینه Update کلیک کنید.

از طریق مرورگرها یا دستگاه های تلفن همراه مختلف بررسی کنید

همانطور که در این مقاله اشاره شد نرم افزار اینستاگرام به دلیل برخی خطاها می تواند برای کاربران مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین توصیه می شود از طریق وب سایت اینستاگرام اکانت خود را بررسی کنید.

وب سایت اینستاگرام در واقع مشابه نسخه موبایل طراحی شده است، با این تفاوت که در نسخه تحت وب می توانید تجربه ای بی عیب و نقص داشته باشید. این عمدتاً به این دلیل است که نسخه وب برخلاف نسخه موبایل خود دائماً از آخرین به روز رسانی نرم افزار استفاده می کند. بنابراین، توصیه ما این است که در صورت مشاهده نشدن نما، حساب خود را از طریق نسخه وب بررسی کنید.

داده ها و کش خود را در اینستاگرام پاک کنید

پاک کردن اطلاعات و پول نقد اینستاگرام یکی از راه های موثر برای تصحیح خطای اینستاگرام است. گاهی اوقات کش نرم افزار مقدار زیادی از حافظه داخلی دستگاه شما را اشغال می کند، بنابراین ممکن است برخی از ویژگی های نرم افزار شما تحت تاثیر قرار گیرد.

البته این گزینه فقط در گوشی های اندرویدی موجود است، به کاربران iOS توصیه می کنیم مرحله بعدی یعنی نصب مجدد اپلیکیشن اینستاگرام را بررسی کنند.

برای پاک کردن داده ها و کش اینستاگرام، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد نرم افزار راه اندازی شوید.
  • سپس روی Apps and Notifications کلیک کنید.
  • اینستاگرام را از لیست برنامه ها انتخاب کنید.
  • روی Storage and Cash کلیک کنید.
  • در نهایت روی Clear Cash ضربه بزنید.

اینستاگرام را دوباره نصب کنید

یکی دیگر از راه‌های موثر برای تصحیح خطاهای نرم‌افزاری، نصب مجدد اینستاگرام در دستگاه تلفن همراه است. اساساً حذف و نصب مجدد اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که فایل های خراب را از دستگاه تلفن همراه خود حذف کنید و در واقع نسخه کامل را بدون خطا در تلفن همراه خود داشته باشید. شما همچنین می توانید روش را دنبال کنید اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کنید دنبال می کنم.

  • وارد برنامه تنظیمات موبایل خود شوید.
  • روی برنامه ها ضربه بزنید.
  • به منوی مدیریت برنامه بروید.
  • نرم افزار اینستاگرام را از بین برنامه ها انتخاب کنید.
  • در نهایت روی Uninstall ضربه بزنید.

در نهایت می توانید اپلیکیشن پلی استور را راه اندازی کرده و اپلیکیشن اینستاگرام را مجددا نصب کنید.

مشکل بازدیدهای سابقه خود را در پشتیبانی گزارش دهید

اگر در تمام مراحل قبلی شکست خورده اید، بهتر است با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. نوشتن یک پیام متنی جامع برای پشتیبانی از اینستاگرام مطمئنا می تواند مفید باشد.

برای ارسال تیکت به پشتیبانی اینستاگرام می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • وارد منوی (() شوید و سپس با علامت (() وارد تنظیمات شوید.
  • گزینه Help را انتخاب کنید.
  • گزارش مشکل را انتخاب کنید و در پایان مشکل خود را ارسال کنید.

آخرین کلمه

در نهایت باید بگوییم که مشکلات ایجاد شده در اینستاگرام اغلب به دلیل به روز نشدن این نرم افزار در برخی دستگاه ها رخ می دهد. توصیه می کنیم قبل از ایجاد تغییرات در حساب کاربری خود از بروز بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *