دستگاه های هوشمند و قلب – Hjartalif.is


دستگاه های هوشمند می توانند خدمات را برای کسانی که مبتلا به بیماری های قلبی عروقی هستند به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

در سال های اخیر ، پیشرفت فوق العاده ای در فناوری هوشمند وجود داشته است که فرصت های جدید و بی سابقه ای را ایجاد کرده است. از تلفن های هوشمند معمولاً استفاده می شود و ساعت های سلامتی ابزاری عالی برای مستند سازی و نظارت بر سلامتی ، عادات خواب و سایر عوامل مهم هستند. اطلاعاتی که برنامه های موجود در تلفن های ما آن را کنترل می کنند.

افراد مسن از این فناوری استقبال می کنند و شاید ارزش داشته باشد که از Covid-19 برای چیز مثبت تشکر کنیم. با این حال ، چیزی که همه گیر را تحت تأثیر قرار داده این است که درهای جدیدی برای برقراری ارتباط در این گروه با کمک دستگاه های هوشمند باز شده است.

این واقعیت جدید فرصت های بی سابقه ای را از نظر پیشگیری و پیگیری برای کسانی که از بیماری های قلبی عروقی رنج می برند و به ویژه کسانی که نارسایی قلبی دارند فراهم می کند. نظارت از راه دور توسط کسانی که دارای ضربان ساز و اقدامات نجات در Landspítali هستند با نتایج خوب استفاده می شود ، اما نظارت از راه دور بر روی علائم خود بیماران یک رویکرد کاملا جدید است.

بخش قلب و عروق در حال آزمایش فناوری های جدید است

در Hjartadeild Landspítali ، مردم در حال آزمایش این فناوری هستند و یک مطالعه امکان سنجی را انجام می دهند ، که نشان می دهد استفاده از این فناوری بدون در نظر گرفتن سن برای افراد نسبتاً آسان است و فرصت های زیادی برای پاسخگویی به س simpleالات ساده برای ارزیابی شرایط و شرایط برای افراد وجود دارد. آیا دلیلی وجود دارد. به بخش نظارت بر سرپایی احضار شود. از هوش مصنوعی برای ارزیابی نتیجه و از کد رنگی برای درک موقعیت بیمار و نحوه واکنش استفاده می شود. این امر با پشتیبانی و تبلیغ از راه دور برای یک سبک زندگی سالم همراه است ، از جمله فیلم های کوتاه در مورد اهمیت ورزش منظم ، تغذیه سالم ، حفظ وزن ایده آل ، سیگار کشیدن ، خواب و آرامش ، به ذکر چند مورد.

من با داویر او آرنار ، پزشک ارشد بخش قلب و عروق تماس گرفتم و در این باره از او سال کردم. وی گفت که بخشی از این کار در بخش قلب لندسپیتالی تعریف مجدد و بهبود کار بخش است و این که بخش باید در تصویر کلی خدمات بهداشتی چه نقشی داشته باشد. در سالهای اخیر کارهای زیادی برای تقویت تجهیزات و نیروی انسانی انجام شده است. سال گذشته بخش بستری با شکوه بازسازی شد و اکنون تمرکز بر روی چگونگی تقویت خدمات سرپایی است.

“در نظر گرفتن توزیع وظایف در سیستم بهداشتی مهم است. بخش قلب و عروق دوست دارد با مشکلات پیچیده ای که نیاز به رویکرد بین رشته ای دارند ، کنار بیاید و نمونه ای از یک پروژه موفق ، بخش سرپایی نارسایی قلبی است. بسیاری از موارد دیگر ، مانند مشاهده بیماران با ثبات با مشکلات کاملاً مشخص در خانه بهتر در مرکز بهداشت یا با متخصصان در اتاق ها.

ما می خواهیم سعی کنیم با استفاده کامل از این فناوری خدمات عالی را برای کسانی که معاینه سرپایی در بخش قلب Landspítali انجام می دهند ، انجام دهیم و در این راستا با همکاری شرکت فناوری بهداشت SidekickHealth ، استفاده بیشتر از فناوری هوشمند را در نظر داریم. “

یک رویکرد جدید برای نظارت بر بیماران قلبی

به گفته داور ، فناوری های هوشمند رویکرد جدیدی را برای نظارت و آموزش ارائه می دهند. برای برخی از افراد معاینه هر 3 ، 6 یا 12 ماه کافی است ، در حالی که دیگران به معاینه دقیق تر نیاز دارند. نظارت دیجیتال یا نظارت از راه دور می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

“به دلیل فناوری هوشمند ، ممکن است در یک دوره از پیش تعیین شده هنگامی که افراد پرسشنامه ای را پر می کنند که به طور خاص برای نارسایی قلبی طراحی شده است ، با افراد در تماس باشد. سپس س questionsالات حول تنگی نفس ، میزان استقامت و تورم می چرخند. پاسخ ها سپس به طور جداگانه پردازش می شوند ، جایی که پاسخ ها با هوش مصنوعی سنجیده می شوند ، نتیجه در نقاط محاسبه می شود و از این رو یک کد رنگی می آید که کار با آنها آسان است. کد رنگ مانند یک چراغ راهنمایی است ، اما رنگ سبز به این معنی است که همه چیز پایدار است ، انحرافات جزئی زرد ، انحرافات اصلی قرمز و آبی که باید به سرعت با آنها کنار بیاییم. بر اساس کد رنگ ، می توان ارزیابی کرد که آیا نیازی به تماس با افراد در بخش سرپایی وجود دارد ، اینکه آیا تماس با فرد مورد نظر کافی است یا نیازی به تماس با آمبولانس است.

می توان پیش بینی کرد که مبتلایان به بیماری کرونر قلب ، فیبریلاسیون دهلیزی و حتی سایر بیماری های مزمن را می توان به روشی مشابه مشاهده کرد. علاوه بر این ، این فناوری ردیابی وخیم شدن تدریجی وضعیت بیماران را آسان تر می کند و سپس فرصت های مداخله را قبل از سخت یا دشوارتر شدن مشکلات فراهم می کند. “

مطالعه بیشتر در آب

– تبلیغات –

در گفتگو با داور ، همچنین بیان شد که هدف انجام تحقیقات بیشتر در بخش قلب برای پاسخ به این س answerال است که آیا نظارت از راه دور یا نظارت هوشمند موثرتر از نظارت سنتی است. ابتدا باید بررسی کنیم که آیا این روش برای رضایت و کارآیی بیمار مهم است یا خیر. ما قصد داریم این مطالعه را اواخر امسال آغاز کنیم ، جایی که ما درمان سنتی و مشاهده سنتی را با یک رویکرد مشابه برای نظارت و پشتیبانی از راه دور مقایسه می کنیم. داور گفت ، ما قصد داریم این موضوع را در سه گروه بزرگ بیماری در قلب ، بیماری کرونر قلب ، نارسایی قلبی و فیبریلاسیون دهلیزی بررسی کنیم.

“این پروژه اخیراً مبلغ 135 میلیون ISK علاوه بر تقریباً بیست میلیونی که شرکتهای بیمه عمر از ما حمایت کرده اند ، از بودجه بزرگی از Rannís دریافت کرد. بنابراین ، بودجه پروژه بسیار خوب است و برای ما فوق العاده مهم است. ”

انتشار مهم اطلاعات

اساس مراقبت خوب از افراد دارای نارسایی قلبی سهولت در به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی با آنها و پیگیری درمان است. بنابراین روشن است که کارهای زیادی برای ارائه خدمات به این گروه در قالب خدمات بهبودیافته باید انجام شود و به راحتی می توان گفت که این امر می تواند کیفیت زندگی این گروه را به سمت بهتر تغییر دهد. “

همانطور که دیوید اشاره کرد ، همین مورد را می توان برای سایر بیماران قلبی مانند بیماری عروق کرونر قلب ، بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی و سایر بیماران مزمن بیان کرد. با استفاده از فناوری هوشمند ، جمع آوری و در صورت لزوم انتشار اطلاعات و حتی آموزش مردم در مورد آنچه که باید مراقب باشند و چه چیزهایی را باید تحت نظر داشته باشند ، نسبتاً آسان است. برای دستیابی به این گروه استفاده از برنامه های هوشمند بسیار آسان است و افراد همچنین اطلاعات فردی یا پیشنهادهایی را برای پیشگیری و تغییر سبک زندگی دریافت می کنند. پاسخ ها همچنین ممکن است به افراد توصیه شود که از پزشک کمک بگیرند یا از پزشک استفاده کنند ، زیرا دلیل بیشتری برای بررسی موضوع وجود دارد. با وجود فناوری ، روابط خوب با متخصصان مراقبت های بهداشتی مهم هستند.

سرانجام

ما در عصر فناوری زندگی می کنیم و افراد بیشتری به دنبال یافتن پاسخ س toالات سلامتی به دنبال فضل اینترنت هستند. هر آنچه راجع به آن فکر می کنید هنوز یک واقعیت است و در نتیجه مردم معمولاً از مشکلات مختلف سلامتی و به طور کلی سلامتی خود آگاهی بیشتری دارند ، گرچه اکنون همه چیز حقیقت مقدس نیست ، اگرچه آنلاین است.

فناوری هوشمند به ابزاری طبیعی برای برقراری ارتباط بین مردم تبدیل شده است و تعامل بین تلفن های هوشمند و ساعت های سلامتی فرصت های خوبی را برای ثبت و پردازش اطلاعات سلامت فراهم می کند. احتمالاً این واقعیت حتی افراد را ترغیب می کند که در صورت لزوم زودتر به دنبال کمک باشند و مردم را از سلامتی خود آگاه می کند.

بنابراین ، با حقیقت می توان گفت که زمان های جالب و هوشمند در پیش است.

بیورن فاگ

موضوعات مرتبط.

https://hjartalif.is/hjolad-fyrir-hjartad-garmin-venu-heilsuur/
https://hjartalif.is/garmin-vivoactive-4-kynning/

تبلیغات

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *