دستگاه قهوه در نمایشگاه اتومبیل

دستگاه-قهوه-در-نمایشگاه-اتومبیل

اگر قبلاً اتومبیلی را خریداری کرده اید ، مخصوصاً اتومبیل جدید ، احتمالاً یکی از رازهای دنیای خودرو را قبلاً کشف کرده اید – تصمیم گیری برای خرید ماشین و تصمیم گیری برای تصمیم گیری منطقی ، بلکه احساسی نیست. در پایان ، داده های فنی خشک و عملکرد وسیله نقلیه نکته مهمی است ، اما احساسی که ماشین به ما می دهد و احساسی که هنگام ورود به نمایشگاه داریم کمتر از آنها نیست. بنابراین ، اگر علاقه مند به افزایش درصد فروش هستید ، باید در تجربه مهمان نوازی بازدیدکنندگان در محل سرمایه گذاری کنید.

خوش آمدی

وقتی به نمایشگاه می رسیم ، به همه جزئیات ، حتی ناخودآگاه توجه می کنیم. ما متوجه می شویم که فضا چگونه سازمان یافته است ، به سطح تمیزی آن مربوط می شود و تحت تأثیر ظاهر کلی نمایشگاه است. ما نیز اگر کسی به استقبال ما می آید ، توجه می کنیم و این مکان قابل ذکر است – استقبال یکی از مهمترین مراحل فرآیند فروش است و این اولین دید بازدید کننده از محل را تعیین می کند.

برای ایجاد تأثیر مثبت بر بازدیدکنندگان ، می توانید از نکات زیر استفاده کنید :

  • ظاهر نماینده: به منظور ایجاد برداشت صحیح ، نمایندگان فروش که از بازدید کنندگان استقبال می کنند ، ملزم به رعایت کد لباس نمایشگاه هستند. این کد لزوماً یکنواخت نیست و به ماهیت نمایشگاه و ماهیت مخاطبان آن بستگی دارد. اگر یک نمایشگاه برای اتومبیل های لوکس است ، توصیه می شود یک کد لباس متناسب انتخاب کنید ، اما برای یک نمایشگاه که سعی در ایجاد یک تصویر جوان دارد ، کد لباس می تواند انعطاف پذیرتر باشد.
  • آدرس مناسب برای بازدید کننده: وقتی بازدید کننده ای وارد نمایشگاه می شود ، نماینده خدمات باید سعی کند از طریق “زبان” و در سطح چشم با او تماس بگیرد. این همیشه آسان نیست ، بنابراین توصیه می شود از آموزشهای خدماتی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا نمایندگان ابزارهای فروش مورد نیاز خود را داشته باشند.
  • با یک نوشیدنی گرم خوش آمدید: همانطور که قبلا ذکر شد. بارها ثابت شده است – ارائه یک نوشیدنی گرم به بازدیدکنندگان به تقویت تصویر مثبت از مکان کمک می کند. بنابراین ، برای ایجاد یک تجربه خدمات مثبت و دلپذیر ، توصیه می شود که یک قهوه خوری در نمایشگاه ایجاد کنید که شامل ماشین های فروش

    باشد برای استفاده آسان و راحت.

کدام دستگاه قهوه در نمایشگاه جای می گیرد؟

قهوه به جمع شدن افراد کمک می کند و این نزدیکی به خصوص در روند فروش پیچیده بسیار مهم است. از طریق قهوه می توانید یک گفتگوی کوچک دلپذیر با مشتری داشته باشید ، او را بشناسید ، در مورد ترجیحات او اطلاعات کسب کنید و بنابراین می دانید که کدام ماشین متناسب با نیازهای اوست. اما برای رسیدن به این مرحله ، انتخاب قهوه ساز مناسب بسیار مهم است و برای این کار می توانید از دو توصیه زیر استفاده کنید:

  • دستگاه های فروش : این ساده ترین و راحت ترین انتخاب است. عملکرد اکثر این ماشین ها آسان است و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند که نمایندگان در نمایشگاه را سنگین نمی کند. این ماشین ها همچنین شامل مدل های پیشرفته ای مانند نوشیدنی است که به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از نوشیدنی ها ، گرم و سرد را سرو کنید.
  • ماشین آلات حرفه ای و جمع و جور: در کنار ماشین آلات خودکار و همه کاره ، شما همچنین می توانید ماشین آلات حرفه ای جمع و جوری را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد به سرعت قهوه را از دانه های تازه و معطر دم کنید. به عنوان مثال دستگاه های قهوه JURA و NIVONA می توانند برای یک استند قهوه با کیفیت و لوکس بسیار مناسب باشند.

ماشینهای با کیفیت البته تازه آغاز کار هستند. برای به حداکثر رساندن مزایای دستگاه قهوه ، بسیار مهم است که کیفیت دانه ها یا کپسول ها را نیز در نظر بگیرید و قهوه ای با کیفیت و تازه انتخاب کنید که بتوانید با آن فضای جذاب و دلپذیری ایجاد کنید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *