دستگاه اسپرسو DINAMICA ECAM 350.55.B

دستگاه-اسپرسو-dinamica-ecam-35055.b

دستگاه اسپرسو DINAMICA ECAM 350.

دستگاه اسپرسو اتوماتیک که کاپوچینو ، قهوه لاته ، ماکیاتو و شیر را با لمس یک دکمه با مکانیسم سیستم Latte Creama ویژگی های اصلی:

– تمام قهوه های مورد علاقه شما با لمس یک دکمه

– قهوه ای با کیفیت باریستا را در آشپزخانه خود تهیه کنید

تمام قهوه های مورد علاقه شما

چه عاشق لاته باشید ، چه هوس یک کاپوچینو کرده باشید و چه یک اسپرسوی دوتایی را ترجیح دهید ، De’Longhi Dinamica می تواند با فشار یک دکمه انواع نوشیدنی های قهوه را برای شما آماده کند. ) مخزن آب حاوی 1.8 لیتر است و دارای یک فیلتر است تا اطمینان حاصل شود که آب مورد استفاده برای تهیه قهوه همیشه خوشمزه خواهد بود.

دینامیکا ECAM . تازه برای ارائه تجربه قهوه ای که از باریستا انتظار دارید. آسیاب ترکیبی با ) تنظیمات مختلف به شما امکان می دهد نوشیدنی ایده آل خود را به راحتی ایجاد کنید. )

این دستگاه برای داشتن یک کاپوچینوی عالی و عالی هر بار ، از فناوری LatteCrema برای ایجاد کف صاف و لوکس شیر که همیشه در دمای مناسب است استفاده می کند.

قطعات ایمن برای شستشو

با کمک برنامه های شستشو و حذف اتوماتیک در مقیاس ، می توانید مطمئن باشید که دستگاه شما همیشه با یک لحظه اعلامیه کاملاً تمیز و آماده استفاده خواهد بود. با خاموش شدن خودکار و حالت آماده به کار در مصرف برق ، دیگر نگران ECAM نخواهید بود B. استفاده از انرژی غیرضروری در صورت عدم استفاده.

سیستم شستشوی خودکار شیر.

مسئوليت: 13 ماه توسط Brimag وارد کننده

وارد کننده

Brimag )

دوره گارانتی

ماه ها

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *