درس اکتساب زمین در متاوارس آپلند

همانطور که می دانید Upland در حال تبدیل شدن به یک پروژه متا تحول قدرتمند است. تملک زمین در این پلتفرم زمینه مشترکی بین دنیای مجازی و واقعیت فراهم می کند. این پروژه مبتنی بر EOS است، جایی که هر کسی می تواند زمین در Upland را با کمترین قیمت خریداری کند.

Appland چیست؟

بازی Upland

همانطور که در مقاله ذکر شد، Upland در واقع یک بازی متا مبتنی بر EOS است. همه کاربران Appland می توانند آهنگ های مجازی را از سراسر جهان بخرند یا بفروشند. علاوه بر این، پس از خرید زمین، می توانید روی آن ساختمان بسازید و سپس زمین را به چند برابر قیمت معامله کنید.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کارت های استفاده شده در این بازی در واقع وجود دارند و می توانید قبل از خرید قطعه، تصاویری از خانه، خیابان یا اطراف آن را مشاهده کنید. برای شروع بازی می توانید اپلیکیشن بازی اندروید و iOS و همچنین نسخه تحت وب آن را دانلود کنید تا در بازی ثبت نام کنید.

درآمدزایی

همانطور که می دانید Upland یک اقتصاد واقعی را شبیه سازی می کند و بازیکنان می توانند در حین بازی دلار یا UPX کسب کنند. واحد پول آپلند UPX است که نرخ مبادله ای آن بین 1 تا 1000 است، یعنی با پرداخت 1 دلار می توانید 1000 UPX برنده شوید.

خرید زمین در Upland

خرید ملک در آپلند

همانطور که در مقاله است چگونه از Appland کسب درآمد کنیم با توجه به اینکه هر قطعه زمین به رنگ های منحصر به فرد خود شناخته شده است. در واقع هر قطعه در Upland دارای رنگ خاکستری (زمین پیش خرید شده)، آبی روشن (مالک خصوصی و زمین خریداری نشده)، سبز تیره (مالک دیگری) و آبی تیره (مالکیت) است. و سبز روشن (محدوده باز کاوشگر) مشخص شده است.

پس از ثبت نام و ورود به بازی برای هر کاربری که باید وضعیت مورد نظر خود را انتخاب کند صفحه ای نمایش داده می شود که در این مرحله توصیه می شود حالت های سرمایه گذاری را انتخاب کنید که مبلغ خرید هر قطعه کمتر از 4500 UPX باشد. پس از انتخاب وضعیت، برای هر کاربری که بتواند زمین با برچسب FSA خریداری کند، حدود 4500 UPX فعال می شود.

قطعات خاکستری بخرید

خرید زمین با زمینه خاکستری یا زمین بدون مالک ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما برای شروع ممکن است گزینه بهتری نسبت به روش های دیگر باشد و فقط کافی است کاوشگر خود را نزدیک زمین قرار دهید. برای خرید چنین قطعاتی می توانید پروب خود را به نزدیکترین قطعه آبی ارسال کنید (ارسال یک پروب برای هر قطعه هزینه دارد) و سپس زمین مورد نظر خود را خریداری کنید.

از طرفی ربات با ورود به بازی به صورت خودکار روی نقشه حرکت می کند و از انتخاب به خرید این قطعه اقدام کنید.

زمین را از مصرف کنندگان بخرید

خرید زمین از مصرف کنندگان کمی ساده تر به نظر می رسد، زیرا در این صورت فقط روی قطعات با زمینه سبز کلیک کرده و سپس آن قطعه را خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است که زمین برای فروش از هر کشور یا شهری قابل خریداری است.

UPX چیست؟

UPX در واقع توکن اصلی Upland است که برای ایجاد تراکنش ها و خرید NFT در بازی استفاده می شود که هر کاربر پس از ورود به بازی حدود 4500 UPX هدیه دریافت می کند تا بتواند در آپلند زمین و زمین بخرد.

کسب UPX

کسب درآمد در آپلند

هر ملک Upland معمولاً دارای ظرفیت معدن 17٪ قیمت پایه خود است. به این معنی که اگر ملکی با قیمت پایه 100000 UPX خریداری کنید، در طول سال 17000 UPX حفاری می کند. همچنین می توانید پس از قرار دادن هر ملکی در مجموعه ها این مبلغ را افزایش دهید، علاوه بر این می توانید پس از ورود به بازی با حساب پی پال یا استفاده از ارزهای دیجیتال، UPX لازم را خریداری کنید.

بازیکنان همچنین می توانند پس از رسیدن به سطح Uplander زمین خریداری کنند و سپس همان ملک را به چندین برابر قیمت بفروشند. همچنین اگر از لینک Upland ID استفاده می کنید من ثبت نام میکنم پس از رسیدن به سطح upplander، 10 تا 100 هزار UPX به هر دو کاربر داده می شود.

آیا UPX یک ارز دیجیتال است؟

همانطور که می دانید Upland به طور کامل بر روی بلاک چین EOS ساخته شده است، به این معنی که تمام تراکنش های ایجاد شده در بازی واقعی هستند و توسط بلاک چین ثبت می شوند. با این حال، UPX را نمی توان به عنوان یک ارز دیجیتال معرفی کرد. اگرچه توکن UPX بر روی پلتفرم بلاک چین منتشر شده است، اما دقیقاً یک توکن کاربردی است که در بازی برای خرید NFT استفاده می شود.

آخرین کلمه

در آخر باید بگوییم که پس از ثبت نام در سایت اکانت شما به عنوان Visitor فعال می شود که باید هر 7 روز یکبار قبل از آپلود اکانت خود را فعال کنید. بنابراین توصیه می شود پس از ثبت نام و اخذ UPX اکانت خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

شما می توانید سوالات یا ابهامات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *