درد قفسه سینه

درد-قفسه-سینه
درد قفسه سینه ممکن است نشانه این باشد که شما دچار حمله قلبی شده اید.

کریسمس نزدیک است ، ویروس آزاد است و استرس ناشی از همه آن بسیار زیاد است. تحت این فشار بعید نیست که برخی از افراد دچار درد قفسه سینه شوند. چنین کارهایی را باید جدی گرفت و توضیحاتی یافت.

طبق تحقیقات ، به نظر می رسد این واقعیت است که قبل از حمله قلبی ، علائم هشدار دهنده ای دریافت می کنیم ، احتمالاً درد قفسه سینه که آن را نادیده می گیریم یا آن را از بین می بریم. بنابراین می توان نتیجه گرفت که اگر اقدامی به موقع انجام می گرفت ، جلوگیری از مشکلات بعدی ممکن بود. هرچقدر عجیب به نظر برسد ، تحقیقات همچنین نشان می دهد که زنان در صورت درد قفسه سینه ، یا سه ساعت دیرتر از مردان ، دیرتر به پزشک یا بیمارستان می روند.

درد قفسه سینه (آنژین) چراغ هشدار دهنده است که همه چیز عالی نیست. آنها جدی هستند و باید همیشه جدی گرفته شوند. ممکن است برخی از دردهای قفسه سینه که مردم تجربه می کنند دلایل بیش از حد ساده ای داشته باشد. شخصیت های سیستم اسکلتی عضلانی ، همراه با پریکاردیوم است که قلب را احاطه کرده ، آرتروز یا استرس بیش از حد بیش از حد است.

با این حال ، ممکن است فرد به بیماری کرونر قلب نیز مبتلا باشد که نیاز به درمان دارد یا دچار حمله قلبی شده است. درد قفسه سینه زمانی اتفاق می افتد که عضله قلب به دلیل جریان خون کم در عروق کرونر اکسیژن کافی دریافت نکند.

اگر درد قفسه سینه با انسداد شریان کرونر / حمله قلبی همراه باشد ، اغلب منجر به بازوی چپ ، حتی هر دو ، تا گردن و دندان ها و حتی پشت می شود. درد بیشتر در هنگام ورزش زمانی رخ می دهد که قلب سریعتر کار می کند و به اکسیژن بیشتری نیاز دارد.

ورزش در درد قفسه سینه به معنای این نیست که فرد دچار حمله قلبی شده است ، اما درد هنگامی رخ می دهد که جریان خون برای مدت کوتاهی کافی نباشد. حمله قلبی زمانی اتفاق می افتد که جریان خون کاملاً متوقف شود.

با این حال ، درد قفسه سینه نشان می دهد که همه چیز کامل نیست و بنابراین یک فرد مانند این درد باید سریعاً با بخش اورژانس تماس بگیرد یا از طریق تلفن با آمبولانس تماس بگیرد ONE ONE TWO .

به یاد داشته باشید در فیس بوک با ما همراه باشید

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *