خرید سرور HP | تک نوع

به عنوان راهنما به ما بپیوندید سرور HP بخرید در ایران.

فرآیند خرید سرور می تواند در ابتدا کمی گیج کننده باشد ، زیرا ممکن است بین نسل های مختلف سرورهای HP مانند سرورهای G8 یا G9 یا حتی آخرین نسل G10 شک داشته باشید. هنگامی که نسل موردنظر را انتخاب می کنید ، انتخاب بین چند پردازنده و RAM و هارد دیسک و ممکن است شما را بسیار گیج کند. بدتر از همه ، شما باید بدانید که کدام پردازنده یا RAM توسط کدام نسل از سرورهای HP پشتیبانی می شود.

سرور LFF خرید یا سرور SFF

توصیه می کنم اگر با اصطلاحات LFF یا SFF آشنا نیستید ، ابتدا به مقاله تفاوت سرورهای LFF و سرورهای SFF در hptime.net نگاه کنید. اما اگر وقت انجام این کار را ندارید ، در زیر به طور کلی در مورد آن صحبت می کنیم.

LFF مخفف کلمه Large From Factor است و سرورهای LFF از هارد دیسک های بزرگ 3.5 اینچی پشتیبانی می کنند. و سرورهای SFF از هارد دیسک های کوچک 2.5 اینچی پشتیبانی می کنند. هارد دیسک های 3.5 اینچی معمولاً از نوع SATA هستند و ظرفیت زیادی دارند ، اما برخلاف هارد دیسک های SAS 2.5 اینچی و سرعت زیاد و ظرفیت محدود ، خیلی سریع نیستند. علاوه بر این ، SSD ها 2.5 اینچ هستند که یک فناوری ذخیره سازی جدید است.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

نتیجه گیری: اگر برای چیزی که نیاز به فضای ذخیره سازی زیاد دارد و سرعتی کمتر اهمیت دارد ، سرور می خواهید ، توصیه می شود که یک سرور HP LFF خریداری کنید. اما اگر نمی خواهید فضای ذخیره سازی زیادی وجود داشته باشد و به جای آن سرعت برای شما مهم است ، خرید سرور HP SFF ایده خوبی است.

سرور بخرید HP تعمیر

سرورهای HP در بازار به صورت موقعیت خوابیده و برج در دسترس هستند. سرورهای HP Reconmont همانطور که از نامشان پیداست می توانند بر روی یک رک نصب شوند و معمولاً یک دستگاه یا 2 واحد یا 4 واحد هستند. به عنوان مثال ، سرور HPE DL360 G9 یک سرور واحد وصل مجدد است. یا سرور HPE DL380 G9 یک سرور بازیابی HP با 2 دستگاه است.

سرورهای Reconmont معمولاً دارای 2 یا 4 اسلات پردازنده هستند و معمولاً از چندین اسلات RAM پشتیبانی می کنند. این سرورها در ابتدای نام خود با اصطلاح DL شناخته می شوند و در سری های مختلف 300 ، 100 و 500 به فروش می رسند.

آنها برای نصب مجازی ساز محبوب ESXi عالی هستند و معمولاً دارای کنترل کننده های ذخیره سازی هوشمند هستند که توسط VMware به خوبی پشتیبانی می شوند. نسل 8 و 9 این سرورها دارای اسلات PCIe 3.0 هستند و Generation G10 در سرورهای HP از PCIe نسخه 4 پشتیبانی می کند. مهمترین پارامتر سرورهای HP Reconnect پشتیبانی از 2 اسلات پردازنده است ، به این معنی که می توانید 2 CPU را روی آنها نصب کنید. اما سرورهای برج معمولاً تک پردازنده هستند. البته ناگفته نماند که سری ML350 مانند سرورهای Recomont دارای 2 سوکت پردازنده است.

با نصب rack set روی سرورهای rack mount ، می توانید به راحتی سرورها را در rack به جلو و عقب ببرید ، درهای آنها را باز کرده و اجزای مورد نظر را اضافه یا حذف کنید.

سرور HP بخرید

سرور بخرید HP دست دوم یا انبار:

امروزه به دلیل افزایش چشمگیر نرخ ارز ، شاهد این واقعیت هستیم که سرورهای HP استوک نامزدهای زیادی پیدا کرده اند. این سرورها که با عناوین مختلفی مانند سرورهای استفاده شده یا سرورهای مرجع در بازار عرضه می شوند ، در واقع محصولاتی هستند که پس از ظهور نسل جدید و فناوری جدید در کشورهای اول و مدرن کنار گذاشته شده اند و با سرورهای تعمیر متفاوت هستند.

سرورهای HP Stoke یا دست دوم در HPTIME به فروش می رسند ، درست مانند سرورهای جدید که اکنون نسل HP G10 هستند. برای خرید سرور سهام کافی است با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

هنگام خرید سرور HP Stoke موارد زیادی را باید در نظر داشت. از نظافت شاسی و مادربرد ، گارانتی ارائه شده توسط فروشنده ، اصالت قطعات ، دارا بودن گارانتی برای اصالت محصول ، می تواند در خرید سرور hp دست دوم بسیار به شما کمک کند.

هنگام خرید سرور از HP Time به همه موارد فوق توجه می شود. می توانید قبل از خرید عکس و فیلم ، سرور مناسب را از کارشناسان فروش درخواست کنید ، حتماً به خاطر داشته باشید که شماره سریال قطعات نیز در عکس ها و فیلم های ارسال شده مشخص شده است. یا اگر زمان کافی دارید ، می توانید به آدرس ذکر شده در وب سایت بروید و سرور مورد نظر خود را شخصاً بررسی کنید.

هزینه سرور HP

اگر قصد خرید سرور HP را دارید ، باید قبلاً بدانید که قیمت سرور HP به پارامترهای زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال ، نوع شاسی و مادربرد ، مدل پردازنده ، میزان RAM نصب شده روی سرور ، قدرت نصب شده روی سرور و مهمتر از همه ، انواع هارد دیسک ها و تعداد آنها می تواند هزینه های یک سرور HP

چه عواملی بر هزینه سرور HP تأثیر می گذارد؟

شاید پاسخ به این س canال بتواند بسیاری از ابهامات را روشن کند. بنابراین ، در اینجا چند مثال از مواردی وجود دارد که باید به ترتیب اهمیت آنها را جستجو کرد.

  • نوع شاسی – برای مثال ، صاف یا راست بودن شاسی ، SFF یا LFF
  • تولید سرور – سرورهای HP در حال حاضر در نسل های G7 ، G8 ، G9 و G10 در دسترس هستند. به طور طبیعی ، نسل G7 ارزان تر و نسل G10 گران تر از سایر نسل ها است.
  • نوع پردازنده – تعداد هسته های پردازنده ای که انتخاب می کنید می تواند هزینه نهایی سرور را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهد ، زیرا هرچه تعداد هسته های پردازنده بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر است ، بنابراین بهترین پردازنده مورد نیاز را انتخاب کنید.
  • هارد دیسک نیز بسیار مهم است و پس از CPU می تواند مهمترین پارامتر موثر بر قیمت سرور باشد.
  • میزان RAM و نوع آن نیز پارامترهای مهمی برای تغییر هزینه نهایی سرور خواهند بود.
  • تعداد و نوع منبع تغذیه که می تواند هزینه سرور را کمی تغییر دهد.

به طور طبیعی ، قیمت سرور در زمان خرید یکی از مهمترین پارامترها است. بنابراین قطعات مناسب را با دقت انتخاب کنید ، زیرا با انتخاب اشتباه می توانید میلیون ها وسیله اضافی را روی دست خود قرار دهید. بهتر است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

یکی از مشکلات خرید سرورهای HP معمولاً نیاز به تغییرات عمده پیکربندی است. برای خرید ، ممکن است لازم باشد منابع را بارها و بارها تغییر دهید. در ابتدا ، پردازنده E5-2670 v3 برای سرور طراحی شده است ، سپس به دلایلی تصمیم می گیرید از E5-2697 v3 استفاده کنید. یا می خواهید میزان حافظه سرور را از 32 گیگابایت DDR4-2133 به 64 گیگابایت افزایش دهید. همه اینها می تواند شما را مجبور کند روزها منتظر فاکتور اولیه جدید یا تصحیح فروشندگان باشید. اما با راه اندازی پلت فرم فروش آنلاین HP ، همه این مشکلات برطرف شده است. کافی است به صفحه پیکربندی آنلاین سرور HP بروید و سرور مورد علاقه خود را پیکربندی کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *