حمدة خرید سیستم بازی اقتصادی (مارس 1401)

بسیاری از گیمرها ترجیح می دهند کنسول های بازی خانگی بخرند، یک کامپیوتر (PC) تهیه کنند و از آن به عنوان پلتفرم واقعی خود برای بازی استفاده کنند. به همی دایلیل است که ما در همدیگر کریدم در همدیگر سیستم جمینگ به شما کمک می کند تا ایک کیک به شما کمک کند.

بستن و خرید سیستم جمینگ خوب دردسر جدید دارد. اگر می خواهید یک بازی کنسول بخرید، کافی است چند مدل را با هم مقایسه کنید و گزینه مورد علاقه خود را پیدا کنید. اما دادن يك كمبوترا سعر جمين كار ساعني نيست. چون سیستم بازی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است، باید با اطلاعات کامل انتخاب شود.

بازی سیستم سطحی

البته اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیستم بازی را در چه سطحی قرار دهید. همانطور که گفتیم کامپیوترهای شخصی بر خلاف کنسول ها دست کاربر را کاملا پشت سر می گذارند و این انتخاب را برای برخی افراد سخت می کند. البته همانطور که اشاره کردیم برخی از شرکت ها منابع کاملی را ارائه می دهند که کار را برای گیمرها آسان می کند، اما تمرکز اصلی این مقاله انتخاب قطعات و خرید نمونه کامل یک سیستم توسط خودتان است.

حمدة خرید سیستم بازی ارزان

اگر فقط می خواهید وارد دنیای بازی های ویدیویی شوید و نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید یک سیستم بازی خرج کنید، بهتر است به سراغ قسمت های اقتصادی تر بروید. در واقع، این گروه از علاقه مندان به بازی های ویدیویی نباید هیچ انتظاری از سیستم هایی که ارائه می دهند داشته باشند. برای تهیه چنین سیستمی نیازی به صرف زمان زیادی برای انتخاب قطعات نیست و نسبتاً سریع به نتیجه خواهید رسید.

رایانه هایی که در راهنمای خرید سیستم بازی های اقتصادی در نظر گرفته شده اند، رایانه هایی هستند که می توانند بازی هایی با وضوح حداقل 1080p اجرا کنند. قطعنامه برای سال 2022 لازم نیست. این رایانه شخصی می تواند اکثر بازی ها را با کیفیتی شبیه به کنسول اجرا کند، حتی گاهی اوقات نرخ فریم و کیفیت بالاتری را ارائه می دهد.

هدف این است که کاربران حداقل 30 فریم در ثانیه و گاهی بین 30 تا 50 فریم در ثانیه را تجربه کنند. حتی برخی از کارها را می توان با چنین سیستمی با سرعت 60 فریم بر ثانیه انجام داد. מעקשע דארד، פקר קיניד קה אינ גירממקן אסט. البته لازم به ذکر است که در سال های اخیر تجهیزاتی که چنین فرصت هایی را برای گیمرها فراهم می کند وارد بازار شده است.

हिंदा करीड सित्मेंग मियान र्द्ध

اگر به دنبال تجربه بهتری از بازی های ویدیویی هستید، باید یک سیستم متوسط ​​یا میان رده را انتخاب کنید. باز هم زيكر اين تنقيق است كه از ستيمس‌هاي پيشتر تشكيل شده است شركت‌هاي ان درك مديد. Exo بازی، می تواند کار را آسان تر کند. با آن حال، اغر قدس خرید آن نوت کیمتیک‌ها را همیدی کرید سیستم میان‌رده می‌توندی به شما کمک کند.

لازم به ذکر است که کاربران برای نصب چنین سیستم هایی باید هزینه بیشتری نسبت به سیستم قبلی صرف کنند. در این دسته با سخت افزار قدرتمندتری مواجه خواهید شد که به شما کمک می کند بازی های با کیفیت بالاتری را تجربه کنید. بسیاری از گیمرهای این دسته نیز بازی هایی با وضوح 1080p را تجربه می کنند که در حال حاضر تفاوت اصلی بین سیستم های نرخ فریم ارزان تر است.

این کامپیوترها دارای حداقل نرخ 60 فریم در ثانیه هستند. برخی از بازی ها بر روی چنین سیستم هایی با وضوح 1440p اجرا می شوند و نرخ فریم بسیار خوبی را ارائه می دهند. سیستم‌های میان‌رده محبوب‌تر از سایر دسته‌ها هستند، زیرا تجربه‌ای عالی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

انتخاب مدل و قیمت خرید سیستم بازی اگزوز اقتصادی و ارزان

انواع سیستم های بازی با قیمت مناسب را می توانید از وب سایت اکسو اینترنت خریداری کنید. 2 نمونه از اگزوز ارزان کیس گیمینگ شامل:

1) سیستم بازی Exo Prime

اگر سیستمی ارزان با کیفیت و کارایی بالا می خواهید خرید محصول Exo Prime را به شما توصیه می کنیم. در این صورت می توانید از ارائه تصاویر با کیفیت HD و FULL HD نیز بهره مند شوید. پردازنده – سینی AMD Ryzen 5 5600G موجود در این محصول به عملکرد قوی سیستم کمک می کند. این محصول با قیمت 15175000 تومان به فروش می رسد.

خرید سیستم بازی

2) سیستم بازی Exo Lite

یکی دیگر از همینت و ارزان‌ترین ترودین در ویشتریک اکزو، همین سیستم‌های جمینگ ازولایت است. شما میکودین آن تروز از ستیمهای بالارده ازو نکستون ولی در کردی ب ستیمهای هم استور خود از قدرت خوبی است. سیستم بازی EXO لایت با برامی 16,860,000 تومان به فروش می‌رسد.

خرید سیستم بازی

این محصول نمونه ای ارزان قیمت از کیس گیمینگ بوده و به فروش رسیده است. پس با مراجعه به فروشگاه کالا می توانید انواع اگزوز ارزان قیمت را مشاهده و خریداری نمایید. به عنوان مثال سیستم های بازی Exo Royal، Performance و New نیز بخشی از سیستم های با کیفیت و کیفیت بالا هستند.

آخرین کلمه

تمام نکات خرید سیستم بازی هیئت اقتصادی همچنین فروشگاه بازی اکسو انواع سیستم های بازی را ارائه می دهد و اقتصاد نیز به همین صورت است. برای مشاهده سیستم های مختلف با رنج قیمتی متفاوت و خرید کیس گیمینگ مناسب برای خود کافی است به این سایت مراجعه کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *