تولید کننده دستگاه های دوغ

گروه تولید باردانا که ده سال فعالیت در زمینه تولید انواع دارد ماشین روغن راه اندازی شد و مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و در مدت کوتاهی به عنوان بهترین تولید کننده این دستگاه ها در بازار ایران ارائه شد. هدف تولید دستگاه های دوغ با طراحی کاربردی و البته زیبایی بصری است که می تواند توجه مشتریان عزیز را از نظر مشخصات فنی و ظاهر جلب کند. تیم تحقیق و توسعه دائماً در حال ارتقاء دستگاه ها و ارائه طرح های کاربردی تر برای تسهیل فرایند برنامه ، به طور مداوم در مورد نیازها و انتظارات بازار شما عزیزان تحقیق می کند. برای خرید انواع ماشین آلات روغن و اطلاع از مشخصات هر یک از آنها به وب سایت رسمی مراجعه کنید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

انواع ماشین آلات روغن

ماشین آلات روغن در انواع مختلف تولید و به فروش می رسند. یکی از رایج ترین و کاربردی ترین انواع ماشین های دوغ ، دستگاه دوغ برقی است. این دستگاه به دلیل سهولت استفاده و سرعت بخشیدن به فرآیند روغن کاری ، محبوب ترین دستگاه است. دستگاه های دوغ برقی رومیزی هستند و علاوه بر جابجایی آسان و شستشوی آسان ، تمام انتظارات شما از دستگاه دوغ حرفه ای را برآورده می کنند.

بیایید نگاهی به انواع دستگاه های دوغ موجود در باکدرانه بیندازیم:

  • دستگاه کره لوکس در هایپر مارکت

دستگاهی زیبا و کاربردی. این دستگاه می تواند در یک ساعت 30 کیلوگرم روغن از آجیل های مختلف تولید کند. اگر فروشگاه لوکس ارگانیک یا هایپرمارکت دارید ، این دستگاه بهترین انتخاب برای شما است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه مجهز بودن به اهرم تنظیم کروی است. با تغییر موقعیت این اهرم ، می توانید نرم یا خشن بودن کره خود را تنظیم کنید.

  • مغازه روغن لوکس

مانند مورد قبلی ، این دستگاه از طلا و استیل زیبا ساخته شده است که آن را به گزینه ای ایده آل برای فروشگاه های لوکس تبدیل کرده است. تفاوت این دو دستگاه در ویژگی های ناچیز آنهاست. با کارشناسان بکاردانه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بین این دو دستگاه راهنمایی کنند.

باردانا

این دستگاه برای ساخت ارده از دانه های کنجد است و همانطور که می دانید روغن کنجد یا ارده یکی از بهترین انواع روغن های گیاهی است. بنابراین ، اگر می خواهید ارده را بگیرید ، پیشنهاد می کنیم این دستگاه تخصصی را خریداری کنید.

  • دستگاه کره در فروشگاه بردانه

این دستگاه کوچک وسیله ای بسیار کاربردی برای به دست آوردن روغن از دانه های روغنی مانند بادام زمینی ، پسته ، گردو و فندق است. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به آسیاب های بادوام اشاره کرد. ویژگی که عملکرد طولانی مدت این دستگاه را تضمین می کند. این دستگاه با قابلیت مصرف 30 کیلوگرم روغن در ساعت گزینه مناسبی برای هایپرمارکت ها و فروشگاه های فروش محصولات ارگانیک است.

  • دستگاه تولید روغن از مدل هایپرمارکت

دستگاه مدل سازی هایپرمارکت می تواند از آجیل های مختلف روغن بگیرد. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه وجود اهرم برای تنظیم زبری و نرمی تیغه ها است که به شما این امکان را می دهد که فاصله تیغه های دستگاه را حتی در حین کار تغییر دهید. این دستگاه با ظرفیت روغن 30 کیلوگرم در ساعت قابلیت پخش دوغ ، پسته ، فندق ، بادام شیرین ، گردو ، نارگیل و کنجد را دارد.

باردانا

بکوردانه: تولید کننده بهترین نوع ماشین آلات روغن

اگر شما همچنین یک فروشگاه برای محصولات ارگانیک دارید یا می خواهید بخشی از هایپر مارکت خود را به دوغ از دانه های روغنی اختصاص دهید ، به وب سایت مراجعه کنید و پس از دریافت نکات و اطلاعات برای خرید قیمت دستگاه روغنبهترین گزینه را بخرید. هنگامی که آنها شرایط ، بودجه و آنچه از ماشین روغن انتظار دارید را می شناسند ، کارشناسان بهترین ظاهر را به شما ارائه می دهند. فقط کافیست از سایت استفاده کنید تا از مشاوره رایگان متخصصان استفاده کنید. سپس دستگاه مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کرده و منتظر بمانید تا دستگاه روغن در محل تحویل داده شود.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *