تولید پایدار قهوه – وبلاگ قهوه

تولید پایدار قهوه ما ، آیا تا به حال درباره آن چیزی شنیده اید؟ در واقع ، در کارگاه ما در میرین ، چند قدم مانده به خانه شما ، هزاران بوی قهوه خوب که با ما بو داده است ، بوجود می آید. آیا از شرایط تولید ما اطلاع دارید؟ چگونه می توانیم کل زنجیره قهوه را در کارگاه میرین خود ایجاد کنیم؟ البته ، SME ها ، اما ما به فناوری های پیشرفته ای مجهز هستیم ، هم برای مدیریت قهوه های سبز و هم برای کباب و بسته بندی قهوه ها. ما برخی از حقایق مربوط به کارخانه خود را در میرین ، جایی که تمام مراحل زیبای پردازش قهوه انجام می شود ، فاش می کنیم.

تولید پایدار قهوه از طریق مدیریت پیشرفته موجودی

به منظور ارائه همیشه قهوه تازه ، ما یک تورنمنت را در کافه های خود برگزار می کنیم. ما متعهد به خرید دسته های قهوه تا حد ممکن تازه هستیم تا رایحه مطابق انتظار باشد. قهوه های ما تا آنجا که ممکن است از تولیدکنندگان و / یا تعاونی ها خریداری می شود تا شفافیت در خرید را افزایش دهد. فقط کیسه ها 7 متر زیر کارگاه پخت ما ذخیره می شوند ، جایی که ما برای جلوگیری از تغییر در کیفیت لوبیا سبز ، درجه حرارت ثابت و هیدرومتری را در طول سال تضمین می کنیم.

پخت و دوام

به منظور پالایش شعار تولید پایدار قهوه ، ما در اسرع وقت وارد یک حرکت اقتصادی مدور می شویم ، بنابراین از کنترل کامل ابزار تولید خود اطمینان حاصل می کنیم. در واقع یک مبدل کاتالیزوری پیشرفته در سقف کارگاه ما نصب شده است تا بتواند رد پای کربن را کاهش دهد. به این ترتیب وقتی قهوه تفت داده می شود ، گاز کمتری ساطع می کند که با تماس با هوا به آب تبدیل می شود. اقتصاد پایدار ، برای حتی قهوه پایدارتر.

فن آوری پیشرفته

تولید پایدار قهوه با فناوری روز در کارگاه ما قافیه خواهد شد. ما هم با مدرن سازی بو دادن و هم با تهیه دستگاه بسته بندی مدرن از ICA برای بسته بندی دانه های قهوه ، دائماً در حال نوآوری هستیم. در واقع ، خط جدید ما نه تنها به ما امکان بسته بندی سریع ، بسته های بسیار کمتری برای کیفیت یکسان قهوه را می دهد ، بلکه به ما امکان دسترسی به بسیاری از مزایا را می دهد ، مانند توسعه بخش خصوصی برچسب ما که در کافه ها ارائه می شود. trottet .ch / بسته 123 ، جایی که ما متعهد به انجام کل زنجیره مارک قهوه شما هستیم ، از حالت خام تا بسته بندی نهایی. ما به کیسه های قهوه ، جعبه های کپسول و جعبه های خود به شرکای سوئیسی متعهد هستیم.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *