تشخیص ترکیدگی لوله ها با روش تضمینی بدون آسیب

یکی از شایع ترین اما ناگهانی ترین مشکلاتی که بسیاری از افراد در خانه خود با آن روبرو می شوند ، پارگی لوله های آب است ، به همین دلیل تشخیص صحیح لوله های نشت کننده بسیار مهم است. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد و مشکلات زیادی را برای اعضای خانواده ایجاد می کند و این امر هم در ساختمان های تازه ساخته شده و هم در خانه های قدیمی با لوله کشی فاسد و قدیمی اتفاق می افتد.

تشخیص ترکیدگی لوله ها

بررسی علل شکستگی و پارگی لوله ها ، آسیب های ناشی از آن ، روش های تشخیص نشتی لوله ها مانند تشخیص ترکیدگی لوله ها با دستگاه این چیست اگر در خانه و آپارتمان خود با این مشکل برخورد کرده اید ، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر پارگی لوله

عوامل و عوامل زیادی باعث بروز این مشکل می شوند. از جمله این موارد می توان ابتدا به اقلیم محل سکونت اشاره کرد. شهرهای شمالی کشور به دلیل بارش شدید باران و رطوبت ثابت و شهرهای غربی که در پای آنها خانه هایی در حال ساخت است ، با چنین مشکلاتی بیشتر روبرو هستند. علاوه بر رطوبت ، علت سرد شدن و گرم شدن مکرر آب در لوله ها و جمع شدگی و انبساط مداوم فلز مورد استفاده در ساخت لوله ها است.

یکی دیگر از دلایل بسیار رایج ، استفاده گسترده از محلول های لوله بازکنی در منازل است. این محلول های شیمیایی در نهایت باعث فرو ریختن و متلاشی شدن لوله کشی ساختمان می شود و اگر ترکیدگی لوله به موقع تشخیص داده نشود ، خسارت زیادی به ساکنان ساختمان وارد می کند.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

فشار بالای آب و فشار متناظر با آن بر روی لوله یکی دیگر از عواملی است که می توان به آن اشاره کرد. در برخی موارد مشاهده می شود که هنگام تشخیص لوله های نشتی ، علت نشتی نصب نادرست لوله است.

هنگام ترکیدن لوله ضرر می کند

پارگی لوله به خودی خود درد زیادی دارد و نادیده گرفتن تشخیص پارگی لوله قبل از گسترش درجه آسیب ، این درد را دو چندان می کند. بارزترین این ضررها خسارات مالی است که معمولاً مبالغ قابل توجهی دارد.

  • رطوبت روی دیوارها ، سقف و کف خانه
  • سقوط و تخریب گچ و رنگ دیوارها و سقف
  • آسیب به کف چوبی
  • آسیب به لوازم خانگی در صورت نشت آب
  • رطوبت و رطوبت در هوای خانه
  • بوی نامطبوع رطوبت ایجاد می کند
  • و در برخی موارد ، ناتوانی در زندگی در خانه و جابجایی اجباری تا رفع خسارت مهمترین تلفات است.

علاوه بر هزینه تعمیر لوله ها ، مبالغ زیادی باید برای عناصر اضافی مانند گچ ، رنگ آمیزی مجدد سقف و دیوارها و جایگزینی وسایل فرسوده ، به ویژه موارد چوبی ، در نظر گرفته شود.

بنابراین ، اگر با مشکلاتی مانند کاهش فشار آب ، تغییر رنگ دیوارها و رطوبت و رطوبت خانه خود مواجه شدید ، در اسرع وقت نشتی لوله ها را تشخیص دهید.

تشخیص ترکیدگی لوله ها

روشهای تشخیص ترک خوردگی لوله ها

قبل از توسعه فناوری ها و ابزارها در شکل فعلی ، تشخیص ترکیدگی لوله ها سنتی تر بود و با گوش دادن به صدای آب یا مشاهده اثرات رطوبت ، آنها سعی در تشخیص و حل مشکل کردند. در نگاه اول ، این روش کوچکتر ، گرانتر از تشخیص پارگی لوله است. دستگاه های امروزی در حال ظهور هستند ، اما میزان تخریب در روش قدیمی بسیار بیشتر است. همچنین زمان و انرژی بیشتری برای انجام این کار لازم است.

دستیابی به نتیجه بهتر در کوتاه ترین زمان ممکن ، همیشه و در هر زمینه ای با کمک نیروی متخصص به راحتی امکان پذیر است. به ویژه در مواردی که ممکن است نشت آب به دور از محل اصلی انفجار رخ دهد ، که منجر به آسیب های زیادی برای یافتن محل واقعی آن می شود.

مزایای تشخیص پارگی لوله با دستگاه

امروزه ابزاری به نام دستگاه تشخیص انفجار وجود دارد که یک فرد آموزش دیده و متخصص با استفاده از این دستگاه ها به شما در تشخیص و ترمیم این آسیب کمک می کند.

دو نوع از این دستگاه ها وجود دارد ، دستگاه مادون قرمز و دستگاه گرمایش. بخاری مجهز به فیلترهای حساس به گرما است و برای تشخیص لوله کشی و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. درب این دستگاه دارای تشخیص بسیار بالایی است و می تواند محل نشت آب پشت دیوار را تشخیص دهد. دستگاه مادون قرمز معمولاً برای تشخیص نشتی در اعماق زمین استفاده می شود و روش عملکرد آن با ارسال امواج و دریافت بازخورد است.حساسیت و دقت این دستگاه نیز بسیار زیاد است.

مزایای این روش به شرح زیر است:

از پيشروي ناحيه نشت و آسيب جلوگيري كنيد ، براي يافتن محل شكستگي لوله نيازي به آسيب بزرگ نيست ، در زمان بسيار كوتاهتري براي تعميرات سريع پيدا كنيد و در نتيجه بيشتر ساختمان را خراب نكنيد و در نهايت حساب كنيد. کاهش هزینه های. این یک ضرر است.

خدمات و مزایای تسهیلات ویرا

امکانات ویرا در زمینه خدمات تخصص دارد تشخیص پارگی لوله در تهران فعال است سایر خدمات که این مجموعه به شما ارائه می دهد شامل تعمیر لوله کشی ساختمان ، نصب و تعمیر شیرآلات ساختمانی مانند شیرهای بهداشتی و آشپزخانه ، تعمیر منازل ، رفع مشکل رطوبت و رطوبت ساختمان و سایر خدمات نصب می باشد.

امکانات ورا بسیاری از مناطق شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران را در بر می گیرد تا خدماتی را که در زیر به آنها می پردازیم به شما ارائه دهد.

مناطق تحت پوشش ویراتاسیات

تشخیص پارگی لوله در شمال تهران:

تجریش ، نیاوران ، اقدسیه ، پل رومی ، ظفر ، درکه ، صاحبوغرانیه ، زعفرانی ، ولنیاک ، فرشتک ، گاندی ، دشاشیب ، شهرک گرم ، اوین ، داروس ، مینی سیتی ، زرگنده ، اراج ، جماران ، دارآبادیه ، مرادا ، ، قلهک ، سوهانک ، لویزان ، داوودیه ، کامرانیه ، فرحزاد ، الهیه ، ازگل ، فرمانیه ، باغ فردوس ، اردن ، قیطریه

جنوب تهران:

مشیریه ، خراسان ، شاپور ، شوش ، جوادیه ، یخچی آباد ، آب منگل ، خزانه فلاح ، کاروان (رضویه) ، منیریه ، خانی آباد نو ، جی ، یافت آباد ، آذری ، امیربهادر ، شهرک مسعودیه ، مولوی تره قهها ، قاوه ، اتابک ، افسریه ، بازار تهران ، سیروس

شرق تهران:

تهران جدید ، حشمتیه ، وحیدیه ، پیروزی ، شمس آباد ، نظام آباد ، نارمک ، گرگان ، منصورآباد ، تهرانپارس ، نیروی هوایی ، کلاد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حکیمیه و

غرب تهران:

پونک ، جنت آباد ، گیشا ، تهرانسر ، آریاشهر ، طرشت ، شهران ، چیتگر ، فردوس ، زیبا شهر ، آزادی ، ستارخان ، آپادانا ، حصارک ، کن ، اکباتان

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *