ترموگراف Vieratker، راز موفقیت تاجران امروزی

اگر صادرکننده هستید حتما نام ترموگراف یا دیتالاگر را شنیده اید، این دستگاه های کوچک راه حل مشکلات بزرگ صادرکنندگان هستند. این دستگاه در حال حاضر در انواع مختلفی موجود است. از انواع این دیتالاگر می توان به ترموگراف Testo، Viratker، Sam، Kimo، Bench، Unity، Marmonix و Borna Faraged اشاره کرد. از بین تمامی این دستگاه ها، ترموگراف های یکبار مصرف برای صادرات کارایی بیشتری دارند.

تجار و صادرکنندگان کالاهای فاسدشدنی (محصولات کشاورزی، مواد غذایی، دارویی و …) با مشکلات عدیده ای از جمله فساد، سرقت، مفقود شدن و دیر رسیدن کالا مواجه هستند که باعث ورشکستگی آنها می شود.

اگر یک صادرکننده مبتدی هستید یا سال هاست که صادرات انجام می دهید، اما همچنان این مشکلات را دارید، این مقاله برای شما مناسب است.

از تهدید واقعی تا موفقیت صادرات با ترموگراف های دما

یکی از اقوام بخش تدارکات یک شرکت مدیریت صادرات موفق و شناخته شده، هنگام شرکت در یک گردهمایی خانوادگی. از شکست تا موفقیت مداوم، او شرکت آنها را تعریف کرد. وی با بیان اینکه پس از چندین بار صادرات میوه به کشورهای مختلف، قرارداد سختی را با امارات منعقد کردند که شامل چندین تن انواع میوه از جمله هندوانه، فلفل سبز و … بود، گفت: هر چند مانند موارد قبل، همه جوانب در نظر گرفته شده و همه موارد در نظر گرفته شده است. مجوزها و گواهینامه ها بررسی شدند، با مشکل بزرگی مواجه شدند و در نتیجه شرکت متحمل زیان زیادی شد و شرکت در آستانه ورشکستگی قرار گرفت.

نقص در سیستم خنک کننده کانتینر یخچالی در جاده منجر به از بین رفتن قسمت زیادی از بار به دلیل گرمای شدید منطقه شد. در نتیجه، آنها مقدار قابل توجهی محموله فاسد و خسارت شدید و همچنین یک مشتری بالقوه را از دست دادند.

این مشکل و پیامدهای آن شرکت را مجبور به جستجوی راه حل کرد. تنها راه جلوگیری از تکرار این مشکل داشتن دستگاهی است که دما و رطوبت بار و همچنین محل قرارگیری آن را در مواقع نیاز هشدار دهد.

در نهایت با تحقیقات فراوان در ثبت داده های ایرانی، با ویژگی های منحصربفرد به نام ترموگراف دما سردبیر آمده است.

ترموگراف

چرا ترموگراف Vieratker؟

در ابتدا این شرکت ترموگراف های مختلفی را آزمایش کرد اما هر کدام از دستگاه های آن ها دارای یکسری کاستی ها بود، این دستگاه نه برای تعداد زیادی کانتینر به صرفه بود و نه قابل ردیابی بود. این مدل داده لاگر عمدتاً برای ذخیره سازی در یخچال، بیمارستان و سایر موارد استفاده می شود. مدل های یکبار مصرف مانند ترموگراف مارمونیکس و آز اگرچه قیمت مناسبی داشتند اما سیستم هشدار آنلاین نداشتند. این دیتالاگرهای یکبار مصرف بیشتر برای اطمینان از ایمن بودن خریدار قرار می گیرند و زمانی که بار به دست خریدار می رسد، با اتصال دیتالاگر به تلفن همراه یا کامپیوتر، اطلاعات سفر را برای صادرات بررسی می کنند. در نهایت، این شرکت Weiratker را با بررسی های مختلف ترموگراف های آنلاین انتخاب کرد.

دلیل انتخاب ترموگراف Viratker از این شرکت مدیریت صادرات به ویژگی های زیر می باشد:

سنسور قدرتمند برای اندازه گیری دما و رطوبت در محدوده 30- تا 50+ درجه سانتی گراد

ردیاب موقعیت یابی بسیار قدرتمند با خطای کمتر از 10 متر

سیستم هشدار از راه دور در صورت انحراف از مسیر مشخص شده یا انحراف از محدوده دما و رطوبت مشخص شده

ثبت اطلاعات دائمی در پنل کاربری و ایجاد دسترسی برای افراد زیادی

باتری قدرتمند 16000 میلی آمپر ساعتی با 90 روز کارکرد بدون نیاز به شارژ مجدد

قیمت مقرون به صرفه و رقابتی

طراحی یکبار مصرف متناسب با نیازهای صادراتی

Viratker همچنین دارای یک تیم پشتیبانی و مشاوره بسیار قوی است که به صادرکنندگان و شرکت های صادراتی کمک می کند تا انتخاب های بهتر و آسان تری داشته باشند.

نتیجه

با توجه به تهدیدات موجود در مسیرهای صادراتی، استفاده از ترموگراف آنلاین برای اطمینان از ایمنی و سلامت محصولات ضروری است. با استفاده از این دستگاه می توانید از وضعیت بار در طول سفر صادراتی اطمینان حاصل کنید و از بروز مشکلاتی مانند مفقود شدن، سرقت و مفقود شدن بار جلوگیری کنید و در نهایت به موفقیت های بیشتر و مزیت های بارزتری نسبت به رقبای خود دست یابید.

منبع: سایت ویراتکر

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *