تاثیر سرعت بر کیفیت سایت

هنگام راه اندازی وب سایت ، یکی از مواردی که بیشترین توجه را به خود جلب می کند ظاهر سایت است. بهتر است در کنار این ظاهر به سرعت وب سایت نیز توجه شود. به نظر شما بهینه سازی سایت چقدر مهم است؟ با توجه به مجموعه سئو در اصفهان سرعت سایت نقش مهمی در سئو این سایت دارد. به گفته همین شرکت طراحی سایت در اصفهان سرعت سایت یکی از اساسی ترین پارامترهای طراحی سایت است.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا گام به گام به این س answerال پاسخ دهید. اکثر صاحبان وب سایت ها ، از روی ناآگاهی ، تصور می کنند که همه چیز ظاهر سایت است ، که تا حدی واقعیت ندارد. یک مثال ساده می تواند این معنا را نشان دهد. به عنوان مثال ، مهم نیست که رتبه سایت شما چقدر است یا طراحی آن چقدر جذاب است اگر بازدیدکنندگان برای بارگذاری سایت شما زیاد طول بکشد و صفحه شما را ببندند و به وب سایت های جایگزین مراجعه کنند ، که برای شما شروع یک فاجعه است.

سرعت بارگذاری صفحات وب سایت:

سرعت بارگذاری محتوای سایت را تعیین می کند ، بنابراین اگر می خواهید از پتانسیل کامل وب سایت خود برخوردار باشید ، باید روی سرعت وب سایت خود نیز کار کنید. این امر برای سایت شما مفید خواهد بود زیرا باعث افزایش رتبه سایت و افزایش رتبه برای شما می شود. در همین حال ، گوگل روزانه به دنبال عوامل م toثر برای بهبود تجربه کاربر است.

بهبود رتبه Google:

می توان گفت یکی از عواملی که الگوریتم گوگل برای رتبه بندی یک سایت استفاده می کند سرعت سایت است. وقتی سرعت سایت شما کاهش می یابد ، موتورهای جستجو به دلیل ظرفیت خود باید صفحات کمتری را جستجو کنند ، که بر نحوه فهرست بندی سایت شما تأثیر منفی می گذارد.

کاهش نرخ بازده:

این امر در مورد درصد بازدیدکنندگانی که وب سایت را پس از کلیک روی آن یا فشار دادن دکمه برگشت بسته می کنند ، صدق می کند. اگر محتوای سایت شما دیر بارگیری شود ، بازدیدکننده دیگر محتوای شما را نمی بیند و روی دکمه برگشت کلیک می کند و یک سایت دیگر را باز می کند زیرا مرور وب سایت های کند وب سایت برای کاربران اتلاف وقت است. گوگل به طور دقیق ترافیک همه سایت ها را محاسبه می کند و اگر گوگل بگوید بیش از 5 ثانیه طول می کشد تا سایت شما بارگیری شود ، آن سایت دیگر رتبه اول را نخواهد داشت.

به خیریه های معیار کمک مالی کنید

افزایش نرخ تبدیل

اگر بازدیدکننده ای پس از جستجو به سایت شما بیاید و محتوای آن بسیار طولانی شود ، شما نه تنها بازدیدکنندگان خود را از دست نخواهید داد ، بلکه مشتریان احتمالی خود را نیز از دست خواهید داد. اگر سرعت سایت شما بالا باشد ، نه تنها تجارت شما بهتر خواهد شد ، بلکه بازدیدکنندگان از سایت شما نیز انگیزه بیشتری برای دیدن صفحات دیگر سایت خواهند داشت. تحقیقات در مورد تجارت آنلاین نشان می دهد که اگر مطالب یا صفحات دیر در این سایت ها بارگذاری شوند ، مشتریان خرید خود را تکمیل نمی کنند و سایت را ترک می کنند.

تاثیر سرعت بر کیفیت سایت

رضایت بازدیدکنندگان:

همیشه دیده شده است که رضایت بازدیدکنندگان از سایت باعث فروش و بازدید بیشتر شده است. اگر به دنبال بازدیدکنندگان وب سایت خود برای مرور ، خرید از محصولات خود یا صحبت با شما در مورد خدمات خود هستید ، باید سرعت سایت خود را افزایش دهید. برای اکثر صاحبان مشاغل اینترنتی ثابت شده است که اگر مشتری در سایت دیر کرد ، از ترک سایت شما و دیدن سایت های رقبای خود دریغ نخواهد کرد.

راههای افزایش سرعت وب سایت:

در این قسمت می خواهیم به روش هایی اشاره کنیم که سرعت سایت را افزایش می دهد

اندازه عکس قبل از بارگذاری:

اگر از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس یا جوملا نیز استفاده می کنید ، آیا تا به حال متوجه شده اید که می توانید عکس های بزرگ را در این سایت ها و سپس اندازه نشان داده شده در قسمت مدیریت وب بارگذاری کنید؟ سایت را راه اندازی کنید. این باور برای اکثر مردم اشتباه است زیرا باعث کند شدن سایت شما می شود. توصیه می کنیم از سایت های فشرده سازی ، اندازه عکس یا Photoshop استفاده کنید.

افزونه های غیر ضروری را حذف کنید:

امروزه بسیاری از افزونه ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد که کاربران را تشویق می کند بیش از آنچه واقعاً نیاز دارند از آنها استفاده کنند. به اما به خاطر داشته باشید که هر افزونه برای نصب و فعال سازی نیاز به منابع متعددی دارد که باعث کند شدن سرعت سایت شما می شود. راه حل ما در این بخش استفاده از افزونه های محبوب تر است. همچنین قبل از افزودن افزونه های جدید به سایت خود ، باید بررسی کنید که آیا این افزونه از نظر سرعت و کیفیت بهینه شده است ، آیا پس از نصب افزونه ، سایت شما قابل توجه است. می توانید از گزینه های مشابه و ترجیحاً محبوب تر استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *