تأملات در روز پاییز

تأملات-در-روز-پاییز
تصویر: www.halldorjonssonphotography.com

بار دیگر دنیای ما توسط ویروس تاج وارونه شده و این بار با اشتیاق فراوان. ملت نگران هستند ، این سه نفر نگران هستند و این احساس کمی شبیه این است که ما این بار درگیر عمل شده ایم و ملت ثروتمند شده است.

به راستی ، این تابستان ملت دوباره از آزادی برخوردار شده بودند و بسیاری حتی در کنترل بیماری کاملاً بی دقت شده بودند. ما واقعاً به خوبی توانستیم این بهار را پایین بیاوریم و بهترین ها را امیدوار کردیم و بسیاری از مردم فکر می کردند که این ممکن است تمام شود.

تابستان 2020 مدتها به یاد خواهد ماند ، فقط به این دلیل که مردم ایسلند می توانند از طبیعت کشور لذت ببرند – تا حدودی بی مزاحم . طبیعت ناامید نشد و باشکوه بود. احتمالاً بیشتر ما خاطرات زیبا زیادی ایجاد می کنیم ، که بسیار خوب است زیرا به نظر می رسد در هفته ها و ماه های آینده به آنها احتیاج خواهیم داشت.

اما آدم مدت زیادی در بهشت ​​نبود. اکنون جامعه کم و بیش در پشت میله های زندان عقب است و پیشگیری از بیماری و استفاده از ماسک به اوج جدیدی می رسد. صدای نارضایتی شنیده می شود و بازگشت به سلول و انزوا دشوار است ، علاوه بر این بسیاری از آنها از نظر مالی شرایط دشواری را پیش بینی می کنند. عدم اطمینان کامل.

ما که در خیابان ها با بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی ، دیابت ، بیماری ریوی و غیره دست و پنجه نرم می کنیم ، باید مراقب باشیم و استراحت کنیم. با این حال ، مهم است که به خاطر داشته باشیم که گذراندن وقت در فضای باز در هنگام هرج و مرج برای ما ارزشمند است. پیاده روی و دوچرخه سواری چیزی است که برای افرادی مانند ما مناسب است. اخیراً ، هوا با ما بازی کرده و فضای باز را بسیار شاد کرده است.

در حالی که وضعیت شکننده است ، ما باید توصیه های مقامات را بسیار جدی بگیریم. کارشناسان از گسترش ویروس به گروه های آسیب پذیرتر و عواقب پیش بینی نشده بسیار نگران هستند. ما که از این گروه هستیم باید بسیار مراقب باشیم و تا آنجا که ممکن است در خانه بمانیم. ما در صورت امکان از خدمات تحویل در خانه استفاده می کنیم و از تماس با افراد غیر از هسته اصلی خود جلوگیری می کنیم.

اما این با این وضعیت غیرممکن نیست و تماس های ویدیویی راهی عالی برای برقراری ارتباط با مردم ، کودکان و نوه های ما هستند. من خودم یک برادر در گلاسکو دارم که شرایط بسیار سخت است و سعی می کنم هر روز در یک فیلم با خانواده صحبت کنم. این کار برای ما برادران و دو دخترش که یک سال و پنج ساله هستند و از انجام این کار بسیار لذت می برند بسیار مفید است. بنابراین فرصتی برای تقویت پیوندها با مردمشان و شاید تماس با دوستانی است که در وسط روز روی چانه هایشان نشسته اند.

روشن است که زندگی احتمالاً هرگز مانند گذشته نخواهد بود و شاید هم خوب باشد. شاید ویروس شرم آور باشد که ما را در معاینه بند ناف قرار دهد و به ما فرصت و زمان داده می شود که در مورد زندگی خود که ممکن است ادامه داشته باشد – شاید سالهای زیادی است که دوباره فکر می کنیم.

امیدوارم ، اخبار مثبتی در مورد واکسن ها منتشر شود ، که به نظر می رسد پایه و اساس اقتصاد جهانی است و زندگی بدون محدودیت های فعلی ادامه دارد.

تا آن زمان ، بهتر است از این فرصت استفاده کنیم و خانواده ها و خودمان را پرورش دهیم و ببینیم برای بهبود زندگی خود در آینده چه کاری می توانیم انجام دهیم و در نتیجه در طولانی مدت کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم.

این کار دشوار است و به طور نامحدود سخت خواهد بود و به نظر می رسد که خیلی از آن گذشته است. قدرت ارتباط و کنترل عفونت شخصی یک عامل کلیدی است و با هم می توانیم این کار را انجام دهیم و مهم است که همه در آن سهیم باشند.

مراقب باشید و با یکدیگر مهربان باشید.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *