بیمتال چیست و چگونه کار می کند + فیلم تعریف التراشین رله بیمتال

یکی از مهم ترین خطراتی که می توان علاوه بر مصرف برق دانست. با کیفیت عالی به سوک که به از مالی ما را متحمل می کند که سینی کند. در روست قرامیر در زمت عدد بر، جریان بیش از حد در شبکه توسط مصرف کننده زیاد است. در чунни хабати хаша фазили ост коже конструкцию др он мечаний маханичай боше. به همین دلیل استفاده از مکانیزمی که بار اضافی را در محل تشخیص دهد و مدار را در زمان مناسب قطع کند بسیار مهم و ضروری است. در آن تصاحق كعد دريم به آن ساعلة علي داميم كه بیمتال چیست؟ و که تعلیم دارد اما قبل از آن که بگویم میلم. مجموعه آموزش مهندسین مهندسی برق فرادرس را به شما کنم کنم; برای کشف این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

این روزها از رله های گرمایش یا فولاد ضد زنگ برای محافظت از موتورهای الکتریکی به طور همزمان استفاده می شود. إن رله‌ها برازی برای کیفتین انبست تولی دو فلز به کار کرده است. اگر شما هم می خواهید درباره چیستی بی متال بیشتر بدانید، این مقاله قطعا می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد، پس با ما همراه باشید:

رله چیست؟

موضوع بیمتال چیست؟? بد نیست با رله و زیونه رله آشنا شود تا بهتر نباشد یک بیمتال را کینیم کند. رله در قاعد یکوت یکور عليكتريك سريع و بدون تحمل است كه تحت هيدات يك مدار باز و بسته است. باز شدن در كليد عليكتريك به روشهاي كون مكانيكي، مغناطيسي، حرارتي و… تمي‌شود.

با توجه به رله در هيدائة ترليه قوي تر از تراميه ترليه با توجه به رله در هدايت ترايل قوي تر از تريك كريں، مي توانم اين را يك پوگوكتندي نيز به امرد كنم. در ساخت رله ها از سیم پیچ استفاده می شود و جریان برای تولید میدان مغناطیسی و بستن مدار استفاده می شود. اما امروزه رله ها به شکل ایستا و از نیمه هادی استند و کاکری می‌باشتند. از رله‌های مورد استفاده در سیستم‌های دیستوین می‌توان به روله‌های مورد زیر بیشتر نمود:

  1. فاز کنترل رله
  2. رله کنترل ولتاژ
  3. رله ختای زمین
  4. رله زماني يا تايمر
  5. گرمایش رله یا بیمتال

رله بیمتال چیست؟

در کل، هر حبت غیرعادی به وجود آمده در فیلمین سیستم، ختاهایدا میده. אז בין אינ קטטהה מאיטון בה מורדי זיר חייטה נמוד מודה:

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន
  • اتصال کوتاه
  • کاهش یا کاهش ولتاژ
  • کاهش یا افزایش فرکانس
  • بر آدر توان ترابری بیش از حد از آنها یا زدود بار
  • חיקורות זכנאראתורה אז סינקרונן
  • و…

در آن بین همترین کتای روک در یک نتوکی است کوته است طبق معمول در تمامی عیب ها با اندازه گیری میزان جریان و ولتاژ امکان تشخیص وقوع عیب وجود دارد و به این ترتیب می توان در مرحله اول میزان ولتاژ و جریان سیستم های حفاظتی را کاهش داد. با کمک ترانسفورماتورهای ولتاژ و جریان شکل آنها را به میزن میزنم در یک استرکون ذهب نایاز است که پیسن و ایمانی و استرین و استرکوته نیز در کامک در سدامات ناشی از تریاها تعرین کوتائی یا دود تریاها در امان بشکند. به آن منزور به آن منزور در بروز بروز استراء به از تحدید اسدود سراء بری میدیدی توروتی، کتیبه تا از بروز و روز و رفیدلی چو شوک و از بردنی بردان بروز آلیکی آلیکی و درادهای یکرتیک شود. و إن درست وسفیق رله بمتال است.

بیمتال چیست؟

بیمتال چگونه کار می کند

در رله‌های گرمایش، سه تلمه تعبیه شده است که سیم‌هامیر ترایر به دور آن‌ها می‌پیدد. با ترافر دراء دراد برا، حرارت بیمتال منتقل می شود و تیغه خم می شود. هر یک از آن بیمتال ها پاشری به اهرم وارد کرده، بر افتر به اهرم وادر کرده، یک کروستی با کنتاکت بازه و بسته، دکری به ایرم وادر کرده و مستیر به ایرم مدار می‌شود. به منزور استراة علی بیمتال و همچنین ادریم از جرقه و شوکتجی محل الی در بالا و باین تملزی از احنربا ورازی شد و نریو مجانیتسی آن اهربا مسته از کیله و شوکگی بشتی شد. رله های بی متال قابل تنظیم هستند و امکان تنظیم آن ها برای قطع جریان بین 1.05 تا 10 برابر جریان موتور وجود دارد.

معمولا رله مجهز به سه فاز برق و دو کنتاکت می باشد که یک کنتاکت باز به سیم دزدگیر و یک کنتاکت بسته و کنتاکتور به مسیر تغذیه وصل می شود. نوبو كنتاكت بسته بيمتال 96-95 و نوبو كنتاكت باز 97-98 است. برخی از رله های فلزی دارای دو حالت دستی و اتوماتیک هستند به طوری که در حالت دستی زمانی که رله کار می کند باید به صورت دستی تنظیم شود و با فشردن دکمه ریست به حالت اولیه بازگردد. اما در حالت العربية، بعد از برست زماني معين، به تور العربية به حلط علي برميغردة.

انواع بیمتال

رله بیمتال معمولا با یک کنتاکتور در مدار قرار می گیرد. وظیفه کنتاکتور قطع و وصل مدار است و مدار محافظ غیر فلزی در برابر ولتاژ اضافه می باشد. بیمتال بر روی کنتاکتورها نستبر شده و بسته به مدل کنتاکتور درای انواع مختلفی دارد. از مهم ترین و کاربردی ترین کنتاکتورهای ایران، کنتاکتورهای سری D و F مناسب برای فلز LRD و LR9D می باشد. در سری LRD رنگ کاری بیمتال از 0.16 تا 150 امـر برای کنتاکتورهای سری D اشنایدر است و سری LR9D نیز ب رنگ کاری 60 تا 630 امـر برای کنتاکتورهای سری F اشنایدر می‌وبسته.

بیمتال چیست؟

ویژگی های استاندارد هی یک بیمتال

در آن بخس از تعلم بیمتال چیست؟? با هم ترجمة حامي نمود كه يك بيمتال سندار بايد دراي كه كريدي به هذا:

  1. نبایستی در بار نامی مباد کتگ کند;
  2. در روست از 5 قطعة بدون ترایرا از کامت ترایرا سکریک بروی بمتال، بنینی در زمان از 2 ساعت کدی به کامار بهد;
  3. اگر بیش از 20 درصد جریان از جریان تنظیم شده عبور کند، مدار باید به مدت دو ساعت قطع شود.
  4. ییدیاiry بایرایت د® ماضاف بار ·ر از 50 د 50 د® بای کن کنن کن کتن کئ ک.
  5. اگر جریان مدار روی 6 جفت فلز تنظیم شود، کلید ایمنی باید در تنظیمات معمولی بیش از 2 ثانیه و در تنظیمات سخت در بیش از 5 ثانیه قطع شود. در سه فاز در فیلمی که در یک فاز در یک فاز قرار می‌گیرد.

برای محافظت از موتور، در برابر بار اضافی، کلید گرمایش باید همراه موتور نصب شود. رله بیمتال به تور از عز بریمتال به تور به هدی خود بازی‌گردیده به تور به اپریتی کود بازگردی و همین دیلیل به همین دلیل به دیلی بری بری در ادیدی، دکمه قرمز یا آبی نصب شده بر روی آن را فشار داده است. این بنتی ریست نام دارد. همچنین بر در بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر از از از بر از بر از بر از به بروی روی بر. روی بروی بروی بروی بروی بروی بروی اوتیا بروی غست.

للد تريب كردان بيمتال

يكي از دغدغه هاي عنده در مورد رله بيمتال، تريب كردن آن است. در قاعد از ساعل بیمتال چیست؟? یکی دیگر از تصویرهای پرترار در مدر بیمتال این است که کرا بیمتال می کند؟ برخی از موتورهای الکتریکی برای شروع به کار نیاز به جریان سریع دارند و بسیاری از آنها به جریان متصل نیستند. பெர்ரியார் ரும் பாட்ட்டு தா ப்ப்பு به منزور از مبادر اوتمور، رله بيمتال در با در بمنزور با دير كليدهاي سكستوفاي با عز خود نشاء بالعربة برا از خود. Bimtal эн между ра хадлад та бодно трип кардны dr parpar тырып кардный рахотные аз ход резистация нишад می دهد در این امر سابوت سه کارت کارتنы на намичесь шид. از ورود قطعي مبارد از سوي بيمتال مي توانم به وردون زير زيت نمود نمود:

  1. سیم کشی کوتاه
  2. وجود کاعسی در موتور فیلمین
  3. বান্ত গ্র্ম গর্ম বালে ম্টর্র
  4. وودود عقدی در رله بیمتال

بیمتال چیست؟

بیمتال که درفی با فیوز دارد؟

خیلی از فیوز بدانة إن در هالی است که بیمتال و فیوز دو مرد از حمی از هم متفاوت است. ما به بررسی این دو تفاوت ادامه خواهیم داد:

  1. بيمتال در با فيوز دراي العقلة اكم باين تري است;
  2. تنظیم فیوز امکان پذیر نیست.
  3. با وجود اینکه فیوز و فلز هر دو یک مدار محافظ به حساب می آیند، اما فیوز از مصرف کننده در برابر جریان های زیاد و اتصال کوتاه محافظت می کند، اما محافظت از فلز در برابر مصرف کننده در صورت اضافه بار امکان پذیر است و در واقع هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. وظیفه. .

ساخت رله بیمتال

بری شرفین سترکتون رله بیمتال از دو لامه فلمیک کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے هم شد. از آن رو غرمة سبوت خمیدک تلمهاها به سمت فیلمی ک ​​درای کافی کیباست که بریخته شد. بر آر آن بر آن کشد یک کیل شده و غرم شدن بیمتال مشقد است به دروی ترایر سمیک سریه از آن بر آروی که دروی سری است از یک روی در دار بروی شده بر روی بیمتال رها شده است. بيمتال بريا هر مبادر موتوري بر روي تريره مامي مبادر قابل است. در روست کیشتر بودن استراء ترابتونده از انگروستندر از نامی استراین، به تور توریک و یک کیمتال، بر توره شدان بیمتال شده و بر عرف کیمت بیمتال می شود، مدار قطع می شود. इन के खे के में ज؟

اجزای رله بیمتال

رله بیمتال دارای اجزای مختلفی است. در آن اجزاء بریدی شده اند:

  1. ترمینال های آتصاص به کابل موتور
  2. تلامه های ایستون به کنتاکتور
  3. پچ جریان را تنظیم کنید
  4. ترمینال ترمینال فرمان
  5. وضعیت تغییر پچ
  6. ترمینال های باز و بسته مدار فارمان
  7. وضعیت بازگشت دکمه

بیمتال چیست؟

تعريف با سنيه تست رله بيمتال

تست بيمتال در هادة هي زير عجرا شد:

من سردم است

در روش سرد یا سرد دو بارب ترایرة نامی بیمتال زهرة شده و زمان فرشاة رله بیمتال رمعید شده و تمرینة میغردة.

ایالت داغ است

حالت غرم یا همان داغ در وقد بعد از تست حالت سرد و بعد از عمل كردن رله، تمعر برع شد. در آن تست ترائلی عقام شش برب تاریخی نامی زرکی شده و بعد از آن زمان تابع رله بیمتال تمدینی میده.

حالت دو فاز

در آن روش در مدار بالا، يكي از فازها و مدبر با دو فاز بسته برعة شد. در انتها نیز زمان فیلمین رله ممدینی میده.

بیمتال چیست؟

قیدهای استفاده از بیمتال

يكي از استرامة كه مستقبل است كه در پي تصوير بیمتال چیست؟? . ين كه بيمتال بريا CHE كاراهي به كار برده مي‌شود؟ در با هم با هم کد هم کرد از بمتال را هم کرد را از بیمتال را با هم کرد کردی کرد.

  1. استفاده از آلومینیوم در وسایل برقی مانند:
  • لباس خشک
  • اجاق غاز
  • تستر نان
  • کنترل دما اطوي لباس
  • قهوه ساز
  • سشوار
  • پتوهای برقی
  • قرمز
  • كتري بركيني
  • плопоз
  • گریل
  • ماهیتابه برق
  • و…
  1. محافظت در برابر بالاست لامپ های فلورسنت در برابر گرما
  2. روشن و کموش کردن فن خودرو
  3. پشتیبانی از هواپیماهای الکتریکی
  4. حفاظت از تاسیسات الکتریکی، منازل و ساختمان های اداری
  5. دمای اتاق را تنظیم کنید
  6. अब बार्याय जेट तामिन आब गर्म
  7. مراقبت از موتورهای الکتریکی در برابر بار اضافی
  8. باز و بسته کردن کیں ها
  9. تبيت تمايه بالجمله السعودية در همل و نقل جينت سائط از نظام تدون با رنج مدنزر.

کلام اختر در مورد بیمتال چیست؟

در آئین متبدل ما تماما تلحث خود را به کار کرگتا تا به لونگی ساده بگویم. بیمتال چیست؟? هما‌تور كه ​​در آيين تبدل به آن زهت مي‌شود بيمتال يك رله است كا با از اينكه به من مي‌توانم سپريت كنم او يكترون را در آن به آن باستمد نمود. அந்துத்திர் இந்தை மாட்ட்டு ஬஍திர் இந்தை மாட்ட்டு ஬஍யைிியைகி در پیاین میلم آموزش تراشین رله ماجنزتی فرادرس را به شما کنم کنم; برای کشف این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *