بهترین منابع یادگیری برای بازاریابی دیجیتال

با رشد فناوری و اینترنت در سراسر جهان ، اکثر شرکت ها به اینترنت روی آورده اند. این امر باعث ظهور بسیاری از شرکت ها و مارک ها در سراسر جهان شده است. این امر راه را برای توسعه بازاریابی دیجیتال هموار کرد.
در مقاله آموزش بازاریابی دیجیتال از اینفوگرافیک می خوانیم: بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی دیجیتال شامل هر تکنیک ، استراتژی و روش بازاریابی است که در آن برای رسیدن به مشتری احتمالی و جذب او ، به یک دستگاه دیجیتالی مانند تلفن همراه و رایانه نیاز دارید. بسیاری نیز بر این باورند که اینترنت پیش شرط دیجیتال مارکتینگ است ، اما دیجیتال مارکتینگ می تواند در موارد محدودی بدون اینترنت کار کند ، اگرچه تعداد این روش ها بسیار کم است و بیشتر استراتژی ها و زیرمجموعه های بازاریابی دیجیتال به اینترنت بستگی دارد.

اما شاید این سال پیش بیاید که یادگیری را از کجا شروع کنیم؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره بازاریابی دیجیتال و منابع یادگیری معتبر در این زمینه در سال 2021 بیشتر بدانید.

بهترین منابع یادگیری برای بازاریابی دیجیتال در سال 2021 چیست؟

به یاد داشته باشید که از منابع موجود برای یادگیری بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. نادیده گرفتن این منابع می تواند پشیمانی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. این منابع عبارتند از:

آکادمی HubSpot

این آکادمی در واقع یک منبع رایگان و آنلاین است که به شما در یادگیری بازاریابی دیجیتال کمک زیادی می کند. در این آکادمی می توانید با مطالعه دروس مختلف گواهینامه های لازم را دریافت کنید. از جمله مطالب آموزشی در این زمینه می توان به زمینه سئو ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و … اشاره کرد. اطلاعات و وزن علمی این آکادمی آنقدر زیاد است که می توانید به راحتی به تمام سوالات خود پاسخ دهید.

دانشگاه PPC WordStream

این منبع به عنوان پایه ای برای آموزش رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. سه سطح آموزش و یادگیری در این منبع وجود دارد که شما باید با توجه به علم و دانش خود در این زمینه از یکی از این سه سطح آموزش دهید: مبتدی (PPC 101) ، متوسط ​​(PPC 102) و PPC Select Advanced.
در این منبع ، علاوه بر تحقیقات PPC ، منابع دیگر مانند ابزارهای کلیدواژه ، ابزارهای بازاریابی آنلاین ، اصول بازاریابی جستجو و…. شما دارید.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

یوتیوب

YouTube فقط برای فیلم های سرگرم کننده و خلاق نیست ، بلکه بیش از یک سرگرمی است. شما به راحتی می توانید بازاریابی دیجیتال را در این مجموعه عظیم یاد بگیرید. کافی است موضوع مورد نظر را جستجو کنید و سپس هزاران فیلم آموزشی به زبان های مختلف برای شما بارگذاری می شود. شما باید از این درس ها با توجه به نیاز خود استفاده کنید. این فضا مانند دیگر فضاهای آموزشی دارای اطلاعات غلط است ، بنابراین بهتر است فیلم های آموزشی معتبر را انتخاب کنید. جی بایر ، گری واینرچوک و برخی از محبوب ترین ویدیوها در این زمینه.

نیل پاتل

افرادی که در زمینه بازاریابی دیجیتال کار می کنند نام نیل پاتل را بارها و بارها شنیده اند. نیل پاتل می تواند یک منبع عالی برای یادگیری بازاریابی دیجیتال باشد ، او می داند برای فروش بیشتر وب سایت باید چه کار کند. در زمینه بازاریابی دیجیتال می تواند راهنمای موثر و کارآمدی باشد.
نیل پاتل سعی می کند با انتشار فیلم های کوتاه از بازاریابی دیجیتال ، تمام تکنیک ها و آموزش های لازم را در اختیار شما قرار دهد. فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مرکز آموزش سئو Moz

moz یکی از بهترین منابعی است که می توانید برای یادگیری سئو ، که یکی از زیرشاخه های بازاریابی دیجیتال است ، استفاده کنید. همه افرادی که می خواهند در این زمینه کار کنند ، چه مبتدیان برای آموزش های جدید و چه افراد پیشرفته برای آموزش های بیشتر ، می توانند از این منبع استفاده کنند.

مزایای مطالعه بازاریابی دیجیتال از بهترین منابع

در مقاله ای توسط قابل اعتماد.com می خوانیم: مهارت های بازاریابی دیجیتال نه تنها برای بازاریابان دیجیتال ، بلکه برای همه افرادی که در تجارت آنلاین کار می کنند بسیار مهم است. این شامل کارآفرینان ، مدیران بازاریابی ، بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک می شود.

استفاده از این منابع مزایای زیادی برای مردم دارد ، علاوه بر اینکه به آنها کمک می کند بازاریابی دیجیتال را بهتر بیاموزند:

بازاریابی دیجیتال را بیاموزید

صرفه جویی در زمان

اگر جستجو کنید ، گوگل محتوای زیادی دارد. اما افراد زیادی هستند که وقت کافی برای جستجو و یافتن محتوای مناسب را ندارند ، بنابراین ترجیح می دهند از منابع معتبر استفاده کنند تا نه تنها وقت خود را تلف کنند ، بلکه اطلاعات دقیق تر و موثق تری نیز به دست آورند. باغ ها

یادگیری بی حد و حصر

اگر درگیر بازاریابی دیجیتال هستید ، دائما در حال یادگیری اطلاعات جدید هستید. اطلاعات همیشه به روز می تواند به افراد کمک زیادی کند. اگر می خواهید بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید ، همیشه باید اطلاعات خود را به روز کنید.
هنگام مطالعه بازاریابی دیجیتال با هیچ محدودیتی روبرو نخواهید شد.

سطح بالای دانش

علاوه بر این که افراد در این زمینه می توانند با دانش اولیه بازاریابی دیجیتال ارتباط برقرار کنند ، می توانند از مفاهیم مهم و پیشرفته در این زمینه نیز مطلع باشند.

عضو جامعه بازاریابی دیجیتال

هر فرد بسته به زمینه کاری و شرایط کاری خود ممکن است تجربه متفاوتی داشته باشد. به همین دلیل ، تعامل با همکاران در این زمینه می تواند دانش و تخصص شما را در آموزش بازاریابی دیجیتال افزایش دهد.

در بازاریابی آنلاین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

· شما باید گواهینامه های مربوط به هر بخش آموزشی را بگیرید و آموزش خود را در این زمینه ادامه دهید.

  • این منطقه به سرعت و روزانه در حال تغییر است ، بنابراین هرگز یادگیری و آموزش را متوقف نکنید.
  • برای موفقیت بیشتر با متخصصان بازاریابی دیجیتال همکاری کنید.
  • با یادگیری مهارت های بخش SEO شروع کنید ، سپس به بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی محتوا و موارد دیگر بروید. وارد.

بازاریابی دیجیتال را از بهترین منابع یاد بگیرید!

به گفته برخی از متخصصان این زمینه ، مطالعه بازاریابی دیجیتال به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. برای موفقیت در این زمینه ، باید نحوه شناسایی تاکتیک ها را بیاموزید. برای یادگیری این حوزه هرگز دیر نیست ، فقط تصمیم خود را بگیرید و برای آموزش و یادگیری اقدام کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *