بهترین قهوه های عربیکا در انتخاب ما

بهترین قهوه های عربیکا در انتخاب قهوه های تخصصی کدامند؟ قهوه تخصصی کاستاریکا ، برزیل یا السالوادور … اما بهترین قهوه ها کدام یک هستند؟ طبق بررسی های مشتریان ، ما 3 محبوب ترین قهوه را در حال حاضر انتخاب کرده ایم. بین دنیای terroir ، رشد دانه ، ارتفاع ، 3 بهترین نوع به طور تصادفی انتخاب نمی شوند. همه آنها با بهترین طعم های طبیعی در جهان ، عینک مشتریان ما را تسخیر کرده اند. بدون تأخیر بیشتر بهترین انتخاب را در کافه های تخصصی ما کشف کنید. همه آنها از مزارع کوچک تولیدکنندگان اغلب مستقل ، ما آنها را به خاطر ویژگی منحصر به فرد و معتبرشان قدردانی می کنیم!

از بهترین قهوه های عربیکا ، کاستاریکا از کارول

جای تعجب نیست: در انتخاب بهترین قهوه های عربیکا ، قهوه Carole Zbinden ، تولید کننده مستقل ما در کاستاریکا را پیدا خواهیم کرد. این مکان در بیش از 1400 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است ، و در آن انواع مختلفی از قهوه رشد می کند ، هر کدام به اندازه دمای بعدی منحصر به فرد هستند. قهوه کارول در خاک آتشفشانی تولید می شود ، جایی که اجازه می دهد رایحه ها کاملا رشد کنند. او چندین سال مزرعه خانوادگی خود را اداره کرده و علاقه زیادی به قهوه دارد. قهوه آن به ویژه برای رایحه های مرکبات اساسی که منعکس و غالب است ، ارزش زیادی دارد. قهوه کارول دارای نمره 4.6 / 5 است ، کافی است که شما را امتحان کنید!

برزیل Serra Pedra در میان بهترین قهوه های Arabica

در انتخاب بهترین قهوه ها ، برزیل را از مزرعه Serra Pedra پیدا خواهیم کرد. مزرعه Serra Pedra توسط آنتونیو Osvaldo Arantes J ، یک مزرعه خانوادگی از چندین نسل اداره می شود. طعم دهنده های اصلی نارگیل است که آنتونیو برای تأکید روی آن استفاده می کند. این منطقه در منطقه Sul de Minas ، ایلینوی ، در یکی از بزرگترین مناطق کشور واقع شده است. این مکان در بیش از 1100 متری سطح دریا واقع شده است ، جایی که او عاشق قهوه است و 100٪ عربیکا از انواع Catuai رشد می کند.

La Cumbre ، یکی از بهترین قهوه های عربیکا با امتیاز 5/5

قهوه سالوادورا را از مزرعه La Cumbre بخاطر بسپارید. تولید کننده خود Emilio Lopez را پیدا می کنیم که حتی صاحب چندین مزرعه در کشور است اما Cumbre همچنان مورد علاقه ماست. امیلیو قهوه خود را پرورش می دهد تا رایحه های سرو ، تمشک و کاکائو تولید کند تا خاصیت قهوه را معتبر کند. امیلیو در منطقه ایلاماتپک در بیش از 1500 متر ارتفاع ، در خاک آتشفشانی واقع شده است ، جایی که او روی 100٪ قهوه عربیکا از انواع قرمز بوربن کار می کند. با عسل فرآوری می شود ، اصل آن این است که اجازه دهید لوبیا سبز در قند خود خشک شود و رایحه های شیرین ایجاد کند ، در حالی که طبیعی است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *