بهترین قهوه های سوئیسی در Cafés Trottet!

بهترین-قهوه-های-سوئیسی-در-cafes-trottet!

بهترین قهوه های سوئیسی با ما ، کدام یک؟ بسیاری از شما قهوه ها را در وب سایت ما پس از چشیدن تمام طعم های ممکن قضاوت کرده اید. بین ترکیب ، منشا ، قهوه مخصوص و قهوه ارگانیک ، بسیاری از شما نظر خود را در مورد بهترین دستور العمل های ما ، قضاوت در مورد تفت دادن ، رایحه و طعم ، به اشتراک گذاشته اید. ما از طریق مقاله روز خود ، 3 قهوه محبوب مشتریان را روشن می کنیم. با مرور همه طیف محصولات ما ، 3 قهوه دارای بهترین امتیاز را در وب کشف کنید.

از بهترین قهوه های سوئیس ، Mocca Luxe

است

ترکیبی افسانه ای محبوب که تئوفیل عزیزمان بیش از 70 سال پیش در خیابان آمات در ژنو خلق کرد. امروزه ، این قهوه مورد علاقه مشتریان است ، مسلماً برای لمس نهایی اتیوپیایی آن ، قهوه از نظر طعم و بو بسیار هماهنگ است. قهوه Mocca Luxe نه تنها در یک کیلوگرم ، 250 گرم دانه بلکه در کپسول های سازگار Nespresso در قالب کپسول یا فرم اقتصادی موجود است 50 کپسول. قهوه MOCCA همچنین در کپسول های سازگار Lavazza Espresso Point یا در غلاف های کاغذی ese 44 میلی متر تولید می شود. یک لذت واقعی برای دوستداران واقعی “صبح بخیر”.

بهترین قهوه های سوئیس در وهله دوم؟ دستورالعمل شماره 7

چند سال پس از Mocca Luxe در میان 3 دستورالعمل معتبر Théophile ایجاد شده است ، جایی که ما به طور خاص Mocca ، Italian و N7 را پیدا می کنیم ، این دستورالعمل همچنان یکی است از زیباترین ترکیبات جهان Arabica robusta. قهوه بسیار خامه ای ، به خصوص برای کرم بسیار ببر آن در هنگام استخراج بسیار قدردانی می شود رایحه ها قدرتمند هستند و یادآور مالت هستند. 70 – 30 ، توسط همه مشتریان به دلیل توانایی آن که به عنوان یک ریستتو یا یک کافه ریه شناخته می شود ، دوستش دارد. همچنین در قالب سازگار نسپرسو توسط کپسول های 10 یا کپسول های اقتصادی 44 میلی متر یا در کپسول های Lavazza Espresso Point.

مبدا ، برزیل

از بهترین قهوه های سوئیس در Cafés Trottet ، طبق نظرات مشتریان در وب ، بدون شک ریشه برزیل است. این قهوه 100٪ Arabica قهوه ایده آل برای دوستداران اسپرسو به سبک عربیکا است. قهوه تهیه شده از برزیل به منظور ایجاد رایحه گریپ فروت و هل ، کمی سبک تفت داده شده است. ما یک فنجان نهایی کاملاً متعادل را پیدا می کنیم که به لطف لمس اسیدیته حاصل از عربیکا است که در ارتفاع زیاد در زمینهای میناس جرایس ، یکی از بزرگترین و استثنایی ترین زمینهای جهان ، برداشت می شود. قهوه برزیلی در نسخه 250 g موجود است تا از همه طعم دهنده های دانه با قالب کوچک لذت ببرید. قهوه برزیلی یکی از محبوب ترین قهوه ها در جهان به دلیل “بی طرفی” در فنجان و تعادل طعم های آن است. تمام این کارها را با یک تفت مناسب تمام کنید؟ این کار ماست.

بنابراین در میان بهترین قهوه های سوئیس Mocca Luxe ، شماره 7 و خالص برزیلی جمع شده است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *