بهترین برنامه حرفه ای ویرایش عکس برای آیفون و اندروید

اگر می خواهید کسب و کار خود را از طریق عکاسی و تصاویر جذاب تبلیغ کنید، باید مشتریان خود را جذب کنید. اما انجام آن کمی سخت است، زیرا در عصر شبکه های اجتماعی، تنوع و گستردگی محتوا بسیار بالاست و بین تمامی محتواها و شبکه های اجتماعی، انجام آن دشوار است. خوشبختانه تعداد زیادی وجود دارد برنامه تصویر را ویرایش می کند وجود دارد تا به شما در ایجاد تصاویر زیبا و با کیفیت کمک کند تا با استفاده از ویژگی های خاصی مانند فیلترها به موفقیت نزدیک شوید. 49 درصد از بازاریابان و صاحبان مشاغل محتوای بصری را برای استراتژی بازاریابی خود بسیار مهم ارزیابی می کنند. آیا از برنامه ای استفاده می کنید که ویژگی های جذابی برای تولید محتوای بصری داشته باشد؟ در این مقاله لیستی از بهترین برنامه های رایگان ویرایش عکس را معرفی کرده ایم که می توانید با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کنید.

برنامه ادیت اختر هرف ای چیست؟

برنامه ویرایش عکس برای ویرایش عکس در گوشی موبایل طراحی شده است. اما چگونه یک کسب و کار از این برنامه استفاده می کند؟ اینگونه است که می توانید با استفاده از این برنامه ها محتوای بصری عالی ایجاد کنید و محصولات خود را به صورت حرفه ای و ساده با استفاده از تلفن همراه خود به نمایش بگذارید. این نوع برنامه طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد، مانند برس، کنترل سرعت شاتر و افزودن فیلتر. برنامه های دیگری نیز وجود دارند که به شما امکان ایجاد کلاژ یا استفاده از تنظیمات خودکار برنامه را می دهند. وقتی به دنبال بهبود هویت بصری کسب و کار خود هستید، می توانید کارهای زیادی را با برنامه های ویرایش عکس انجام دهید. اگر می‌خواهید قبل از رفتن به برنامه‌های ویرایش عکس، عکس‌های حرفه‌ای در موبایل خود بگیرید، می‌توانید آموزش معلمان چشم انداز:

بهترین برنامه های ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید

برنامه ویرایش تصویر

برنامه Snapseed

این برنامه برای ویرایش پیشرفته عکس در گوشی موبایل بسیار مناسب است. Snapseed که توسط گوگل توسعه یافته است، دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و یک رابط بصری است که رقیب ویرایشگرهای عکس دسکتاپ است. درست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ برنامه تصویر را ویرایش می کند، فیلترها متنوع و از پیش طراحی شده اند به طوری که بر خلاف اکثر برنامه ها می توانید این فیلترها را ویرایش کنید و حتی فیلترهای خود را از ابتدا ایجاد کنید. همچنین تمام ابزارهای دیگر مانند قلم مو، پاک کردن، کادربندی، اضافه کردن متن و … را انجام می دهد و تصاویر را بدون ایجاد نقاط مزاحم واضح می کند.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

Snapseed به شما امکان می دهد پس زمینه عکس های خود را محو کنید و بیشتر روی عکس های خود تمرکز کنید. این محصول برای عکاسان بسیار مفید خواهد بود. همچنین یک ابزار “تنظیم انتخابی” وجود دارد که به شما امکان می دهد منطقه خاصی از تصویر خود را انتخاب کنید و اشباع رنگ، کنتراست و روشنایی آن ناحیه را تنظیم کنید. علاوه بر این، تاریخچه ویرایش شما را ذخیره می کند، بنابراین می توانید ویرایش های قبلی خود را در هر زمان اصلاح کنید.

برنامه ویرایش تصویر

برنامه VSCO

این برنامه رایگان فیلترهای جالبی دارد که بیشتر به این ویژگی معروف هستند. VSCO مجموعه‌ای از فیلترهای جذاب دارد که عکس‌های شما را طوری ویرایش می‌کنند که انگار با دوربین آنالوگ گرفته شده‌اند. این فیلترهای نرم و ظریف در مقایسه با بسیاری از تنظیمات پیش فرض اینستاگرام، بسیار خوب عمل می کنند و به عکس های شما زیبایی خاصی می بخشند. می توانید این فیلترها را در قالب یک نوار ساده در دسترس خود قرار دهید. البته این برنامه دارای تمامی ابزارهای ویرایش استاندارد مانند تنظیمات، براش ها، حاشیه ها و… را نیز دارد. اگر می خواهید نور، کنتراست، شدت رنگ را در عکس های خود تنظیم کنید، می توانید از VSCO استفاده کنید. پس از ادیت اختر، مجموعة شمایکی از ترایک اینستاگرام، واتساپ، پیامک هم وجود دارد.

برنامه ویرایشگر عکس Prisma

Prisma بهترین برنامه برای تبدیل تصاویر به نقاشی یا طرح های هنری است. این برنامه ویرایش عکس از یک شبکه عصبی مصنوعی استفاده می کند و عکس ها را طوری علامت گذاری می کند که گویی توسط پیکاسو، مونک یا حتی سالوادور دالی نقاشی شده اند. پیشنهاد می کنم از این برنامه استفاده کنید شاید شما را شگفت زده کند. در مجموع بیش از 500 فیلتر خلاقانه در این برنامه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. پریسما یک انجمن آنلاین نیز دارد و شبیه اینستاگرام است، پس از ویرایش می توانید تصویر خود را در فید پریسما به اشتراک بگذارید یا مستقیماً در دستگاه خود ذخیره کنید. همچنین امکان اشتراک گذاری در هر شبکه اجتماعی یا از طریق ایمیل یا پیامک را فراهم می کند.

برنامه ویرایش تصویر

برنامه Adobe Photoshop Express

Photoshop Express، بهترین برنامه برای انواع ویرایش. به تسلم بهتر، همه نوب ادیتی را می‌کودی توستوسی آن برامه دیه. در واقع، Photoshop Express بسیاری از بهترین ابزارهای ویرایش عکس فتوشاپ را برای شما در تلفن همراه شما فراهم کرده است. bray car ba эn برنامه تصویر را ویرایش می کند، کافی است یک عکس از دستگاه خود یا هر جای دیگری آپلود کنید یا با دوربین گوشی خود عکس جدیدی بگیرید و سپس ویرایش را شروع کنید. تمام ابزارهایی که انتظار دارید، مانند براش ها، اصلاح قرمزی چشم، روشنایی، کنتراست، اشباع رنگ، فیلترها، حاشیه ها، در Photoshop Express وجود دارند. بهترین قسمت این برنامه فیلترهای هوشمند است. این فیلترها به طور خودکار مشکلات رایج مانند دمای رنگ و مشکلات تنظیم نور را اصلاح می کنند.

برنامه ویرایش تصویر

برنامه Adobe Lightroom

یک برنامه، یک برنامه تصویر را ویرایش می کند و برای افرایها است. معمولا کسانی که می خواهند تنظیمات را سریع و راحت انجام دهند از این برنامه استفاده می کنند. این برنامه مانند نسخه دسکتاپ خود دسترسی به ابزارهای ویرایش حرفه ای مانند ویرایش در حال پرواز را ارائه می دهد و حتی از فایل های RAW (فرمت های با کیفیت عکس محبوب در بین عکاسان) پشتیبانی می کند. اگر در Adobe Creative Cloud مشترک شوید، به ویژگی های ویژه نیز دسترسی خواهید داشت. یکی از این منابع شامل ویرایش انتخابی و Adobe Sensei است که یک سیستم هوش مصنوعی است که به طور خودکار تصاویر شما را بر اساس محتوای آنها برچسب گذاری می کند و به شما امکان می دهد به سرعت تصویر ایده آل را پیدا کنید.

برنامه ویرایش تصویر

برنامه کلاژ ساز

این برنامه فقط برای iOS موجود است و نسخه اندروید ندارد. اگرچه بسیاری از برنامه های ویرایش عکس به شما امکان ایجاد کلاژهای ساده را می دهند (مانند Photoshop Express)، اما Collage Maker به طور خاص برای این منظور طراحی شده است و می توانید به صورت حرفه ای با آن کار کنید. این برنامه هزاران طرح دارد و شما همیشه می توانید یک طرح ایده آل برای نیاز خود پیدا کنید. طیف گسترده ای از سبک ها و پس زمینه های جالب در این برنامه موجود است و علاوه بر آن می توانید متن را به تصاویر خود اضافه کنید و فونت ها، رنگ ها و اندازه ها را سفارشی کنید. Collage Maker همچنین دارای ابزارهای اولیه ویرایش تصویر است، بنابراین برای ایجاد کلاژهای عالی نیازی به استفاده همزمان از برنامه دیگری ندارید.

برنامه ویرایش تصویر

برنامه Adobe Photoshop Fix

Photoshop Fix فقط برای اندروید در دسترس است و نسخه iOS ندارد. Photoshop Fix بهترین برنامه برای ویرایش است، برای افزودن فیلتر یا افکت به تصاویر مناسب نیست. همچنین می توانید از این برنامه برای حذف یا حذف قسمت های ناخواسته عکس ها و تنظیم هایلایت، سایه ها، رنگ ها و موارد دیگر استفاده کنید. هنگامی که یک عکس را آپلود می کنید، برنامه به طور خودکار تمام ویژگی های تصویر سوژه را ثبت می کند. سپس می‌توانید اندازه، شکل و موقعیت آن‌ها را تنظیم کنید تا هرطور که می‌خواهید یک تصویر عالی ایجاد کنید. فراموش نکنید که اگر کاربر Creative Cloud هستید، می توانید پروژه های خود را مستقیماً در فتوشاپ و رایانه شخصی خود برای ویرایش بیشتر به اشتراک بگذارید.

برنامه ویرایش تصویر

برنامه Visage

برنامه Visage بهترین ابزار برای روتوش عکس های سلفی است. هنگام گرفتن عکس سلفی مراقب چشم ها یا دندان های کاملا سفید باشید، پس نگران نباشید زیرا Visage آماده است و منتظر شماست. این برنامه به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی عکس های پرتره خود را روتوش کنید، روی کشیدن پاپ به روشی خاص کار کنید، شفافیت پاپ را تنظیم کنید، دندان های خود را سفید کنید، چشمان خود را آرایش کنید و موارد دیگر. Visage همچنین شامل مجموعه‌ای از پس‌زمینه‌ها و افکت‌ها برای زیباتر کردن عکس‌های سلفی شماست.

برنامه Photoleap

این برنامه فقط برای iOS موجود است و بهترین ابزار برای ویرایش عکس های هنری است. یکی از محبوب ترین ویژگی های آن امکان ترکیب تصاویر برای ایجاد جلوه های جذاب و دراماتیک است. برنامه Photoleap بسیاری از ویژگی های لایه مانند فتوشاپ را دارد و می توانید با استفاده از آن عناصر گرافیکی را به عکس های خود اضافه کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام

اینستاگرام چهارمین شبکه اجتماعی بزرگ جهان پس از فیس بوک، یوتیوب و واتس اپ است و تا سال 2022 بیش از 1.39 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. همانطور که می دانید، این پلتفرم بهترین برنامه برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم است، اما تمام ابزارهای اولیه ویرایش عکس را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، دارد. از جملة آئین مورودة می‌توانم به فیلترها، جلوه‌ها، افزودن متن، تگ‌ها و… کرد. با این حال، این برنامه ابزارهای دیگری را نیز برای کمک به افزایش فالوورهای خود ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که از هر برنامه ای که برای ویرایش عکس های خود استفاده می کنید، در نهایت می توانید همه آنها را در اینستاگرام آپلود کنید.

لیست برنامه های دیگر برای ویرایش تصاویر در زیر:

برنامه Foodie: بهترین برنامه برای ویرایش عکس غذا

برنامه Afterlight: برنامه ای برای عکس های هنری

برنامه Canva: بهترین برنامه برای ویرایش عکس های تبلیغاتی و تجاری

برنامه GoDaddy Studio: بهترین برنامه برای افزودن متن به عکس

برنامه بازارت: بهترین برنامه برای جلوه های بصری سورئال و هنری

برنامه LD ویرایش تصویر عکس: بهترین برنامه برای تولید محتوای سینمایی

برنامه Focos: بهترین برنامه برای افزودن افکت های واقعی

کلام اختر در مدر برامنا ادیت اختر هرف ای

همانطور که می بینید، بسیاری از برنامه های ویرایش عکس حرفه ای وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد تصاویر جذاب برای خود یا بهبود هویت بصری برند و کسب و کار خود استفاده کنید. اما قبل از هر کیز باید به آن تعمید کوبید کی بری که کتدبی کتدی درد از آن پرامها کید کید. سپس برخی از برنامه های ویرایش عکس را امتحان کنید تا برنامه مناسب خود را پیدا کنید. همچنین در نظر داشته باشید که برای رسیدن به نتایج مناسب بهتر است فقط از یکی دو مورد استفاده کنید برنامه تصویر را ویرایش می کندراضی باشد و در آنها مهارت بالایی کسب کند و در تمامی برنامه ها به سطح متوسط ​​برسد.

برای یک عکاس، ویرایش عکس بسیار مهم است به این دلیل که می تواند یک عکس متوسط ​​را به یک عکس خارق العاده تبدیل کند. داشتن این مهارت بسیار ارزشمند است زیرا با استفاده از این مهارت می توانید به کسب و کار خود رونق دهید و هویت بصری برند خود را بهبود ببخشید، بهتر دیده شوید و اگر عکاس هستید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. عکاسان مختلف خود را متمایز می کنند و خلق می کنند. آلبوم های شخصی از عکس های خودشان ب………………………….. برای تعریف فیلم و دیت اختر فیلم و دیت اختر، میکودین از مجموعه آموزش های معلمان که در آن تعمیم شده است، استفاده کنید:

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *