بسته بندی دانه های قهوه ، راه آن است

بسته-بندی-دانه-های-قهوه-،-راه-آن-است

بسته بندی دانه های قهوه ، مسیر آن چیست؟ سفر او از خرید قهوه سبز تا فروش نهایی چیست؟ بیایید به پشت صحنه قهوه های برشته شده خود برویم و همه چیزهایی را که می توان در مورد روش کار صنعتگری و بدون واسطه دانست ، وجود دارد. بسته بندی دانه های قهوه یا قهوه آسیاب شده به قهوه عالی ، بسته بندی سخت ، دریچه گاززدایی و مزه های عالی مانند شما احتیاج دارد! با عبور از دالان مخفی تفت دادن ما ، جهان پیت نوآر را از زمان پذیرش تا فروش آن کاوش کنید. ما هر آنچه در مورد دانه های قهوه باید بدانید را آشکار می کنیم. کباب کردن ، بسته بندی آن ، به طور خلاصه … تمام اسرار ما فاش شده است!

بسته بندی دانه های قهوه یا قهوه سبز ، آسیاب شده

قهوه سبز ، به محض خرید از شرکت تعاونی یا تولید کننده ، بصورت دسته ای دریافت می شود. دسته های قهوه مستقیماً به زیرزمین ما نزدیک می شوند ، تقریباً 7 متر در زیر زمین ، جایی که ما یک آب و هوای کنترل شده را برای حفظ فضایل قهوه خام تضمین می کنیم. دسته های قهوه با ویژگی های خاص از هم جدا می شوند: از یک طرف قهوه های معمولی داریم ، از طرف دیگر در مورد قهوه های ارگانیک خود صحبت خواهیم کرد که به دلیل گواهینامه نمی توانند با سایر دانه های سبز مخلوط شوند و قهوه های مخصوص و اصل. 3 گوشه قهوه ما در زیرزمین به طرز شگفت انگیزی انجام می شود. با هر برشته شدن ، در زیرزمین شیرجه می رویم تا گنج خود را بازیابی کنیم! با قهوه سبز در اینجا مانند یک گوهر رفتار می شود و ما از آن مراقبت می کنیم هم در حالت خام و هم در حالت بو داده.

بسته بندی دانه های قهوه یا آسیاب شده ، تفت دادن

این که آیا به طیف وسیعی از قهوه های معمولی ما ، قهوه های ما خاستگاه یا حتی تخصص تخصص ، قهوه های ما ارگانیک یا ماکس هاولار ، ما همین مراقبت را ارائه می دهیم. دستور العمل های برشته کننده ما برای حفظ بهترین رایحه های قهوه در هر محدوده پخش می شود. ما چندین برشته کننده داریم ، دو مورد اصلی ترین آنها ، Probat roaster 10 KG است که ما از پخت و پز زیبا ترین دستور العمل های اصلی یا قهوه های کمیاب و ارگانیک ، و سپس کباب غول پیکر ما ، جایی که دستور العمل های ما برای سالها 50 هنوز مخفیانه و با دست پخته می شود. تمام قهوه های ما طبق یک قاعده کباب می شوند: دستی ، به آرامی ، بین 10 و 20 دقیقه به نوع مختلف بستگی دارد ، تا کاملاً رایحه تولید کند. قبل از صحبت در مورد بسته بندی قهوه ، ما عمدتا در مورد یک پخت و پز ایده آل صحبت خواهیم کرد که به لطف مدرن سازی ما بو داده است. دستور العمل های ما از 1947 بدون تغییر باقی مانده اند.

بسته بندی دانه های قهوه ، اینجا هستیم

هیچ رازی وجود ندارد: برگ برنده ما دستگاه بسته بندی ما از Maison ICA است. ICA house یک شرکت ایتالیایی است که نصب بسیار تکنولوژیکی را برای بسته بندی مواد غذایی انجام می دهد. ما از 1947 برای بسته بندی کامل با ICA همکاری می کنیم. بسته بندی دانه های قهوه در چندین مرحله انجام می شود. بیایید در مورد آنها اطلاعاتی کسب کنیم:

ما بسته بندی خود را طبق منشور و شعار خود بدون INTERMEDIATE از خانه WIPF در زوریخ خریداری و شخصی می کنیم. برای ما مهم است که خودمان را به صورت محلی تأمین کنیم.

بسته بندی ما در یک حلقه بزرگ قرار می گیرد که در دستگاه بسته بندی ICA قرار می گیرد. به لطف سیستم پیشرفته فناوری ما ، رستوران ها مستقیماً به دستگاه ما متصل هستند بدون اینکه قهوه هایمان را در معرض هوا قرار دهند. با فشار یک دکمه بر روی صفحه دیجیتال ICA ، قهوه های ما در حلقه ما بسته بندی می شوند ، کیسه های 1 کیلوگرمی یا 181 گرم تشکیل می دهند.

قبل از بیرون آوردن قهوه از بسته بندی ، یک دریچه گاززدایی که توسط WIPF با بسته بندی ما تولید می شود ، روی کیسه نصب شده است. این دریچه امکان کنترل و حفظ رایحه ها را فراهم می کند. در واقع ، این روش امکان حفظ قهوه را برای سالها ، بدون تخریب عطرها و طعم ها ، فراهم می کند. طعم آن معتبر است.

قهوه بدون واسطه در کارگاه ما در ژنو بسته بندی می شود ، جایی که ما در یک اتصال کوتاه با تعاونی ها یا تولیدکنندگان و تأمین کنندگان محلی خود کار می کنیم.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *