برگ قهوه ، روند جدید چای!

برگ-قهوه-،-روند-جدید-چای!

برگ قهوه ، بله ، شما درست فهمیده اید. از این گیاه برای تهیه چای استفاده می شود. مراقب باشید ، این در مورد قهوه نیست! در واقع ، تهیه قهوه مستلزم فرآوری و تفت دادن گیلاس قهوه است ، در حالی که از برگ درخت قهوه به همین ترتیب استفاده می شود و مزایا و فضیلت های تولید دانه را ندارد. آیا می دانید با برگ های درخت قهوه مانند چای اولانگ رفتار می شود؟ اینگونه است که این گیاه به یکی از موارد مورد علاقه تولید کنندگان و مصرف کنندگان تبدیل می شود. بنابراین چه چیزی باید در مورد این روش دم کردن مرسوم ، مد روز بدانید و به یاد داشته باشید؟ ما همه چیز را از فرهنگ گرفته تا فنجان گرفته تا آینده کارگران فصلی که در دست این علاقه به چای هستند آشکار می کنیم. آیا برای کشف نوعی تزریق آماده هستید؟ ما در زیر کمی بیشتر در مورد آن به شما می گوییم…

برگ قهوه ، ما آن را دوست داریم!

برگ قهوه طعم خوشمزه ای دارد که با یک غذای خوشمزه همراه است و لمس هماهنگ تحت تأثیر یک اثر خاکی. آیا می دانید برگ قهوه برخلاف تزریق دانه های بو داده ، فقط مقدار کمی کافئین دارد؟ سرشار از آنتی اکسیدان است ، دقیقاً مانند چای ، راهی برای تقویت سوخت و ساز بدن! گیاه قهوه درست مثل چای دم می شود. ما یادآوری می کنیم که تزریق آن چیزی شبیه قهوه فیلتر یا قهوه سبک نیست: ما کاملا در دنیای چای هستیم. این روش تزریق مانند سیب است به عنوان مثال: این میوه هنگام جستجوی رایحه های میوه ای به صورت خام ، پخته یا دم کرده مصرف می شود. درباره درخت درخت قهوه که در اروپا کمی شناخته شده است ، به طور فزاینده ای در سراسر قاره ها صحبت می شود. کنجکاو هستید؟ دریابید که چگونه این روش تزریق به طور اساسی صنعت قهوه و چای را در مزارع تغییر می دهد.

برگ قهوه ، فرهنگ جدیدی که باعث اطمینان

می شود

قهوه برگ یک محصول جدید است که به تولیدکنندگان و کارگران فصلی که تجارت و علاقه آنها قهوه است اطمینان خاطر می بخشد. این روش نه تنها نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و عجیب و غریب است ، بلکه رشد چای در قهوه به ایجاد ثبات در مزارع کمک می کند. گرم شدن کره زمین وضعیت قهوه را پیچیده می کند ، که تولید کنندگان را مجبور می کند راه حل های جدی برای جلوگیری از وخیم شدن کمیت و کیفیت پیدا کنند. قهوه را می توان برای حداکثر 4 ماه در مزارع چید ، که حداکثر 4 ماه کار برای کارگران فصلی را نشان می دهد. در بقیه سال ، آنها مشاغل دیگری را در شهرها پیدا می کنند ، که همیشه آسان نیست. کشت قهوه تمام اقتصاد دنیا را تقویت می کند ، اما کار فقط برای یک سوم سال وجود دارد.

فرهنگ جدیدی برای تولیدکنندگان و کارگران فصلی

در حالی که قهوه گیلاس فقط یک بار در سال به مدت 3 تا 4 ماه قابل برداشت است ، برگ های قهوه را می توان در طول سال برداشت کرد ، زیرا درخت قهوه فقط قبل از ارائه گیلاس های زیبا برگ تولید می کند. رشد برگ قهوه به پرورش دهنده این امکان را می دهد تا دانش جدید و بازار جدیدی کسب کند. برای کارگران فصلی ، این حرفه آنها را که در طول سال طول می کشد ، به روشی پایدار تثبیت می کند. بنابراین ، صنعت جدید چای قهوه در حال شکل گیری است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *