برنامه آموزش پیانو برای اندروید; معرفی بهترین برنامه آموزش پیانو

یادگیری نواختن پیانو چالش برانگیز است. خوشبختانه، در عصر دیجیتال، گوشی هوشمند شما می تواند کمک بزرگی باشد. از انرو، ایگریں Ashprey، برامنا‌نویسی، ساز، تراشین و… کهدا اسانی شده است. شما می توانید برنامه های مختلف را در هر زمان و مکان دانلود و نصب کنید، نحوه انجام آن را بیاموزید. چه بخواهید پیانو را برای سرگرمی یاد بگیرید یا فقط به کودکان خود در یادگیری پیانو کمک کنید، برنامه های زیادی برای رفع تمام نیازهای شما در فروشگاه Google Play وجود دارد. اما با وجود برنامه های متنوع، انتخاب گزینه مناسب دشوار است.

از این رو کند نوشتو از کے کے نرم افزار آموزش پیانو برای اندروید ما آنچه در بازار موجود است را بررسی می کنیم تا بتوانید به راحتی گزینه مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. در انجاز مایلم مجموعه آموزشی برای معلمان موسیقی را به شما کنم کنم; این مجموعه آموزشی در حال حاضر شامل 7 عنوان آموزشی در زمینه مبانی موسیقی می باشد که به عنوان پیش نیاز یادگیری پیانو می توانید آن ها را کشف و شروع به یادگیری کنید. برای دانلود این مجموعه آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش پیانو با اپلیکیشن آموزش پیانو اندروید

می توانید با یک اپلیکیشن پیانو نواختن را یاد بگیرید. اکثر برنامه های پیانو اصول اولیه را به شما نشان می دهند. می تواند شامل نام نت، جعبه بزرگ، آکوردها، مکان مناسب برای دست و سایر منابع باشد. برخی از برنامه ها از بازی ها برای آموزش تئوری استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر برای بهبود مهارت ها طراحی شده اند. برنامه های پیانو می تواند یک راه سرگرم کننده و کم استرس برای کودکان و بزرگسالان برای یادگیری نواختن پیانو باشد.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

برخی از برنامه های پیانو برای کودکان و برخی دیگر برای بزرگسالان مناسب هستند. برخی از برنامه ها انعطاف پذیر هستند و نیازهای هر دو را برآورده می کنند. איא מי מעשים קرمز פבراق מדراق קراق ק تحلیل؟ یا به دنبال راهی مفیدتر برای گذراندن وقت فرزندتان نسبت به بازی های ویدیویی در تمام طول روز هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، با ما ادامه دهید.

بهترین برنامه های آموزش پیانو در دستگاه های اندرویدی

دستگاه های اندروید و iOS هر کدام مزایای خاص خود را دارند، اما همه برنامه ها روی هر دو پلتفرم قابل اجرا نیستند. بنابراین، اگر به دنبال یک برنامه پیانو برای اندروید خود هستید و می خواهید مطمئن شوید که ما برنامه ای سازگار با دستگاه شما پیدا خواهیم کرد، لطفا شرایط زیر را با دقت مطالعه کنید.

به سادگی پیانو

اپلیکیشن Simply Piano میلیون ها کاربر دارد و برای دستگاه های اندروید و اپل در دسترس است. همچنین، می‌توانید یک طرح خانوادگی برای بارگیری در چندین دستگاه خریداری کنید. چه کودک باشید و چه بزرگسال، می توانید از روش های آموزش گام به گام اپلیکیشن لذت ببرید. ان نرم افزار آموزش پیانو برای اندروید، به سادگی موقعیت دست و نام شبکه را نشان می دهد و برای پیانو آکوستیک، کیبورد برقی یا پیانوی دیجیتال کار می کند. همچنین از یک میکروفون برای گوش دادن در حین تمرین استفاده می کند و سپس به صورت یک لحظه به شما بازخورد می دهد تا بتوانید اشتباهات خود را اصلاح کنید. همچنین می توانید از کابل MIDI برای اتصال به دستگاه استفاده کنید.

Perfect Piano یک برنامه شبیه ساز پیانو است که به عنوان یک ابزار آموزش پیانو کار می کند. این برنامه از چند لمسی نیز پشتیبانی می کند و به شما امکان تنظیم صفحه نمایش صفحه کلید را می دهد. چندین افکت صوتی داخلی مانند پیانو گرند، پیانوی سبک، جعبه موسیقی، ارگ پیپ و … وجود دارد. همچنین، چندین حالت بازی، الگوهای راهنمایی و ویژگی‌های تنظیمات سرعت و دشواری وجود دارد. اگر در حال حرکت هستید، صفحه نمایش لمسی این فرصت را به شما می دهد تا مهارت های خود را در حین حرکت تمرین کنید. تلفن اندرویدی شما به پیانو تبدیل می شود، بنابراین نمی توانید به طور مداوم از آن استفاده کنید. این برنامه با رتبه بالا بیش از ده میلیون بار دانلود شده و Simply Piano را به یکی از محبوب ترین برنامه های سال 2022 تبدیل کرده است.

نرم افزار اندروید

آموزش آنلاین اپلیکیشن fradres

در ادامه معرفی اپلیکیشن ها، این بار اپلیکیشنی را معرفی می کنیم که پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت دانلود و نصب کنید. مجموعه متخلفان آموزش و پرورش با تعلیم به نیاز کود کود و با تعلیم راحت برای کوشی‌های حومسدن کرد با اپلیکیشن آموزش آنلاین می توانید به تمامی مطالب سایت دسترسی داشته باشید. شما می توانید به بیش از چهار هزار آموزش تصویری در زمینه های علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، ادبیات، هنر، موسیقی، تجارت، بازاریابی و غیره دسترسی داشته باشید. braй Danlayn in nestalьnый آنلاین fraders roy link zirr link conditnый online online fraders application:

پیانوی عالی

ان نرم افزار آموزش پیانو برای اندروید شبیه ساز پیانو با 88 کلید برای سیستم های اندروید طراحی شده است. اگر هنگام مسافرت پیانوی خود را همراه خود نمی برید، می توانید با نواختن در گوشی خود مهارت های خود را حفظ کنید. همچنین، مهارت های صفحه کلید USB MIDI خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. آهنگ هایی را که به خاطر می آورید ضبط و ذخیره کنید. این برنامه شما را به رقابت با چالش های هفتگی دعوت می کند و نحوه پخش موسیقی را به شما آموزش می دهد. همچنین می توانید با دوستان خود گروه تشکیل دهید و مهارت های جدید خود را به آنها نشان دهید.

معلم واقعی پیانو

کاربران اندروید بالاترین امتیاز را در برنامه دارند. نسخه دوم برنامه یک مسابقه را به دوستان و خانواده شما اضافه می کند تا شما را به چالش بکشد. شما میکودین با این باین ترکمان کود و با آلاکتی کیں کے اگر می خواهید یادگیری را به یک بازی تبدیل کنید، Real Piano Teacher 2 می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

درس های پیانو

فلوکی

این نرم افزار یک روش ساده و سازنده برای یادگیری پیانو است که هم برای دستگاه های اپل و هم برای اندروید در دسترس است. در آن برنامه تئوری، تاریخچه پیانو و آهنگ های محبوبی که می توانید با پیانو اجرا کنید وجود دارد. چه مبتدی باشید و چه از قبل مهارت های پیانو داشته باشید، این برنامه می تواند انتخاب خوبی باشد. این برنامه برای پیانو آکوستیک یا کیبورد MIDI است. میکروفون در حال گوش دادن به برنامه است به این ترتیب می توانید اشتباهات را به سرعت تشخیص دهید. برنامه Flowkey یک ابزار مکمل عالی برای جفت شدن با دانش آموزان است.

گوش کامل

اگر قبلاً برخی از اصول اولیه پیانو را آموخته اید، باید مجموعه مهارت های خود را در زمینه های جدید گسترش دهید. برنامه ای به نام گوش کامل نرم افزار آموزش پیانو برای اندروید، کیشتر از کارد دانه آنگ رایل، بر روی تعدید کوش شما برای دیگانزین ریتم ها و تمدلین نت توکرید دارد. تعريف‌هاي مختلف شينديري مي‌توندي به شما كمك كند تا به درك بنوازيد. چه یک نوازنده مبتدی یا یک نوازنده باتجربه باشید، می توانید با این برنامه مهارت های موسیقی خود را بهبود ببخشید.

یوسیسین

این یک برنامه موسیقی است که برنده چندین جایزه شده است و روشی سرگرم کننده برای یادگیری و نواختن پیانو دارد. این برنامه آموزش پیانو را در هزاران آهنگ به صورت ویدئویی و گام به گام در اختیار شما قرار می دهد. به دلیل وجود میکروفون، زمانی که شما شروع به نواختن یک ساز واقعی می کنید، برنامه به آن گوش می دهد و بازخورد خود را برای آپلود و تمرین آهنگ های خود ثبت می کند. برنامه های Yousician دوره های مختلفی برای همه دانش آموزان دارد. این برنامه های درسی که توسط اساتید مجرب پیانو طراحی شده است به شما کمک می کند تا در طول زمان مهارت های خود را ارتقا دهید. به آیین روست می‌کودین را پاینو با استقلاد در هر زمان و مکانی بیاوزید.

این برنامه بر روی رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه موجود است و زمان پخش نامحدود و بدون وقفه را در تمامی سیستم عامل ها ارائه می دهد. این برنامه دارای قابلیت چالش هفتگی است و به شما اجازه می دهد با دوستان و میلیون ها نوازنده پیانو دیگر در سراسر جهان رقابت کنید.

پیانو – صفحه کلید موسیقی و کاشی

ان نرم افزار آموزش پیانو برای اندروید یک برنامه شبیه ساز صفحه کلید وجود دارد که دارای بازی های سرگرم کننده و جذاب موسیقی است که به شما در یادگیری کلیدهای پیانو کمک می کند. با ضربه زدن روی کلیدها می توانید آهنگ های معروف را پخش کنید. این خودرو نه تنها حس زمان و سرعت شما را بهبود می بخشد، بلکه به شما کمک می کند تا صدای کلیدهای مختلف روی صفحه کلید را شناسایی کنید. این برنامه دارای صفحه کلید کامل 88 کلیدی و 9 ساز پیانو می باشد. کیبورد واقعی، پیانو بزرگ، ارگ، هارپسیکورد، آکاردئون، گیتار الکتریک، چنگ، پیانو سلول و پیانوی قدیمی. همچنین می توانید جلسات بازی خود را ضبط کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اسکوو

ایک فیادی تعددیک انلینی پیانو کے کے در حال هذا بيش از يك مليون كربر با تحمل در شاهلة، مبتدي تا تعريف، دارد. دروس این برنامه به گونه ای طراحی شده است که هر فردی با هر سطح مهارتی می تواند به راحتی شروع کند. با استفاده از این برنامه می توانید یک کاتالوگ غنی از موسیقی را بر اساس سبک مدیریت کنید. Skoove هنگام نواختن پیانو نت ها را تشخیص می دهد و در صورت اشتباه شما را راهنمایی می کند. از هوش مصنوعی برای ارائه بازخورد شخصی و کمک به بهبود سرعت خود استفاده می کند. همچنین می توانید در این برنامه با کارشناسان پیانو پشتیبانی پیدا کنید.

پیانو

این برنامه به سادگی Piano نام دارد که برای یادگیری نواختن پیانو با آهنگ های دوست داشتنی طراحی شده است. در حال حاضر بیش از 1000 آهنگ موفق را آموزش پیانو ارائه می دهد و آهنگ های جدید روزانه به آن اضافه می شود. این برنامه در اصل یک بازی مناسب برای زمان مناسب است. سطح راحتی و دشواری برنامه بر این اساس تنظیم می شود. شما همچنین می توانید موسیقی و ساز را اجرا کنید. این برنامه نمرات و بازخورد هر مجموعه از آهنگ ها را ارائه می دهد. شما می توانید امتیاز خود را به اشتراک بگذارید و برای کسب بهترین امتیاز با دوستان خود رقابت کنید.

درس های پیانو

آکادمی پیانو

پیانو آکادمی یکي ديغر از نرم افزار آموزش پیانو برای اندروید است. (مخصوصاً برای کودکان). این برنامه آموزش های پیانو را در بسیاری از آهنگ ها ارائه می دهد که با قافیه های کودکان عزیز شروع می شود. البته پخش این نوع آهنگ آسان است و برای مبتدیان ایده آل است. آکادمی پیانو همچنین فیلم های آموزشی برای آموزش مباحث تئوری مانند نت، آکورد و … و همچنین دروس عملی ارائه می دهد. برای شروع، می توانید یک صفحه کلید مجازی را اجرا کنید یا یک دستگاه واقعی را متصل کنید. این برنامه به هر یادداشتی که گوش می دهید بازخورد فوری به شما می دهد، بنابراین می دانید کجا و چگونه باید آن را بهبود بخشید.

بهترین آموزش های پیانو

این اپلیکیشن دارای صفحه کلید کامل 88 کلیدی است. بنابراین وقتی اصول اولیه را به خاطر می آورید، می توانید از تلفن خود برای یادگیری استفاده کنید. حتی می توانید آهنگ هایی را که پخش می کنید ضبط کنید و با دوستان یا سایر کاربران خود به اشتراک بگذارید. این برنامه آموزش پیانو را در تعدادی آهنگ ارائه می دهد. می توانید روی کلیدهای هایلایت شده کلیک کرده و با آنها بازی کنید. همچنین این برنامه زمان و دقت شما را آنالیز کرده و عملکرد شما را ارزیابی می کند. Best Piano Lessons به شما امکان می دهد تعداد کلیدهای پیانو قابل مشاهده در صفحه را سفارشی کنید. این برنامه از ویژگی های چند لمسی پشتیبانی می کند.

معلم واقعی پیانو

این آموزش های پیانو را هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران پیشرفته با آموزش های صوتی آفلاین کامل به زبان ها و گویش های مختلف ارائه می دهد. می توانید یک ساز واقعی را متصل کنید و از صفحه کلید مجازی موجود در صفحه برای تمرین آهنگ ها استفاده کنید. این برنامه از صفحه کلید USB Midi نیز پشتیبانی می کند. دروس تئوری ارائه شده توسط این برنامه شامل نحوه قرار دادن انگشتان روی پیانو، درک عناصر کیبورد، گروه بندی و نامگذاری کلیدهای مختلف و نت های متصل به هر موقعیت، کلیدها و آکوردها می باشد. هنگامی که شما کنترل کار خود را در دست دارید، می توانید با آهنگ ها بازی کنید.

درس های پیانو

سوالات متداول

برای استفاده اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندرویدبه که تحمل محرطی نیاز دردید؟

اگر هنگام استفاده از پیانو مبتدی هستید، برنامه هایی که اصول اولیه را پوشش می دهند برای شما مناسب هستند. با این حال، اگر فقط نیاز به بهبود مهارت های خود دارید، در انتخاب برنامه مورد نیاز خود دقت بیشتری داشته باشید، برخی از برنامه ها بر روی بازی ها و مهارت های بسیار ابتدایی تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر می توانند شما را از مبتدی به پیشرفته برسانند.

یک مبتدی با واز از از از در زمانی که زمانی می‌اموزد، پیانو را می‌اموزد؟

اکثر مبتدیان اصول اولیه پیانو را بعد از یک ماه یاد می گیرند. دانش آموزان می توانند با نام و نحوه چیدمان آنها آشنا شوند. همچنین، آنها می توانند پس از چند هفته پیانو بنوازند و دستان خود را به پهلو بگذارند. پس از شش مه تراین تراین را بنوازند را بنوازند هنرجویان پیانو میکانه هی پاپب ساده و موسیقی کلاسیک.

آموزش برنامه پیانو برای اندروید کلام اختر در مدر

در مقاله بهترین اپلیکیشن های آموزش پیانو را جستجو کرده و به شما معرفی کردیم؛ اومیداوریم از آن تصریک کے کے را بردہ بهدی علاوه بر اپلیکیشن های آموزش پیانو برای اندروید که معرفی شد، توصیه می کنیم در صورت تمایل به گذراندن مراحل آموزش پیانو در زمان کوتاه تری، علاوه بر اپلیکیشن های آموزشی، از فیلم های آموزشی نیز استفاده کنید. یکی از بهترین فیلم های آموزشی در این زمینه Участника продажи пиано фрадерс است. برای کشف این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *