بررسی لپ تاپ ایسر سویفت 5

یک ماه از سال جدید می گذرد، اما Acer Swift 5 اولین لپ تاپی است که در سال 2022 معرفی می شود. عمر باتری چشمگیر، طراحی شیک و ویژگی های عملکردی پر زرق و برق مهمترین ویژگی هایی است که در بررسی لپ تاپ ها به دنبال آن هستیم.

توصیه می کنیم اگر شما هم قصد خرید لپ تاپ را دارید، برای شناخت بهتر ایسر سویفت 5 این مقاله را بخوانید.

تمريع اجمالي

بررسی لپ تاپ ایسر

متاسفم

  • اجرای فوق العاده
  • طراحی زیبا
  • عمر باتری

گسل

  • بازتاب نور از صفحه
  • صفحه کلید گلزنده
  • جایگزین

Acer Swift 5 یک لپ تاپ میان رده با باتری قدرتمند، کیفیت صدای عالی و صفحه نمایش لمسی 1080P به حساب می آید. این لپ تاپ برای طیف وسیعی از نیازهای محاسباتی مناسب است. علاوه بر این، به دلیل عملکرد، زمان راه اندازی مناسب و عملکرد عالی که بسیاری از کارهای سنگین را بدون کاهش سرعت انجام می دهد، یک لپ تاپ ایده آل برای مدرسه و محل کار محسوب می شود.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی ضد میکروبی گوریلا گلس است که آن را در برابر ضربه مقاوم می کند.

عمر باتری Acer Swift 5 بسیار تعجب آور است، زیرا حتی در هنگام اجرای برنامه های فشرده بیش از شش ساعت دوام آورد، اما ما از استفاده معمولی راضی هستیم، بنابراین می توان انتظار داشت باتری زمان بیشتری را برای استفاده کاربران ذخیره کند.

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ ایسر سویفت 5

  • قیمت اولیه: از 1499 دلار
  • زمان عرضه: اکنون توسط سازنده سایت و فروشنده خرده فروشی در دسترس است

این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i7-1260P، گرافیک Iris Xe اینتل، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه SSD و صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل است و با قیمت 1499 دلار عرضه می شود. در برخی از کشورهای اروپایی از آن رو پیش بینی می شود تا حود 1 الی دو مه دیر نیز این تورود در بازار ایران به روست همال شود.

طراحی لپ تاپ ایسر سویفت 5

لپ تاپ بخر

  • جذاب
  • صفحه نمایش عریض
  • ساده

اگر به دنبال لپ تاپی با ظاهری زیبا و شیک هستید، Acer Swift 5 (2022) می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این لپ تاپ دارای بدنه آلومینیومی، رنگ سبز نعنایی، صفحه نمایش ضد میکروبی گوریلا گلس و صفحه کلید ساخته شده با پس زمینه روشن است.

به طور مشابه، صفحه‌کلید این لپ‌تاپ دارای دکمه‌های نرم و عریض است که به طور کلی تایپ کردن را آسان‌تر می‌کند، نور پس‌زمینه نه تنها از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر است، بلکه نور اضافی را در شب یا در مناطقی ارائه می‌کند.

پد لمسی بسیار نرم است و به انگشتان شما اجازه می دهد به راحتی آن را لمس کنند، بنابراین صفحه لمسی به سرعت پاسخ می دهد. البته باید به این نکته توجه کنید که استفاده از صفحه نمایش لمسی در این لپ تاپ ها باعث می شود هنگام کار با آن ها در زیر نور مستقیم خورشید تحت تاثیر قرار بگیرند.

دو نکته مثبت دیگر مانند وزن و اندازه صفحه نمایش توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. Acer Swift 5 2.65 پوند (1.2 کیلوگرم) وزن و 0.59 اینچ (14.98 میلی متر) ضخامت دارد، بنابراین حمل و استفاده از این لپ تاپ آسان است.

عملکرد لپ تاپ ایسر سویفت 5

لپ تاپ ایسر 2022

  • توپ عملکرد
  • اجرا کنید

سوئیفت 5 مجهز به پردازنده نسل دوازدهم Core i7-1260P اینتل و 16 گیگابایت رم، 35 تب گوگل کروم را به طور ماهرانه کنترل می کند، از جمله سه ویدیوی یوتیوب و دو استریم Twitch که به طور همزمان پخش می شوند. این هال یک کیک بود.

در تست کلی Geekbench 5.4، Swift 5 امتیاز خارق‌العاده 9859 را کسب کرد و از لپ‌تاپ پریمیوم (5956) پیشی گرفت. لپ‌تاپ‌های Lenovo Yoga 9i Gen 7 و Samsung Galaxy Book 2 Pro 360 نیز پردازنده‌ای مشابه Swift 5 دارند، اما امتیاز کمتری کسب کردند.

عمر باتری Acer Swift 5

  • عمر باتری
  • شارژ سریع

Acer Swift 5 نسبتا طبیعی است، زمانی که لپ تاپ به طور معمول استفاده می شود و زمانی که تحت استرس برنامه های مختلف است، عمر باتری بسیار خوب است. به عنوان مثال، در تست هایی که ما روی لپ تاپ تست کردیم و با فیلم 1080p انجام دادیم، باتری شش ساعت دوام آورد.

یک کلمه دیگر

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ Swift 5 دارای مشخصات فنی مورد نیاز است که هر کاربر می تواند در کارهای روزمره خود از آن استفاده کند، توصیه می کنیم اگر از لپ تاپ برای مقاصد تجاری استفاده می کنید Swift 5 گزینه خوبی است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *