برای سفر به کیش حتماً این وسایل را با خود ببرید

سفر به جزیره زیبای کیش ، معروف به نگین خلیج فارس ، می تواند خاطره انگیزترین سفر برای شما در داخل باشد. با توجه به اینکه آب و هوای این جزیره با دیگر شهرهای ایران متفاوت است ، بهتر است قبل از سفر به این جزیره جنوبی ، تجهیزات و پوشاک مناسب شرایط آب و هوایی و فعالیت های لازم را در این جزیره به همراه داشته باشید. در این مقاله شما را با برخی از این عناصر اساسی سفر به کیش آشنا خواهیم کرد و در آخر یکی از بهترین وب سایت ها را برای رزرو بهترین هتل های کیش مانند هتل پارمیدا کیش به شما معرفی خواهیم کرد.

تجهیزات مورد نیاز برای سفر به کیش

برای سفر به کیش چه وسایل شخصی را باید با خود ببریم؟

همانطور که می دانید آب و هوای کیش گرم و مرطوب است ، بنابراین توصیه می کنیم باحال ترین لباس های خود را به همراه داشته باشید. سعی کنید در پارچه های آنها لباسهایی با نخ و پنبه بپوشید. پوشیدن لباس هایی که از پنبه نیستند و شکل پلاستیکی دارند در هوای گرم و شکننده کیش امکان تعریق بدن شما را افزایش می دهد. عینک آفتابی و ضد آفتاب با SPF بالا از دیگر نیازهای اجتناب ناپذیر برای سفر به کیش است. اگر هتلی را برای اقامت در کیش انتخاب کرده اید ، نیازی به همراه داشتن حوله یا مسواک شخصی ندارید. بسیاری از هتل های کیش مانند هتل Holiday Kish آنها را ارائه می دهند. اکثر هتل ها صابون ها و شامپوهای کوچکی نیز دارند و تنها در صورت تمایل به استفاده از صابون و شامپوی خود آنها را در چمدان خود جا می گذارند. اگر در طول اقامت خود در جزیره کیش نیاز به مصرف داروی خاصی داشتید ، حتماً آن را به همراه دفترچه بیمه خود مصرف کنید.

تجهیزات مورد نیاز ساحل در جزیره کیش

یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام تفریح ​​در ساحل کیش ، پس از استحمام و حوله ، با خود به همراه داشته باشید ، داشتن دمپایی ساحلی است. حتماً چند کیسه پلاستیکی در کیف خود داشته باشید تا پس از مهمانی دمپایی و حوله مرطوب را درون ماسه بریزید. ما همچنین اسپری مخصوص گزش حشرات را برای جلوگیری از گزش احتمالی که باید همراه شما باشد ، توصیه می کنیم.

در ساحل کیش ، برای جلوگیری از آفتاب سوختگی شدید ، از کلاه های آفتابی به عنوان کلاه های حصیری بزرگ استفاده کنید. اگر دوست دارید شنا کنید و به سواحل خاص بروید ، حتماً از عینک شنا استفاده کنید ، زیرا آب دریای جنوبی شور است و راهی برای باز نگه داشتن چشم وجود ندارد.

برای رزرو بهترین هتل های جزیره کیش باید به کدام وب سایت مراجعه کنیم؟

یکی از بهترین وب سایت هایی که می توانید به راحتی رزرو آنلاین بهترین هتل های کیش را انجام دهید ، مانند هتل ترنج کیش ، وب سایت اسنپ تریپ است. در Snaptrip می توانید امکانات و خدمات هتل و اتاق ها را ببینید و موقعیت جغرافیایی هتل را بر روی نقشه مشاهده کنید. نکته دیگری که به شما در انتخاب هتل کمک می کند ، نظر کاربران دیگر است. هنگام رزرو هتل در کیش ، خوب است که نظرات مسافران قبلی را در مورد هتل مورد نظر خود بخوانید و با اطمینان بیشتری هتل خود را رزرو کنید. بعد از سفر می توانید نظر خود را در مورد هتلی که در آن اقامت دارید در وب سایت قرار دهید و به سایر گردشگران در انتخاب هتل خود کمک کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *