برای خشک شدن قلب سوار شوید

برای-خشک-شدن-قلب-سوار-شوید

لحظات زیبایی هنگام دوچرخه سواری در شهر وجود دارد و زنده.

درست است که من دوست دارم برای قلبم سوار شوم و دوچرخه برقی آزادی بی سابقه ای برای لذت بردن از فضای باز به من می دهد. داشتن چنین زمستانی تقریباً کاملاً بدون برف تاکنون غیرمعمول است و فرصت های زیادی را برای دوچرخه سواری فراهم کرده است.

من از ابتدای سال برای قلبم دوچرخه سواری می کردم و حتی اگر بعضی اوقات هوا خنک بود ، تقصیر من نبود. شاید کمی کوتاه تر و سریعتر از بیرون نبودم. در ماه فوریه قسمت اول برای قسمت اول باد داشت اما من همچنان سوار شده ام و بسیار سرگرم شده ام.

خوب است که هرچه تعداد سفرها بیشتر می شود ، برخی از چهره ها یا بهتر بگوییم دوچرخه و مرد را بشناسید. این بسیار خوشحال کننده است و واضح است که بسیاری از افراد از دوچرخه سواری برای فعالیت در فضای باز استفاده می کنند. همچنین کسانی هستند که به وضوح از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کنند ، اما به طور کلی رقابت در آنها بیشتر از بقیه است که از دوچرخه سواری برای فعالیت در فضای باز استفاده می کنیم.

اولین سقوط

هفته گذشته ، برای اولین بار زمین خوردم. بنابراین من مردی را دیدم که یک سگ کوچک در لبه مسیر قرار داشت و سرعت خود را کم کرد و فکر کردم از زنگ استفاده کردم تا به او خبر دهم. در حالی که می خواستم از کنار سگ ثروتمند جلوی دوچرخه ام رد بشوم ، سفر من چیزی بیشتر از این نبود که وقتی روی مهار فرود آمدم اما سگ افتاد موفق شدم جلوی آن را بگیرم. من تصمیم آگاهانه ای گرفتم که برای محافظت از سگ خودم را فدا کنم و از آنجا که تقریباً متوقف شده بودم تعادل خود را از دست دادم و از مسیر پیاده روی افتادم ، کمی از شیب به سمت خندق پایین رفتم اما در یک میله درخت کوچک ایستادم که دوچرخه در بالای سر من بود و سگ بالای سر من ایستاد و پارس کرد.

در حالی که بهبود می یافتم و می فهمیدم که چگونه می توانم دوباره روی پاهایم بیایم ، مدتی در آنجا آسیب ندیدم اما نیمه خودکفا شدم. همه این اتفاق افتاد و هیچ چیز دیگری به جز چرخاندن دوباره روی دوچرخه و ادامه سفر رفت و برگشت من مانند گذشته وجود نداشت.

بعداً همان روز معلوم شد که من رباط هایم را در مچ پا کمی کشیده ام و بنابراین فقط چند روز مرخصی باید دوچرخه سواری کنم. با این حال ، من مشتاقانه منتظر نشستن در زین هستم.

با ملاحظه ترین

این انقلاب من به من و دیگران یادآوری کرد که هرگز خیلی دقیق نیست و می تواند در این بین کوتاه باشد. من خوش شانس بودم ، اما نیازی به گفتن زیاد در مورد این نیست که در صورت افتادن بد چقدر می توانید آسیب ببینید. من فکر می کنم بیشتر صاحبان سگ بسیار متناسب هستند ، اما در این صورت هستند کسانی که مشغول صحبت با تلفن هستند و توجه زیادی به محیط اطراف خود ندارند. این افراد حتی اگر زنگ زنگ را بزنید تا به آنها بگویید احتمالاً زیاد نمی شنوند.

به طور کلی ، فکر می کنم مردم در مسیرهای پیاده و دوچرخه سواری ادب و ملاحظه ای به من نشان می دهند و من نیز سعی می کنم همان کار را انجام دهم. همین امر در مورد رانندگان نیز صادق است و من فکر می کنم مردم مایلند در پیاده روها متوقف شوند و اجازه عبور و مرور مردم را بدهند ، اما استثنائاتی در این مورد وجود دارد. من سعی کردم با تکان دادن از خودم تشکر کنم و بیشتر اوقات در عوض لبخند می خورم و احساس خوبی به همراه می آورد.

من خودم سعی می کنم به ترافیک عادت کنم و نگذارم مسابقه مرا تحت فشار قرار دهد. پرورش اخلاق مهم است و همانطور که انقلاب من ثابت کرد ، هرگز نباید خیلی مراقب بود.

بیایید برای قلب دوچرخه سواری کنیم و از فضای باز لذت ببریم.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *