برای خشک شدن قلب سوار شوید


لحظات بسیار زیبایی هنگام دوچرخه سواری در شهر و شهر وجود دارد.

درست است که من عاشق سوار شدن برای قلبم هستم و دوچرخه برقی آزادی بی سابقه ای برای لذت بردن از فضای باز به من می دهد. داشتن چنین زمستانی تقریباً کاملاً بدون برف تاکنون غیرمعمول است و این به معنای فرصت های زیادی برای دوچرخه سواری است.

من از ابتدای سال برای قلبم دوچرخه سواری می کردم و اگرچه گاهی هوا خنک بود ، اما گناهی نداشتم. شاید کمی کوتاه تر و سریعتر از بیرون نبودم. فوریه امسال برای قسمت اول در بعضی از مناطق بادگیر بود ، اما من همچنان رانندگی می کردم و خیلی سرگرم می شدم.

خوب است که هرچه تعداد سفرها افزایش می یابد ، با برخی از افراد یا بهتر بگوییم دوچرخه و شخص آشنا شوید. این بسیار خوشحال کننده است و واضح است که بسیاری از افراد از دوچرخه سواری برای فعالیت در فضای باز استفاده می کنند. کسانی هستند که به وضوح از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کنند ، اما به طور کلی رقابت در آنها کمی بیشتر از بقیه است که از دوچرخه سواری برای فعالیت در فضای باز استفاده می کنیم.

اولین انقلاب

هفته گذشته اما برای اولین بار زمین خوردم. بنابراین مردی را دیدم که یک سگ کوچک در لبه راهرو قرار داشت و سرعت مرا پایین آورد و فکر کرد که من از زنگ استفاده کردم تا به او خبر دهم. همانطور که از کنار سگ ثروتمند جلوی دوچرخه ام رد می شدم ، سفر من بیش از این واقعیت نبود که وقتی روی فرمان می رسیدم می توانستم جلوی آن را بگیرم ، اما سگ افتاد. من تصمیم آگاهانه ای گرفتم که برای محافظت از سگ خودم را فدا کنم ، و چون تقریباً متوقف شده بودم ، تعادل خود را از دست دادم و از مسیر افتادم ، با شیب کمی به سمت خندق پایین آمدم ، اما در یک میله کوچک چوبی با دوچرخه در بالا متوقف شدم از من و سگ به من پارس کرد.

در حالی که خودم را جهت گیری کردم و فهمیدم چگونه می توانم به پاهایم برسم ، برای مدتی در آنجا آسیب ندیدم ، اما نیمه خودکفا بودم. همه چیز شروع شد و هیچ چیز به جز تکان دادن دوباره دوچرخه و ادامه دامانم مانند گذشته نبود.

بعداً همان روز معلوم شد که من رباط های مچ پا را کمی کشیده ام ، بنابراین فقط باید چند روز مرخصی بگیرم. با این حال ، من مشتاقانه منتظر نشسته شدن دوباره در زین هستم.

دقیق ترین

– تبلیغات –

این انقلاب من و من و دیگران یادآوری کرد که هرگز خیلی دقیق نیست و می تواند مختصر بین آنها باشد. من خوش شانس بودم ، اما لازم نیست چیزهای زیادی در مورد چگونگی آسیب دیدگی در صورت افتادن بد بگویم. من فکر می کنم اکثر صاحبان سگ توانایی بالایی دارند ، اما کسانی هم هستند که مشغول صحبت با تلفن هستند و زیاد به محیط اطراف خود توجه نمی کنند. این افراد احتمالاً زیاد نمی شنوند ، حتی اگر با آنها تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید.

به طور کلی ، متوجه می شوم که مردم من هنگام راه رفتن و دوچرخه سواری مودب و توجه می کنند و من نیز سعی می کنم همان کار را انجام دهم. کسانی که رانندگی می کنند نیز همینطور است و من فکر می کنم مردم حاضرند در پیاده روها متوقف شوند و مردم را به داخل راه دهند ، اما موارد استثنایی وجود دارد. من سعی کردم با تکان دادن و پاسخ دادن به لبخند بیشتر از خودم تشکر کنم و می آید با احساس خوبی

من خودم سعی می کنم به ترافیک عادت کنم و نگذارم مسابقه مرا شکست دهد. پرورش اخلاق مهم است و همانطور که انقلاب من نشان داده است ، ما هرگز نباید خیلی مراقب باشیم.

بیایید برای قلب دوچرخه سواری کنیم و از فضای باز لذت ببریم.

بیورن فاگ

تبلیغات

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *