برای تشخیص نارسایی قلبی

برای-تشخیص-نارسایی-قلبی
تشخیص بیماری نارسایی قلبی بسیار مهم است اما با نظارت کافی و داشتن یک درس می توانید معمولاً خوب زندگی کنید.

تشخیص بیماری نارسایی قلبی زیاد است تروما چه طولانی و چه کوتاه. خیلی چیزها تغییر می کنند و زندگی مسیری غیر منتظره را در پیش می گیرد ، اما با ادامه آن بستگی زیادی به ماهیت و شدت شکست دارد. اگرچه ممکن است زندگی وارونه شود ، داشتن اطلاعات خوب و کمک خوب می تواند زندگی ما را برای ما ممکن کند ، اما ممکن است متفاوت از آنچه فکر کرده اید باشد.

در اینجا ده چیز وجود دارد که می تواند در جنگ به شما کمک کند.

    بدانید که نارسایی قلب چگونه کار می کند. در اینجا در hartalif.is مطالب زیادی در مورد نارسایی قلبی وجود دارد اما علاوه بر این موارد به عنوان مثال وجود دارد. قابل دسترسی به وب سایت Heartfailurematters.org

    که در آن می توانید مشاهده کنید مواد آموزشی است که شما را از جنبه های مختلف نارسایی قلبی و نحوه زندگی با آن راهنمایی می کند.

  • بیاموزید که تمام میزان اطلاعات و توصیه های دریافت شده را کنترل کنید. شما مشاوره و راهنمایی از متخصص قلب ، پرستاران ، پزشک عمومی خود را به بستگان ، دوستان و دوستان فراموش شده خود خواهید رسید.
  • درباره علل ، علائم و پیشرفت نارسایی قلبی مطلع شوید.
  • در مورد علائم هشدار دهنده نارسایی قلبی ، چقدر شدید و چه کسی در هر مورد به صورت جداگانه و چه زمانی با آنها تماس بگیرید.
  • بیاموزید که چگونه سبک زندگی خود را تنظیم کنید تا بتوانید با وجود نارسایی قلبی از بالاترین کیفیت زندگی لذت ببرید. وضعیت نارسایی قلبی بر جنبه های زندگی شما مانند مسافرت ، کار و رابطه شما با شریک زندگی شما تأثیر خواهد گذاشت.
  • یاد بگیرید که با پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی کار کنید. آنها به بیماران كمك می كنند كه چه چیزی در حال گذر است ، داروها را ارتقا داده و از آنها استفاده كنند ، آنها را با افرادی كه باید با آنها كار كنند معرفی كنند و توصیف كنند كه چه خدماتی برای نارسایی قلبی در دسترس است. برای کمک به شما در برنامه ریزی از کمک هایی مانند لیست داروها یا تقویم علائم و رویدادها بخواهید.
  • اطلاعاتی در مورد گزینه های درمانی خود و اینکه در مورد پزشک باید سوال کنید ، این باعث آرامش بیشتر شما می شود.
  • به دنبال اطلاعاتی در مورد این مسئله باشید که چگونه این همسر و خانواده شما را تحت تأثیر قرار می دهد که با مشکلات زیادی از جمله افسردگی. این افراد به اندازه شما به حمایت بیشتری احتیاج دارند
  • اطلاعاتی در مورد چگونگی غلبه بر سایر بیماران بر مشکلات خود بدست آورید. شما می توانید از تجربه آنها چیزهای زیادی بیاموزید.
  • اطلاعاتی در مورد چگونگی ارتباط با افراد دیگر با نارسایی قلبی کسب کنید. سعی کنید با دیگران که از نارسایی قلبی رنج می برند ملاقات کنید و ببینید که در جهان تنها نیستید. این می تواند مقابله با این بیماری را برای شما راحت تر کند.

    نویسنده اینها 001 موارد یا توصیه های استاد کنت دیکشتاین است ، اما او در میان دیگران پایه گذاری کرد .org

  • که یک وب متمرکز بر بیمار برای نارسایی قلبی است و حاوی اطلاعات بسیار خوبی است.

    در اینجا پیوند به مقاله اصلی وجود دارد ، اما پیوندهای بسیاری نیز به طور مستقیم به heartfailurematters.org وجود دارد
    http://blog.oup.com/ 267 / 001 / ده-چیز-شما-نیاز-برای-یادگیری-درباره-قلب -شکست /

      Björn Ófeigsson ترجمه و بازگو کرد

        یاد آوردن ما را در فیس بوک رها کنید

    دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *