برای تشخیص نارسایی قلبی – Hjartalif.is

این یک مسئله جدی است که با نارسایی قلبی تشخیص داده می شود ، اما با نظارت و کارآیی خوب در کسب دانش معمولاً می توان زندگی خوبی داشت.

تشخیص اینکه دچار نارسایی قلبی شده اید یک شوک بزرگ است ، چه این رفتار طولانی باشد یا کوتاه. بسیاری از چیزها تغییر می کند و زندگی به صورت غیرمنتظره ای در می آید ، اما این امر به ماهیت و شدت شکست بستگی دارد.

اگرچه زندگی می تواند زیر و رو شود ، اما اطلاعات خوب و کمک خوب می تواند زندگی معناداری را امکان پذیر کند ، اما می تواند متفاوت از تصور شما باشد.

در اینجا ده چیز وجود دارد که می تواند به شما در نبرد کمک کند.

  1. درباره نحوه کارکرد نارسایی قلبی بیاموزید. در اینجا اطلاعات زیادی در مورد نارسایی قلبی در hjartalif.is وجود دارد ، اما همچنین می توانید به وب سایت Heartfailurematters.org بروید ، جایی که می توانید مطالب آموزشی را مشاهده کنید که شما را در بسیاری از جنبه های نارسایی قلبی و چگونگی زندگی راهنمایی می کند. با آن.
  2. بیاموزید میزان اطلاعات و مشاوره ای را که دریافت می کنید کنترل کنید. شما مشاوره و راهنمایی از متخصص قلب ، پرستاران ، پزشک عمومی خود دریافت خواهید کرد ، در مورد اقوام ، دوستان و کسی که می خواهد به شما کمک کند ، ذکر نکنید.
  3. در مورد دلایل ، علائم و پیشرفت نارسایی قلبی اطلاعات کسب کنید.
  4. درباره علائم هشدار دهنده نارسایی قلبی ، میزان جدی بودن آنها و اینکه به طور موردی با چه کسی باید تماس بگیرید ، اطلاعات کسب کنید.
  5. بیاموزید که چگونه سبک زندگی خود را تنظیم کنید تا بتوانید با وجود نارسایی قلبی از بهترین کیفیت زندگی برخوردار شوید. نارسایی قلبی بسیاری از جنبه های زندگی شما مانند سفر ، کار و رابطه شما با همسرتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
  6. کار با پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی را بیاموزید. آنها به بیماران كمك می كنند كه چه مشكلی دارند ، داروها را معرفی و بازبینی می كنند ، آنها را به افرادی كه باید با آنها كار كنند معرفی می كنند و توصیف می كنند كه چه خدماتی برای نارسایی قلبی در دسترس است. برای کمک به شما در برنامه ریزی ، از کمکهایی مانند لیست داروها یا تقویم برای علائم و رویدادها بخواهید.
  7. در مورد گزینه های درمانی خود و اینکه در مورد چه مواردی باید از پزشک خود بپرسید اطلاعات کسب کنید ، این امر به شما آرامش بیشتری می دهد.
  8. در مورد تأثیرات این امر بر همسر و خانواده خود که با مشکلات زیادی از جمله افسردگی روبرو هستند ، به دنبال آموزش باشید. این افراد به اندازه شما به حمایت نیاز دارند.
  9. دریابید که سایر بیماران چگونه با مشکلات خود کنار می آیند. شما می توانید از تجربه آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید.
  10. دریابید که چگونه می توانید با سایر افراد مبتلا به نارسایی قلبی ارتباط برقرار کنید. سعی کنید با دیگران که از نارسایی قلبی رنج می برند ملاقات کنید و ببینید که شما در جهان تنها نیستید. این می تواند مقابله با بیماری را برای شما آسان کند.

نویسنده این 10 عنصر یا توصیه ، پروفسور کنت دیکشتاین است که از جمله بنیانگذار heartfailurematters.org ، یک وب سایت بیمار محور در مورد نارسایی قلبی و حاوی اطلاعات زیادی است.

در اینجا پیوندی به مقاله اصلی وجود دارد ، اما همچنین پیوندهای زیادی به طور مستقیم به heartfailurematters.org http://blog.oup.com/2013/05/ten-things-you-need-to-learn-about-heart- وجود دارد – شکست/

بیورن فیگسون ترجمه می کند و بازگو می کند.

فراموش نکنید که در فیس بوک به ما بپیوندید

تبلیغات

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *