با Google برای ویندوز 7 در نسخه 8.1 برنامه نویسی نمی کنید، چه کارتی در این سایت وجود دارد.

اگر همچنان از ویندوز 7 یا 8.1 بر روی رایانه خود استفاده می کنید، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که گوگل اعلام کرده است که از ویندوز 7 یا 8.1 پشتیبانی می کند. مرورگر کروم در 8 فوریه 2023 متوقف خواهد شد اگرچه پس از این تاریخ، مرورگر کروم هنوز قابل استفاده است، اما به روز رسانی های جدید را شناسایی نمی کند.

اگر تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته اید، شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که اگر سرویس گوگل توسط این مرورگر پشتیبانی نمی شود، از چه گزینه های دیگری می توانید استفاده کنید.

خوشبختانه رها های زایدا گئوداد درده که می توان بریا فردا ایمن خود عزورزادی کرد. در این مقاله سعی کرده ایم با استفاده از سه روش ساده به بررسی مواردی بپردازیم که پس از تکمیل پشتیبانی گوگل باز هم بتوانید از جستجوهای اینترنتی لذت ببرید.

سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهید

لپ تاپ

تنها مدت کوتاهی بعد مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از ویندوز 7 و 8.1 را متوقف خواهد کرد. بسیاری از افراد شروع به استفاده از یک سیستم عامل جدید کرده اند. ז ני ר ، גר שמ נ נ ז ז ה הراق י 7 מ 8 8.1 מיד تجزیه ק מ تحلیل קراق ק ק ז ז ז עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש עש داشتم

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

اگر جزو افرادی هستید که سرویس های ویندوز را خریداری کرده اید، می توانید بدون هزینه اضافی پلتفرم خود را به نسخه بالاتر ارتقا دهید. با این حال، اگر مانند بسیاری از افراد دیگر از نسخه کرک شده ویندوز استفاده می کنید، می توانید از این ابزار استفاده کنید ایجاد ویندوز مدیا ویندوز، شما باید آن را از وب سایت رسمی مایکروسافت بر روی رایانه خود نصب کنید و سپس آن را بر روی رایانه خود نصب کنید.

به جای آن از مرورگر دیگری استفاده کنید

مرورگر موزیلا

اگرچه گوگل ادعا می کند، مرورگر کروم دیگر در ویندوز 7 و 8.1 پشتیبانی نمی شود. اما این بدان معنا نیست که همه مرورگرها با هدف سازگار نیستند. به این ترتیب، کروم شما وابسته نیستید، می توانید به سادگی از یک مرورگر استفاده کنید.

در هازر، تنها هی هی کروم و اج به تور ترکی کود در دانلود از ویندوز 7 و 8.1 را ایکتیته اند. با این حال، همچنان می توانید از مرورگر استفاده کنید موزیلا فایرفاکس و اپرا بهره بردن هر دوی ن سریوس ها از توییر کریں کروم بهرا می برند، و شما می کودین با بلا کیله، به کورکی کود بردزید کود.

خرید کامپیوتر شخصی سازگار با ویندوز 10

لپ تاپ ویندوز 11

اگر از رایانه استفاده می کنید، امکان ارتقا به سیستم عامل ویندوز 10 وجود ندارد. شاید زمان آن رسیده باشد که سخت افزار کامپیوتر خود را نیز ارتقا دهید. شاید این موضوع از نظر مالی تا حدودی نگران کننده به نظر برسد، اما باید بدانید که داشتن چنین کامپیوتری هزینه زیادی ندارد. زیرا تمامی کامپیوترهای نسل جدید از ویندوز 10 پشتیبانی می کنند. از آن رو، می کستی بکسی کندک کود را شرکی کود.

ایا حفظ کروم برازور کروم کروم کروم کروم را درد

رحا کردان سیستمی که از آن کرده عید کی از آن کردید کمی کرک به می رادسید. زیرا ممکن است از ارتقای سیستم خود بترسید و مجبور شوید کامپیوتر شخصی دیگری بخرید. وقتی انتخاب های دیگری ندارید و نمی توانید به روز رسانی های امنیتی برخی از ابزارها را کشف کنید، حتی سخت تر می شود. از آن رو، ما به شما این است که در شور کست بر بدون کرید یک کرید یک کرید یک سیستم افلیندوس کود را کود دیگید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *