با نحوه نصب برنامه Google Meet (PWA) در رایانه خود آشنا شوید

امروز ما به شما نحوه نصب برنامه Google Meet (PWA) را بر روی رایانه خود در سایت آموزش می دهیم تک نوع برای تدریس. منتظر بقیه مقاله باشید

Google Meet Google Meet برنامه ای برای نصب بر روی رایانه شما ندارد. این سرویس در مرورگر Chrome روی رایانه های رومیزی کار می کند. اما مشکل این است که نوار آدرس و سایر عناصر رابط کاربری مرورگر ناحیه قابل مشاهده را اشغال کرده اند. اکنون برنامه Google Progressive Web (PWA) را به Google Meet معرفی می کند ، که می توانید آن را از Windows بارگیری کنید ، سیستم عامل مک ،، لینوکس و Chromebook را نصب کرده و از آن به عنوان برنامه دسکتاپ استفاده کنید.

نصب برنامه وب Google Meet (PWA) بر روی رایانه مزایای کمی نسبت به نسخه مرورگر دارد. می توانید از کنفرانس ویدئویی تمام صفحه لذت ببرید ، زیرا هیچ نوار آدرس محدود کننده منطقه مشاهده شما وجود ندارد. در ویندوز ، می توانید آن را به نوار وظیفه وصل کنید تا سریع کار کند تا بتوانید گوگل میت استفاده کنید. همچنین می توانید پنجره برنامه را با توجه به نیاز خود باز یا به حداقل برسانید.

Google Mate را نصب کنید

به خاطر داشته باشید که برای نصب Google Meet PWA به Chrome به عنوان مرورگر پیش فرض خود نیاز ندارید. می توانید آن را از مرورگرهای Microsoft Edge و Safari نصب کنید ، اما Chrome باید باز باشد. رایانه شما همچنین به Google Chrome نسخه 73 یا بالاتر نیاز دارد.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

مراحل نصب Google Meet PWA بر روی رایانه و لپ تاپ

  1. در رایانه خود ، مرورگر Chrome را باز کنید و به meet.google.com بروید و با حساب خود وارد سیستم شوید.
  2. روی نماد نصب در بالا سمت راست نوار آدرس کلیک کنید.
  3. یک پنجره بازشو با دکمه نصب ظاهر می شود. برای نصب Google Meet در رایانه رومیزی خود روی دکمه کلیک کنید.
  4. این یک نماد میانبر در Google Meet در دسکتاپ ایجاد می کند. فقط کافی است آن را برای پیوستن یا ایجاد قرار ملاقات باز کنید.

آموزش نصب Google Mate

Google Web Meet Advanced Application (PWA) دارای ویژگی های مشابه نسخه مرورگر است. وقتی مرورگر Google Chrome شما به روز می شود ، به طور خودکار به روز می شود.

FYI ، PWA مخفف Progressive Web Application است. برای ساخت از فناوری های وب مانند HTML ، CSS و JavaScript استفاده می کند. این احساس و عملکردی را که با یک برنامه اصلی بومی رقابت می کند به ارمغان می آورد. سایر سرویس های Google مانند Google Maps ، YouTube Music ، YouTube TV ، Google News و غیره دارای یک برنامه وب پیشرفته برای رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها هستند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *