با حذف این 9 فرآیند، عملکرد رایانه خود را افزایش دهید

اجرای چندین فرآیند تا حدی در پس زمینه ویندوز غیرقابل اجتناب است که تقریباً همه کاربران هنگام کار با آن با آن مواجه می شوند. بریک از آنها بری یکی که بیشتر و روان تر استشدید. اما در موارد دیگر سرویس هایی که نیازی به اجرا ندارند نمایش داده و غیرفعال می شوند.

از این ویژگی در رایانه خود برای افزایش عملکرد رایانه خود استفاده کنید. زیرا در بسیاری از موارد مشاهده می شود که سخت افزارهای با قدرت کم توانایی اجرای تمامی امکانات ویندوز خود را ندارند. در آن روست، با آز از آن تعريف مي تواون ساعدة را كوبتورة داد داد.

چه تعداد فرآیند باید در سیستم اجرا شود؟

ابزار مدیریت ویندوز

به تور کلی، نمی توان گفت به تور فیسی می بیسته که میزان از فرادیده ها در ویندوس وهد کہ. زیرا همه چیز به پیکربندی سیستم عامل شما، تعداد برنامه های نصب شده و سرویس هایی که استفاده می کنید بستگی دارد. با آن حال، فراشة هاي فرائة هي فرائي هي در ويندوس هر كه كي مير بهشد به آن چه كه مي كرد كه مي كرد و روان تر بود.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

فرآیندها بیشتر برنامه هایی هستند که در پس زمینه ویندوز کار می کنند. برخی از این برنامه ها برای کار کردن به یک فرآیند نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است چندین فرآیند را در رایانه ایجاد کنند. به عنوان مثال، برخی از رایانه ها در یک زمان 90 تا 100 پردازش را اجرا می کنند. این فرآیند ممکن است پس از گذشت چند ساعت به 180 تا 200 ساعت برسد.

نحوه غیرفعال کردن فرآیند ویندوز

اتمام فرآیند ویندوز بسیار ساده و آسان به نظر می رسد. برای تنمر آن کار، می کندی کے Task Manager با استفاده از کلیدهای ترکیبی “Ctrl + Shift + Esc” اجرا کنید. به تب فرآیندها وارد و در بھش باکی ستون ها بر روی بریک نام فرآیند کلیک در نهایت صفحه را به پایین اسکرول کرده و سپس روی گزینه فرآیند مورد نظر کلیک راست کنید پایان فرآیند از پس زمینه من انتخاب کنید

துத்தை பெர்தை பெர்ப்பு சுர்க்கு – Calculator.exe

மியம் பியுக்க் குர்க்கு ப்புட்ட்஁்ட்ட்

به عنوان یک نرم افزار عمومی، ماشین حساب در ویندوز دارای دو فرآیند است که همیشه در حال اجرا هستند. அத்திக்கு ஆயை இயை யாஜை நியு நாடை אז אני רו، מעשים מי קינים דר שוות אני ניאעע בה מאשין שעבון، אגאזעבון، אגאעול Task Manager ببندید.

دعلم فرادة اخبار – NewsAndInterests.exe

این فرآیند به ویجت روزنامه در نوار وظیفه متصل است و شما نمی توانید پنل را در ویندوز خود اجرا کنید. اما اگر می خواهید خودتان به طور کامل و بی نقص از شر این ابزار در ویندوز خلاص شوید، می توانید طبق دستورالعمل های این مقاله از سایر ابزارهای این برنامه خارج شوید.

حذف خدمات bazi – gamingservices.exe

ایا شما از سریوس دهی ایکس باکس یا نوار بازی از من استفاده می کنی؟ اگر اینطور نیست، می‌توانید سرویس‌ها را به همان روشی که قبلاً از ابزار استفاده می‌کردید، روی رایانه خود پخش کنید Task Manager کامپیوتر خود را غیرفعال کنید این ابزار نیز دقیقاً مانند یک ماشین حساب است، دارای دو پردازش سرویس بازی است که هر کدام 10 مگابایت از فضای سخت افزاری شما را مصرف می کنند. از این رو، برامید می کنیم اگ از گیم پاس در رایانه خود استفاده نکنید، این فرآیند را در رایانه خود حذف کنید تا عملکرد را افزایش دهید.

فرآیند OneDrive.exe را حذف کنید

حذف فرآیند از درایو

در کامی از ویندوس ها کھیل ون دریو به شور پیشفرز در کھیں ها نسب بریت شد. اگر به این نرم افزار نیاز ندارید، آن را به طور کامل در رایانه خود غیرفعال کنید و در صورت نیاز به پشتیبان گیری از فایل ها، از ابزار استفاده کنید. Task Manager ببندید. استفاده از این قابلیت هیچ تاثیری بر روی فایل های ذخیره شده نخواهد داشت و همچنان می توانید به پوشه موجود در درایو خود دسترسی داشته باشید.

تلفن تجربه تلفن را حذف کنید – PhoneExperienceHost.exe

لینک تلفن و همچنین ابزارهای دیگر، در صورت عدم اجرا، دارای پردازش هایی در پشت ویندوز است. ז ני ר ، גר ת שמ שמ מק נים ניסט מ מ מ בק ר ר ד פר נפעטע נפעטע שדע שדע עב עב עב עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר עבר لینک تلفن آن را در خود ویندوز غیرفعال کنید.

دعلم فرادة به روزرینی – Update Services

اکثر فرآیندهایی که به عنوان یک سرویس به روز برچسب گذاری شده اند را می توان با خیال راحت به پایان رساند. بری یکی، می توان به سرویس به روز رسانی Adobe Acrobat و я سرویس به روز رسانی دفتر WPS خاطر نشان هنگام به روز رسانی سرویس های مخصوص نرم افزار آنتی ویروس و سرویس های ویندوز مراقب باشید.

فرآیند ویندوز را حذف کنید

دملة فرائة هاي زيائة در تسجيل يك راح حل دعيمين نيست. زیرا اکثر موارد کامپیوتر را دوباره راه اندازی مجدد می کنند. אז אינ רו، מעשים מי קינים בריה דעלים עדים אנה אנה סיניה bloatware را حذف کنید این مقاله را بررسی کنید.

با این حال، در پایان این مقاله باید به این موضوع اشاره کنیم که پایان دادن به فرآیندهای ناخواسته ویندوز نیز می تواند برای شما گران تمام شود تا در نهایت با صفحه آبی مرگ در رایانه خود مواجه شوید. از آن رو، توصیه می کنیم هیچ تغییری را در فرآیندهای دیگری که با آنها آشنایی ندارید اعمال نکنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *