انکرتکست روپرتاج اکور کور را کویومی کیں کینیم؟

در عین حال با عباراتی مانند «برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید» و «برای مطالعه این مقاله اینجا را کلیک کنید» برخورد کرده اید و گاهی روی آنها کلیک کنید. به كلمه‌اي كه يك هيپرلينك به آن پيك كرد است، انكر تكست (Anchor Text) يا كلمه‌اي لنگر مي‌گويند.

அக்குத்து குரைக்க்குத்து பா஍்டு பઆ بنابراین در پایان مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که چگونه رپورتاژ آگهی را انتخاب کنیم.

انکرتکست رُورتاج اہے

هما‌تور که کیکمید، منزور از انکرتکست، کلمی‌ای است که کار با کلیک‌کردن روی آن به دنبال عدن هیدات می‌شود. برای بهینه سازی لینک های موجود در متن گزارش آگهی ابتدا باید با انواع تبدیل ها آشنا شوید. گزارش گزارش متنی Anchor، بسته به ستراجی سیو سایت شما تعلیم شمل وردی زیر می‌شود:

هدف کلمه کلیدی انکرتکست (مطابقت کامل): انکرتکست از نوب Exact Match ie کا کے از کلمہ کے کلمہ کے در متن لینکندی کیند لینک متن تطابق دقیق

(لنگرهای عمومی): عبارات کلی مانند «اینجا کلیک کنید»، «ادامه مطلب» و «ادامه مطلب» و … به عنوان لینک متنی با عنوان inkrtakst general شناخته می شوند.

(لنگرهای مارک دار): அக்குக்கை அயாய் ‌सायत‌हा या बा बह बह त आकरतकस बह मुजार अकारदन बरेंड दा पोाज अगा‌हा उनाउना उना दा दा दा दा उनाज پوند

انکرتکست عریان (مجریان لینک برهنه): در إن نوف به جاى از كلما از كى كه كى

کلمه کلیدی انکرتکست + نام تجاری (نام تجاری + کلمه کلیدی Anchor): استفاده از کلمه کلیدی هدف کسب و کار در لینک متنی یکی از بهترین لینک ها برای متن گزارش خبری است.

انکرتکست توبرمجریان تصویر): برای اینکه یک فرآیند لینک سازی خارجی از نظر گوگل طبیعی باشد، بهتر است برخی از تصاویر را لینک کنید و در چنین شرایطی، تصاویر Alt به عنوان لینک در نظر گرفته می شوند.

انکرتکست هم به معنی (لنگرهای LSI): در این نوع انکرتکست به‌جای آنکته از کلمی رایال کیندی کیدر از هم منتدی و دریفات آن میکینید. بری یک ساکت لینک کاری را به جای بک لیک به کار بریدید

انکرتکست تورنت (لنگرهای دم بلند): هما‌تور که از اسمش پیداست در آن نوع از آنکرتکست به‌جای یک کلمة، یک تصریف در متن لینک می‌گرد.

اکنون زمان آن است که بهترین نتیجه را از یک گزارش خبری بگیرید و از جریمه های گوگل برای لینک سازی خارجی در امان باشید، محتوای گزارش ها را بهینه کنید. شاید به نزر شما تحمیل‌سازی انکرتکست یک تاکتیک بی‌اهمیت بهده; اما باید بدانید که متن لنگر در داخل رپورتاژ یکی از فاکتورهای موردنظر گوگل برای متن صفحه، تعیین کلمات کلیدی و اعتبار و رتبه به صفحات مورد نظر شماست. این متن را همیشه گوگل بخوانید:

گوگل از چندین تکنیک برای بهبود کیفیت جستجو استفاده می کند، از جمله رتبه صفحه، علاوه بر متن و اطلاعات مرتبط.

چگونه گزارش گزارش را بهینه کنیم؟

زیاده روی در عزیر از بازی Excat ممنوع!

بریک از انگرد اسوایل دارد از کلما کاس بری کامه کے کے لینکازی متن رپورتاج اہے کے کند. اما آپدیت الگوریتم پنگوئنگوگل شروع به بررسی دقیق کلمات کلیدی در انکرتکست‌ها کرد. به گفته گوگل، اگر بسیاری از لینک های دریافتی به سایت حاوی کلمه کلیدی خاصی باشد، گوگل آن را به عنوان رفتاری غیرعادی و اسپم تلقی می کند و در نتیجه گزارش تبلیغات شما در سایت شما معکوس می شود.

انکرتکست‌ها باید کریں، کوتاه و شرکت شود!

ربات های گوگل به متن لینک می دهند و به متن اطراف توجه می کنند. همچنین محدودیتی در تعداد کلمات وجود ندارد، اما برای اطلاع ربات های گوگل از صفحه ای که به آن لینک می دهد، متن لینک باید کوتاه، مرتبط و مختص صفحه مورد نظر باشد. هر چه این لینک به محتوای صفحه هدف نزدیکتر باشد، اعتبار صفحه شما از نظر گوگل بیشتر می شود.

از انکرتکستهای بری روپتاج اوگیندی کیندی کیدید.

هما‌تور که دریدهدی کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے پس برای کنگوز بک لیک از روپرتاجها کملاً فیزی بهده باید از انکرتکستهای بری لینک کیند کیندین. اگر فقط 3 مکان برای پیوند در رسانه خود دارید، از یکی از متن های پیوند برای پیوند به برند به تنهایی یا در ترکیب با کلمه کلیدی استفاده کنید. برای کریکرنشدن کلمی کلمی کے کے کلمات کلیدی LSI یا کلمات کلیدی طولانی را برای لینک بعدی انتخاب کنید.

استفاده از inkrtakst عمومی را محدود کنید

در سال های اخیر موتورهای جستجو پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از معیارهای آنها تعیین رتبه سایت است. گزارش سالانه 1400 تریبون نشان می دهد که استفاده از دسترسی عمومی به اینترنت بسیار رایج است.

به گزارش تریبون، واژه های «اینتأ» و «לינק» پرتکرارترین نوشته های گزارش سال 1400 است.

انکرتکست رُورتاج اہے

در واقع لینکهای متن‌ها که تصفیفی و سیمی‌ها از فرود هدی، نه مورد بسند کارب و نه موتورهای جستجوی گوگل. برای گزارش تبلیغات خود، از عبارت دقیق و متنوعی که در طول مقاله ذکر کردیم استفاده کنید. این به کاربران و موتور کمک می کند تا آن را دوست داشته باشند، و به آنها کمک می کند تا پیوندها را در مورد موضوع صفحات، هدف پیوند دنبال کنند.

در صورت تمایل، اطلاعات جامعی از گزارش صنعت تبلیغات در سال 1400 به دست آورید، می توانید گزارش تریبون سالانه 1400 را دانلود کنید تا آمار و ارقام مهم در این زمینه را دریافت کرده و عملکرد کمپین های بعدی خود را افزایش دهید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *