املاک سیگری ، یک قهوه استثنایی پاپوا!

املاک-سیگری-،-یک-قهوه-استثنایی-پاپوا!

املاک سیگری ، یک قهوه استثنایی از پاپوا گینه نو! از طریق مقاله ما ، یک لمس جنون از طریق یک قهوه از قاره اقیانوسیه کشف کنید که این جام را پیچیده و نادر می کند. قهوه های سیگری اغلب با قهوه های جامائیکا مقایسه می شوند ، اما چرا؟ بین Sigri ، Papua ، Plantation ، Discovery ، فرهنگ و غلات ، استثنائی از یک قهوه نادر را کشف کنید که ما به خصوص از عطرهای پر از جوش و خوش طعم آن که توسط یک کباب کهربا تقویت شده است ، قدردانی می کنیم.

پاپوا گینه نو کشوری است که در قلب قاره اقیانوسیه واقع شده است. کافه هایی که در خاک پاپوآ تولید می شوند با کشورهای ما بسیار فاصله دارند. ما در مورد جزیره صحبت می کنیم ، که مطمئناً یکی از بزرگترین جهان پس از استرالیا است. ما در مورد ورود قهوه به این کشور به لطف جزیره سیلان در طول e قرن. در اولین تولیدات قهوه ، لوبیا به استرالیا صادر می شود. این جزیره به طور عمده arabica typica شسته شده تولید می کند ، اما همچنین ترکیب خوبی از کباب ها وجود دارد. قهوه حداقل بالاتر از 1 ‘500 از سطح دریا در پاپوآ رشد می یابد.

املاک سیگری ، چه در مورد آن

سیگری نام یک مزارع بزرگ است کافه مجهز در قلب پاپوآ گینه نو. Sigri عمدتا گونه های تولید شده را نشان می دهد: arabica شسته شده. این مزارع در نزدیکی کوه هاگن واقع شده است. تاریخچه این است که قهوه به دلیل جامائیکا در آنجا رشد می کند ، که گفته می شود فرزندی از کوه های باشکوه آبی آن را پایین آورده است. کلیه مزارع Sigri Estate دارای سیستم سایه طبیعی است که از درختان قهوه در هنگام هوای گرم محافظت می کند. در واقع ، این روش تولید نه تنها در محافظت از درختان از خشکسالی ، بلکه در کند کردن رشد و توسعه دانه پیچیده تر خواهد بود. علاوه بر این ، املاک Sigri تأیید می کند که سایه اصلاح شده دستی (سایر درختان از درختان قهوه محافظت می کنند) نیز برای حفظ تنوع زیستی وجود دارند. ما اغلب قهوه پاپوا را با شراب محلی وینتای عالی مقایسه می کنیم. مزارع سیگری فقط قهوه شسته شده را تولید می کند که سپس در آفتاب خشک می شود.

املاک سیگری ادعا می کند که صادر کند ٪ قهوه پاپوا ، که برای کاشت مانند این بسیار زیاد است. در واقعیت ، این رقم فقط بسیار پایین است ، زیرا نشان دهنده 1 تن 600 است. کشور فقط مقادیر بسیار کمی تولید می کند ، زیرا لوبیا یک محصول عالی است.

قهوه ما املاک سیگری !

رایحه های غالب بادام و نان تست هستند. کباب استفاده شده کهربا است ، برای جلوگیری از استحکام اسیدی که در 4/5 تنظیم شده است ، یک تعادل عالی در اسپرسو. این درمان شسته شده است ، زیرا مزارع فقط بیشتر شسته می شوند. قهوه 80٪ arabica است ، مستقیماً از سطح 1 ‘250 از سطح دریا می آید از پاپوا.

صدها خانواده تولید کننده کوچک برای نسل ها در قلب املاک سیگری جمع شده اند تا قهوه تازه تولید شده خود را به آنها برسانند. برخی خانواده ها وسیله ای برای انجام درمان های گیلاس ندارند ، این املاک سیگری است که از آن مراقبت می کند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *