ارتباط قهوه با گرانیت چگونه است؟

ارتباط-قهوه-با-گرانیت-چگونه-است؟

نوشیدنی گرانیتا – برای شنیدن این عبارت کافی است و شما از قبل می توانید خنکای مطبوعی را که در این ماه های گرم بسیار مورد نیاز است احساس کنید. این نوشیدنی ها ، که از ایتالیا نشأت می گیرند ، معمولاً دارای دو ماده اصلی هستند – دانه های یخ نازک و عصاره میوه های تازه ، اما گاهی اوقات می توانید طعم های دیگری مانند وانیل و حتی گاهی شراب اضافه کنید. اما برای دستیابی به یک اثر تحریک کننده خاص ، می توانید عصاره غنی قهوه را به دانه های یخ اضافه کنید که انرژی اضافی به نوشیدنی می دهد. بنابراین دقیقاً چگونه نوشیدنی گرانیتای عالی را درست می کنید؟ تمام جزئیات اینجا.

چند کلمه در مورد قهوه گرانیتا

بسیاری از کافه ها انواع مختلفی از نوشیدنی های سرد قهوه را ارائه می دهند ، اما اگر می خواهید از یک نوشیدنی گرانیتی واقعی لذت ببرید ، باید بدانید که چگونه آن را از انواع دیگر قهوه تشخیص دهید. در حقیقت ، گرانیت یک نوشیدنی نیست ، بلکه یک دسر است که در سیسیل ایتالیا متولد شده است. هدف ایجاد یک بافت ترد و شیرین است که در دهان ذوب شده و احساس طراوت ایجاد می کند. ممکن است قبلاً با نوشیدنی گرانیتی روبرو شده باشید که در لیوان سرو می شود و با نی نوشیده می شود ، اما این نسخه بیشتر شبیه قهوه سرد یا قهوه سرد معمولی است. قهوه گرانیتای واقعی در یک کاسه دسر سرد سرو می شود و شما از هر قاشق چای خوری این غذای لذیذ لذت می برید.

چگونه قهوه گرانیت درست کنیم؟

اگر بخواهید قهوه گرانیتا را در کافی شاپ بخرید ، به احتمال زیاد نوشیدنی تهیه شده با استفاده از یک دستگاه حرفه ای دریافت خواهید کرد. اما نگران نباشید ، حتی در اداره می توانید قهوه گرانیتا را با کمک قهوه ساز برای تجارت تهیه کنید ، و همچنین می توانید در خانه قهوه گرانیت خوشمزه و گوارا درست کنید.

مواد مورد نیاز:

  • یک ظرف اسپرسو با کیفیت
  • شکر برای طعم و مزه
  • یک پیمانه آب لیموی تازه
  • خامه زده شده
  • آماده سازی:

    • قند را با قهوه ای که تصمیم گرفتید مخلوط کنید.
    • لیمو را اضافه کنید و مخلوط حاصل را بچشید. لطفا توجه داشته باشید – سطح شیرینی نوشیدنی پس از فرآیند انجماد کاهش می یابد ، بنابراین توصیه می شود شیرینی نسبتاً بالایی داشته باشید.
    • مخلوط را بریزید برای یک صفحه صاف ، آن را بپوشانید و حدود دقیقه در فریزر قرار دهید.
    • مخلوط را از فریزر خارج کنید ، بررسی کنید که آیا یخ شروع به شکل گیری کرده است یا خیر و مخلوط را با چنگال مخلوط کنید تا مایعات به خوبی با یخ مخلوط شوند.
    • این روند را هر نیم ساعت تکرار کنید تا بافت مورد نظر بدست آید.
  • بعد از هنگامی که بافت دلخواه خود را بدست آوردید ، مخلوط را به یک کاسه سرو منتقل کنید ، روی آن خامه فرم گرفته را اضافه کنید و با قاشق سرو کنید.
  • نکات پایان

    البته دستور تهیه قهوه گرانیتا که در اینجا شرح داده شده ، اساسی ترین دستور العمل است. می توانید ترکیب دستور را مطابق با سلیقه شخصی خود تغییر دهید و مواد خاصی مانند وانیل ، شربت افرا و حتی عسل به آن اضافه کنید. فقط توجه داشته باشید ، هر تغییری در مواد تشکیل دهنده بر طعم قهوه و شیرینی آن تأثیر می گذارد ، بنابراین باید مخلوط ایجاد شده را قبل از قرار دادن در فریزر میل کنید.

    توصیه دیگر توجه به کیفیت قهوه ای است که استفاده می کنید. دمای سرد قهوه طعم ها را کمرنگ می کند ، بنابراین توصیه می شود هر بار انواع مختلف دانه های قهوه را امتحان کنید ، تا زمانی که طعم مورد علاقه خود را کشف کنید. جدا از طعم های جدید ، هرچه بیشتر سعی کنید ، بافت بیشتری پیدا خواهید کرد و قهوه گرانیتای عالی را ایجاد خواهید کرد.

    دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *