آموزش کامل فیلم و تبدیل مرحله به مرحله pst به قالب EML

در این پست در وب سایت One Tip سعی داریم آموزش کاملی در زمینه تبدیل pst به قالب EML در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید تا از این آموزش استفاده کنید.

ایمیل ها در قالب های مختلف در دسترس هستند. دو فرمت رایج ایمیل pst و EML هستند که هر کدام به نوعی اطلاعات را ذخیره و نمایش می دهند. pst پرونده ای با اطلاعات شخصی است چشم انداز این می تواند پیام ها ، مخاطبین یا حتی یادداشت ها را ذخیره کند. با این حال ، گاهی اوقات ، ما باید این قالب را تغییر دهیم و چنین پرونده هایی را در قالب EML اجرا کنیم.

در وهله اول ، بهتر است تفاوت این دو شکل را مطالعه کنیم.

تفاوت بین PST و EML

  • EML یک قالب ایمیل کاملاً پذیرفته شده است که توسط چندین سرویس گیرنده ایمیل از جمله SeaMonkey ، Mozilla Thunderbird ، Apple Mail ، Microsoft Outlook Express و دیگران پشتیبانی می شود ، در حالی که pst محدود به MS Outlook است.
  • الگوی EML الگویی برای سیستم عامل های مختلف است و به راحتی در سیستم عامل های دیگر قابل پیاده سازی است.
  • کاربران می توانند ایمیل EML را در مرورگرهایی مانند کروم، Edge و اینترنت اکسپلورر.
  • پرونده PST بیشتر خراب می شود زیرا کل پرونده ایمیل را در یک پرونده ذخیره می کند. از طرف دیگر ، EML برای هر ایمیل پرونده جداگانه ای ایجاد می کند.

خوب ، همانطور که در توضیحات بالا ذکر شد ، ممکن است لازم باشد قالب pst را به EML تبدیل کنیم. به دلیل این مشکل ، ما سعی می کنیم در توضیحات زیر بهترین راه ها را به شما آموزش دهیم.

برای تبدیل pst به قالب EML از افزونه ها استفاده کنید

یکی از بهترین روش های تبدیل pst به EML استفاده از افزونه ها است مایکروسافت Outlook is. برای انجام این کار ، به دنبال Convert PST به EML در میان پلاگین های این نرم افزار باشید. پس از نصب این افزونه و اجرای آن ، صفحه ای مانند صفحه زیر مشاهده خواهید کرد.

در قسمت اول ، مانند تصویر زیر ، ابتدا فایل pst مورد نظر را انتخاب کنید.

سپس در قسمت دوم باید محل ذخیره سازی فایل EML جدید را در نرم افزار وارد کنید.

سپس فقط روی دکمه Run کلیک کنید تا فرم pst به EML در کمترین زمان ممکن تبدیل شود.

تبدیل PST به EML

با استفاده از ابزارهای آنلاین قالب را تبدیل کنید

بعضی اوقات ممکن است به نرم افزار رسمی Outlook دسترسی نداشته باشیم. در این حالت ، یکی از بهترین روش های تبدیل فرم استفاده از خدمات آنلاین است. سایت های مختلف بسیاری در این زمینه فعال هستند که بدون شک می توان آنها را بهترین سایت ها دانست.

برای این کار ابتدا به وب سایت products.aspose.app بروید. پس از ورود به وب سایت ، از منوی سمت راست Aspose.Email را انتخاب کنید. صفحه شما را به منطقه خاصی می برد. با به روزرسانی صفحه تبدیل را انتخاب کنید.

اکنون به ابزاری ویژه برای تبدیل قالب ایمیل دسترسی خواهید داشت. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایلهای pst را مشخص کرده و قالب EML را به عنوان خروجی مشخص کنید. اکنون ، فقط با یک اشاره ، روند تبدیل قالب آغاز می شود.

نحوه تبدیل PST به EML

اخرین حرف

در این مقاله سعی کردیم سریعترین و آسانترین روشهای تبدیل pst به قالب EML را به شما آموزش دهیم. اگر از نرم افزار خاصی در این زمینه استفاده می کنید ؛ می توانید آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *