آموزش فیلتر قهوه ، نکاتی از ما!

آموزش-فیلتر-قهوه-،-نکاتی-از-ما!

آموزش فیلتر قهوه ، اکنون در کافه تروته امکان پذیر است. تهیه یک قهوه Filter قهوه کار ساده ای نیست ، زیرا تنها یک روش استخراج نیست. در واقع ، اگر می خواست قهوه صافی صافی را تهیه كند ، در واقعیت ، نكات بسیار دیگری نیز وجود دارد كه باید توجه آن را مورد توجه قرار دهد و نیاز به توجه دارد. برخی از پارامترها اگر می خواهیم همه طعم های تازه بو داده را برای چشیدن بهینه استخراج کنیم ، نمی توان از این فرصت استفاده کرد. آموزش فیلتر قهوه؟ این همه نکاتی را که باید برای تهیه قهوه آهسته موفقیت آمیز ذکر شود ، نشان می دهد. در اینجا ، از طریق مقاله ما ، یک قهوه آهسته توتو را با روش ها و جزئیات کشف می کنیم.

آموزش فیلتر قهوه: مراحل قبل از مراحل!

قبل از صحبت در مورد روش های آماده سازی ، زمان بندی و احساس ، ابتدا باید آنچه را که مراحل قبل از مراحل نامیده می شود ، طی کنیم. قبل از صحبت در مورد گرامر ، آب ، زمان و کار تولید دم ، باید به مهمترین مضامین بپردازیم. کسانی که قهوه شما را بسیار خوشمزه می کنند!

انتخاب قهوه در آموزش فیلتر قهوه

انتخاب قهوه تازه بو داده را انتخاب کنید . این اجازه می دهد تا شما را به درک بهتر مزه. در واقع ، قهوه کمتر تازه از نظر طعم ، رنگ ، ظاهری در تهیه احساس می شود.

آسیاب کردن بر حسب تقاضا

قهوه زمین از نظر عطر بسیار سریعتر از دانه های قهوه تخریب می شود. بنابراین ، اگر شما فقط قهوه کم مصرفی هستید ، توصیه می کنیم قهوه خود را در صورت تقاضا ، یا وقتی می خواهید وزن خود را خرد کنید ، خرد کنید.

انتخاب آسیاب کردن – نکته مهم در آموزش فیلتر قهوه

پس از انتخاب قهوه ایده آل و تازه برشته شده ، پس از انتخاب گزینه مناسب برای سنگ زنی در صورت تقاضا ، اجازه دهید در مورد نوع آن صحبت کنیم / درجه آسیاب لوبیا اگر به دنبال سازنده قهوه فیلتر کاغذ هستید ، از خرد کردن ضخیم تر شروع کنید ، زیرا فیلتر ضخیم تر است. اگر از طرف دیگر با یک فیلتر دائمی به قهوه ساز می روید (به عنوان مثال در فولاد) ، یک آسیاب کمی ریز تر را ترجیح دهید ، زیرا فیلتر فولادی در اندازه قهوه بسیار دقیق تر خواهد بود.

انتخاب آب

برای تهیه قهوه خوب ، شما نیاز دارید: قهوه خوب ، یک قهوه ساز خوب ، یک فیلتر خوب ، اما نه تنها. شما همچنین باید در مورد انتخاب آب فکر کنید. اگر آب شما خیلی سخت است ، توصیه می کنیم از آب تصفیه شده استفاده کنید. اگر اینطور نیست ، می توانید آب بطری مانند اویان را انتخاب کنید. این امکان را به شما می دهد تا آماده سازی خود را به طور منظم و استاندارد کنید.

تجهیزات خوب و تمیز

برای اینکه بتوانید ماموریت قهوه آهسته خود را انجام دهید ، در آموزش فیلتر قهوه ، یکی از مهمترین مراحل باید رعایت شود! این در مورد تعمیر و نگهداری تجهیزات است. قهوه ساز استاندارد یا فیلتر برقی ، کاغذ یا فیلتر دائمی ، حفظ قهوه ، همه چیز برای کنترل مهم است تا استخراج ایده آل در یک فنجان داشته باشد. در فیلم آموزش قهوه ، توصیه می کنیم قهوه ساز خود را مطابق با مصرف خود پایین بیاورید. علاوه بر این ، ما توصیه می کنیم که همیشه فیلتر خود (کاغذ یا استیل) را بشویید تا نظافت بی عیب و نقصی داشته باشد.

آموزش فیلتر قهوه ، مراحل اساسی:

فیلتر خود را بشویید ؛

(1) قهوه درشت را در صورت فیلتر کاغذ اضافه کنید.

قابلمه قهوه خود را که از قهوه خاکی پر شده است در مقیاس قرار دهید و در 0 درجه خمیر کنید (

هر دقیقه 2 گرم 30 آب بریزید ، سپس 1 × 40 g برای به دست آوردن 100 گرم آب ؛

صبر کنید تا 4 e دقیقه دم کردن ؛

فیلتر را حذف کنید؛

خدمت …

سپس قهوه ساز خود را برای طعم عالی دیگر مجدداً سرویس دهی کنید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *