آشنایی مقدماتی با دانشگاه ترکیه

در بین تمام کشورهای دنیا، ترکیه جزو کشورهایی است که مهاجران زیادی دارد. در این کیشور با برنامه‌های عکس‌های مختلف، می‌توانیم بیشتر بدانیم و بتوانیم آن‌ها را ببینیم.

دانشگاه اطلس یکی از بهترین دانشگاه های خصوصی ترکیه است که فعالیت علمی خود را در سال 2018 آغاز کرد. این دانشگاه در مرکز کشور ترکیه یعنی شهر استانبول واقع شده است که یکی از بهترین مراکز آموزشی برای مهاجران محسوب می شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با دانشگاه اطلس ترکیه بیشتر آشنا کنیم.

معرفی مقدماتی دانشگاه

همانطور که در مقدمه گفتیم این دانشگاه جزو دانشگاه های خصوصی کشور است و از کیفیت های علمی سطح بالایی در کشور محسوب می شود و به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرین باشد.

تحصیلات این دانشگاه به دو زبان ترکی و انگلیسی می باشد که می تواند شرایط آموزشی فوق العاده ای را برای افراد مختلف به ارمغان بیاورد. این دانشگاه دارای رشته های تحصیلی متعدد و متنوعی است و می تواند شغل و بازار کار آینده را برای شما تضمین کند.

دانشگاه اطلس

عدرس دانش اطلس كجاست؟

در مقدمه گفتیم که دانشگاه اطلس در مرکز کشور ترکیه یعنی شهر استانبول قرار دارد تا اگر در اینترنت جستجو کنید مکان دقیق این دانشگاه را پیدا کنید.

بخش شمالی استانبول از جمله محله های ثروتمند و مجلل است.

هیچ مشکلی از نظر رسیدن به آنجا وجود ندارد، زیرا شهر دارای امکانات حمل و نقل فوق العاده در شهر است و برای افراد مختلف آماده است، بنابراین دانش آموزان بخشی از آن هستند.

رتبه‌بندی دانه‌است‌های دیگر

همه ساله همه دانشگاه های دنیا توسط یک سازمان ارزیابی می شوند و بر اساس این ارزیابی ها رتبه بندی می کنند. அத்து இந்து முர்க்க்

متاسفانه دانشگاه اطلس نتوانسته خود را در رتبه بندی جهانی قرار دهد که البته این موضوع با کیفیت دانشگاه یکی نیست! بلا به کاتر این است که عمر جادی از استبلی این دانهاشد نمی‌گزرد. ولی در ترکتریک کیدیه به خوبی رتگود دست پیدان کند.

درست است که زمان جادی از استبلی در دانیشک نمی‌گزرد; اما در این چند سال دانشگاه اطلس توانست به موفقیت های علمی و پژوهشی زیادی دست پیدا کند و پیشرفت آن آن را به یکی از گزینه های واقعی مهاجران برای تحصیل تبدیل کرد.

از جمله دلایل این موفقیت می توان به برخورداری کارکنان از سطح علمی بالا و امکانات رفاهی و علمی فوق العاده ای که در این دانشگاه برای دانشجویان به ارمغان آورده است اشاره کرد.

درست است که دانش اطلس کے کے کے بہ کے کے کے کے کے جهان; اما با پیشرفت فوق‌العاده‌ای که از سال ۲۰۱۸ داشته است، می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که این دانشگاه در چند سال آینده می‌تواند به رتبه‌های برتر رتبه‌بندی جهانی دست یابد.

شرایط پذیرش در دانشگاه اطلس

نه تنها دانشگاه اطلس بلکه در تمامی دانشگاه های ترکیه برای پذیرش ابتدا باید وارد سایت دانشگاه شده و فرم مربوط به پذیرش دانشجوی مهاجر را پر کنید.

البته مدرکی که باید ارائه دهید به رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی شما بستگی دارد. در ادامه تعدادی از مدارک مورد نیاز شما را معرفی می کنیم:

  • گذرنامه
  • مدركة تعليق به همور ريز نمرات
  • مدرک زبان ترکی یا انگلیسی
  • نام انگیزه
  • نام توصیه
  • चंड टेज अक्टोक पास्वास्टरी
  • برغه بانک

وقتی فرم را پر کردید یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید تا کارشناسان این دانشگاه پس از بررسی مدارک و منابع شما تصمیم بگیرند که برای تحصیل در دانشگاه اطلس اقدام کنید یا خیر!

پس از درخواست از طریق کارشناسان این دانشگاه می توانید بقیه مراحل ثبت نام را از طریق سفارت ترکیه در ایران پیگیری کنید.

شهريه دانشاحة اطلس تركيه قدم است؟

اگر این مقاله را به خوبی مطالعه کرده باشید، متوجه خواهید شد که دانشگاه اطلس یک دانشگاه خصوصی است و هزینه تحصیل در این دانشگاه نسبت به دانشگاه های دولتی ترکیه گرانتر است.

در واقع در دانشگاه های دولتی ترکیه برای عنوان شهر که با توجه به سطح امکانات و سطح دانشگاه مشخص می شود مبلغی دریافت نمی شود.

درست است که دانش اطلس کامه که به رنکینگ در جهان برکس; ولی ب رومیھهایی که تمند شد، شمرده شد که آلمین آن دانهاسته با دانهاستهیا کے کے کے کے کے

یعنی با هزینه کمتر می توانید در دانشگاهی با کیفیت دانشگاه های اروپایی ثبت نام کنید. البته این شهرها بر اساس زبان و زبانشان متفاوت هستند.

دانشگاه اطلس

دانشیاش اطلس امکانات

همانطور که در بالا چندین بار تکرار کردیم، این دانشگاه به دلیل امکانات و ویژگی های فوق العاده ای که به دانشجویان خود ارائه می دهد و همچنین کارکنان با سطح علمی بالا که آینده درخشانی برای آن در نظر گرفته است، به یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه تبدیل شده است. دانشگاه دانشگاه

امکانات دانشگاه اطلس در مقایسه با بقیه دانشگاه های ترکیه بسیار بهتر است. هر دو آين استبدايلها جازود به شماره هامروند به شام ​​ميروند به شماره ميروند

البته تمام امکانات دانشیاک اطلس به دو همتابان آن خطم نمی‌شود. از دیگر امکانات بیمارستان، امکان مراجعه به کتابخانه به مساحت 2500 متر می باشد. possibilities ین دانهاشک باز هم به همینجا خطم نمی‌شود در ادامه برخی از مهم ترین امکانات این دانشگاه را به شما معرفی می کنیم:

  • وجود کارگاه های تخصصی برای تمامی رشته های دانشگاهی در این دانشگاه
  • 38 آزمایشگاه با آخرین تکنولوژی روز دنیا
  • تراس رو به جنجال
  • سيناماي جامعتري مخصوص دانشجويان دانهاست اطلس
  • کافه و رستوران
  • باشگاه های ورزشی و باشگاه های ورزشی برای تفریح ​​و ورزش
  • مراکز تفریحی

منبع: دانهاش عتلس توران آكاديمي

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *