آرایشگاه خود را با دستگاه قهوه ساز ارتقا دهید!

آرایشگاه-خود-را-با-دستگاه-قهوه-ساز-ارتقا-دهید!

اگر آرایشگر دارید به این معنی است که مشتریانی منتظر هستید و می تواند نوبت یا انتظار آنها باشد در حالی که برای مرحله بعدی تحت معالجه قرار می گیرند. شما باید یک تجربه دلپذیر برای آنها ایجاد کنید ، یک تجربه سرگرم کننده که برای همیشه در خاطر آنها باقی بماند و شما باید صبر کنید تا حد ممکن محجوب باشید.

شما باید از روزنامه ها ، شاید کتاب ها و هر وسیله دیگری که وقت آنها را پر می کند مراقبت کنید. اما اگر واقعاً می خواهید آرایشگاه خود را ارتقا دهید ، باید یک دستگاه قهوه ساز تجاری داشته باشید ، دستگاهی که قهوه ای با کیفیت ، خوشمزه ، غنی و معطر تولید خواهد کرد. شما برای کار به یک دستگاه قهوه ساز ساده احتیاج دارید و البته دستگاهی که هزینه قهوه ای که در آن تهیه می شود زیاد نباشد. بنابراین چگونه می توان دستگاهی مانند این را انتخاب کرد؟

انواع دستگاه های قهوه

در اینجا در انتهای چنگال انواع دستگاه های قهوه برای تجارت وجود دارد که می تواند مناسب شما باشد:

  • دستگاه دستی – دستگاه دستی دستگاهی است که در آن شما یا مشتری خود باید قهوه آسیاب شده را در دسته تعیین شده (قاشق) قرار دهید ، آن را محکم کرده و دستگاه را از این طریق کار کنید. اینکه قهوه به لیوان پایین رفت. این یک ماشین کمتر کاربردی برای آرایشگاه است زیرا به آموزش تکنیک صحیح نیاز دارد و همچنین مدتی طول می کشد تا آرایشگاه کمتری داشته باشید. همچنین برای تولید مقدار زیادی فنجان در روز طراحی نشده است اما از نوع ارزان تری نیز برخوردار است.
  • دستگاه اتوماتیک سنگزنی لوبیا – این در حال حاضر دستگاه بسیار پیشرفته تری است تقریباً به طور خودکار (و همچنین به قیمت آن) کاملاً خودکار عمل می کند و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دانه های قهوه را درون آن قرار دهید و به محض فشار دادن دکمه اختصاصی ، مقدار لازم دانه ها را خرد کرده و یک اسپرسوی مخصوصاً خوشمزه و سرگرم کننده تولید می کند.
  • غلافها – غلافها نوعی چای هستند (از کلمه “چای”) که جای مخصوصی در دستگاه قهوه دارند و پس از فشار دادن غلاف را “می دوزد”. راحت است و اینها دستگاه های ارزان قیمت هستند ، اما کیفیت قهوه ای که از آنها بیرون می آید متوسط ​​است و بیشتر نیست.

  • دستگاه کپسول – یک کپسول 7 گرم قهوه بسته بندی شده در خلا است در یک بسته کوچک ، اختصاصی و مهر و موم شده. تمام آنچه که برای تولید قهوه با کیفیت لازم است ، بارگیری یک کپسول در دستگاه و فشار دادن دکمه اختصاصی آن است و قهوه خوش طعم و معطر وجود دارد. این شاید بهترین گزینه برای آرایشگر شما باشد زیرا تهیه قهوه ساده است ، قهوه در سطح بالایی بیرون می آید و هزینه آن نیز معقول است.

با یا بدون مایع شیر other

پارامتر مهم دیگری که هنگام خرید یا اجاره دستگاه قهوه تجاری خود

باید در نظر بگیرید این است که آیا شما دستگاهی را بخواهید که دارای شیر شیشه دار یا بدون آن باشد. این شیر دلپذیر نوعی غذا است و به شما اجازه می دهد اسپرسو / کاپوچینو بسیار خوشمزه درست کنید و مشتریان شما در سالن رضایت بیشتری خواهند داشت. همچنین گزینه ای برای خرید یک فروغ شیر مستقل که شبیه کتری برقی است نیز وجود دارد و به همان اندازه کار خوبی انجام می دهد.

پارامترهای زیادی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب دستگاه قهوه ساز برای تجارت مورد توجه قرار گیرند. آنچه مسلم است این است که باید در حد بودجه باشد و امروزه انواع ماشین آلات با کیفیت برای انتخاب وجود دارد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *