עשוק באקה ו פישה דר נורוז 1402 با سري جديد فرامة هموني در فيليمو

كافي است حمي الان به تعريف به به به به به به به به به به به به به به به به به به به گوگل با سرعت تعداد زیادی فیلم و کلیپ در اختیار شماست که حاوی صحنه های جذاب و خنده دار است. فیلم‌های به شود و بھها در برنامه “مهمونی 1” طرفداران زیادی ایجاد کرده است. دیالوگ های جالب و غیر قبل از بینی بھها و کیںٹ خطرناک پشه بری نیش زدن درادین، هرکسی را به خانده و میدارد.

برنامه محمونی در نوروز سال 1401 به نویسندگی، اجرا و کارگردانی «ایرج تحماسب» منتشر شد. داستان این سریال در مورد شخصیتی به نام طهماسب است که در حال نقل مکان به خانه ای جدید و با شخصیت های مختلف و نزدیک به یکدیگر است. اخبار فصل جدید محمدی تحماسب کار است با بھه و پشه در نوروز سال 1402 به سکهنا بازگردود. ما به طور کامل در مورد این مشکل صحبت خواهیم کرد.

دریل سریال مهمونی 1

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای بسیاری از مخاطبان این برنامه پیش می آید این است که دلیل جذابیت مهمانی چیست؟ اگر بقیه شخصیت های سریال و مجری برنامه را فاکتور مهمانی بگیریم، می بینیم که جذابیت اصلی سریال دو شخصیت واقعی یعنی پرنده و بچه است.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

این دو نفر از جمله شخصیت های عروسکی هستند که صداپیشگی آنها را هنرمندان مشهوری چون «هوتن شکیبا» و «کاظم سیاحی» بر عهده دارند. هوتن شكيبا به تطبيق صداشه بھها تعليمي ميكند و سداپيشه پشه، كازم سياحي است. با اینکه عروسک محبوب قدیمی یعنی کلاه قرمزی هم تاثیر بسیار زیادی روی مردم دارد اما شبیه پرنده و جمع کثیری از مردم است.

برنامه محموني

حوزر پشه و بھه در مهمونی ۲

با توجه به محبوبیت پرنده و بچه بیش از سایر عروسک های سریال محمودی، پیش بینی می شود که این دو عروسک بدون تغییر شخصیت در محمودی 2 ظاهر شوند. به ذهب دیر، باید بگویم آن سریال بدون کریبت‌های بھها و پشه بخش جایدا از کود را از دست بریں داد.

زیرا تکه کلام‌ها و بخش‌های سریالی که در دو اوروسک می‌شدند به کلمیده در فایزی مجازی ویرال شدند. باید منتزار بسدم و دیرین که کسمت‌های خانده دار و جالبی از همونی دو در میان ردوم دست به دست می‌کردند.

دعلم پشه و بھها از مهمونی ۲

1 برکی از کریکیکان سر و ساید جادی به کیرد ک مست شد هواشی در سلاسه ب آیین سلاما آندون شود. اگر به تماشای فصل اول سریال نشسته باشید، متوجه می شوید که پرنده و کودک لحن و رفتار متفاوتی دارند و شبیه دیگر عروسک های سریال های قدیمی تلویزیون مانند کلاه قرمزی و خاله پدر نیستند. شخصیت کلاه قریزمی کیتنت کهدا کید داشت، ولی کیں دور از ادب بیگرد نیمی‌کرد.

اما شخصیت بچه سریال 1 در برخی مواقع بسیار عصبانی و عصبانی است و رفتار او از کنترل خارج می شود و این مشکل در ظاهر بسیار خنده دار به نظر می رسد. اما برخی از منتقدان مخالف این سبک رفتار هستند. اگرچه احتمال حضور пеше в беча др механи 2 بسیار زیاد است و این دو کاراکتر جذاب حذف نمی شوند.

برنامه محموني

دیگر فیلم های مهمونی 2

علاوه بر سگ و نوزاد، شخصیت های دوست داشتنی دیگری نیز در این سریال حضور خواهند داشت که در ادامه در مورد تعدادی از آنها صحبت خواهیم کرد.

یکی دیگر از عروسک های محبوب در سریال محمودی عروسکی با اندازه ای است که پیش بینی می شود در سریال محمودی حضور داشته باشد. قيمه خانوم به تطبيق فوائز در خانه اقائة طحماسب يستبريم ميشود و یک آشپز بسیار مهربان است. از محمدترین تعریف‌های اوروسک قیمه، شیرین زینی است. به کندهای ک در زمان سابوت کردن اوروسک کند در دل دل در دل عب می شود صداشه عروسک قیمه «الی امامی» است. О накши и к пирзен ба лихн ширин در میربان را بخ مدرسه фукшадержим иградимиканд.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده این عروسک در سریال مهمانی جایگاه ویژه ای پیدا کند، طنز و نوستالژیک بودن آن است. مثلا وقتی بچه ها عصبانی می شوند زن فکر می کند با گذاشتن فلفل در دهان بچه ها یا استفاده از دیسک داغ ساکت می شود! البته این صحنه باعث خنده و خنده مخاطب خواهد شد. این شخص بسیار مهربان است.

  • تیم شاباش و دی جی

. عروسک های متصل به تیم Shabash و دی جی ها گاهی اوقات در سریال مهمانی ظاهر می شوند. در که سریال مهمونی 2 نکند و اگاگ تحماسب هنو هم در همسایگی یک همسایگ کند کند، به شاباش و دیجی دوباره در نوروز 1400 حضور خواهد داشت.

سداـشه كاراكتر شاباش برعهده «هوتن شكيبا» بوده و سداپيشهي كاراكتر ديجي بر درمان «سهيل مستجابيان» است. آن دو نفر سعي مي‌كنند من ديجي عريدي‌هاي كونيني كندن كندن. ولی بهتاب انها به کیمانای است که کنداندن تامساهدان می شود. کاراکتر Shabash в Дейжи играй бех мыши موزیک های شاد دراند و در در بخ межанным хирмкадмы ми́говінд.

  • اوروسك كته خانوم

از دیگر شخصیت های جذاب و در دل سریال، عروسک یک گربه ماده است که احتمالاً در سریال مهمانی 2 حضور خواهد داشت، البته تا زمانی که این سریال در نوروز 1402 منتشر نشود، نمی توان نتیجه گیری قطعی در مورد سریال مهمونی 2 داشت. حضور یا عدم حضور شخصیت ها سداپيشه كاراكتر كته خانوم بر دونه «نازنين شعباني» است. آروسك گدران ين كريبة «عيسي يوسفي پور» است.

كته خانوم يكي از يدون است كه در تالار عردي مي‌كند. ولی سمت جودی او در تالار به تور کیمی کرین نیست. این عروسک نشان دهنده دختری برهنه است که هر شب خود را می بیند که با معشوقش ملاقات می کند و برای دیدن او سوار بر اسب سفید می شود. اوروس كته خانوم خنده‌كهای خاص كریتی دارد و با دایلوگهای صناف كد در دل دل دل در دل میكیدین جا می‌كند.

خواسته های نتیجه

یکی از بهترین کارهای ایرج طهماسب مجموعه میهمانی های جذاب است که فصل اول آن در نوروز 1401 از شبکه نمایش خانگی مانند فیلم سینمایی پخش شد. جذابیت شخصیت ها و دیالوگ های بازیگران سریال که عروسک های پارچه ای هستند باعث شد برنامه جدیدی برای سال 1402 تولید کند.

پیش بینی م‌شود سریال محمونی 2 با سریال محمونی 1 مرتبط می شود و داستان های جدید و بهتری به آن اضافه می شود. این برنامه می تواند در ایام نوروز مخاطبان را سرگرم کند. محمودی دو در نوروز سال 1402 مانند یک فیلم سینمایی از شبکه های خانگی پخش می شود و علاقه مندان به شخصیت های پیشا و بچه می توانند قسمت های خنده دار این سریال را دوباره در سایت فیلم تماشا کنند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *