کاتتریزاسیون قلب به طور قابل توجهی کاهش می یابد

کاتتریزاسیون-قلب-به-طور-قابل-توجهی-کاهش-می-یابد
دستگاه پیچیده ای است که برای پیوند بای پس عروق کرونر استفاده می شود.

کاتتریزاسیون قلب تقریباً دوازده درصد و آنژیوپلاستی کرونر توسط تخت کاهش یافته است 14 درصد امسال تاکنون. به نظر می رسد بیماران به دلیل علائم قلبی تمایلی به مراجعه به اورژانس ندارند. این در Fréttablaðið گزارش شده است.

کاتتریزاسیون قلب در Landspítali با 08 ، 9 درصد در دوره از کاهش یافته است ژانویه تا ژوئن امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته. تعداد آنژیوپلاستی های کرونر با 11 ، 3 درصد در همان مدت کاهش یافته است.

Covid – 19 تأثیر زیادی دارد

کارل آندرسن ، پزشک ارشد در Hjartagátt Landspítali ، می گوید که توضیح این است ، از جمله اینکه بیماران به دلیل علائم خود تمایلی به مراجعه به بخش اورژانس ندارند. “در طول دوره COVID در بهار امسال ، میزان مراجعه به مراکز اورژانس به دلیل حملات قلبی در سراسر جهان ، تا 40 درصد قابل توجه بود . اعتقاد بر این است که این امر به دلیل کاهش واقعی تعداد موارد نیست. ” کارل می گوید: “با گذشت زمان ، این بیماران تشخیص داده شده اند و نشانه هایی وجود دارد که آنها دیر به پزشک مراجعه می کنند.”

“از طرف دیگر ، نگرش و توصیه عمومی انجمن های بین المللی قلب و عروق این است که حتی اگر ما نیاز به حفظ فاصله اجتماعی داشته باشیم ، اما به هیچ وجه منجر به فاصله پزشکی نمی شود. به عبارت دیگر ، بیماران مشکوک به علائم قلبی در صورت مشکوک بودن به مشکلات حاد قلبی ، باید در بخش اورژانس کمک بگیرند. “

منبع: Frèttablaðið

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *