چیزهای بی اهمیت چای

چیزهای-بی-اهمیت-چای

آیا می خواهید برخی از حکایات مربوط به چای را کشف کنید؟ تمام داستانهای مربوط به چای بسیار خوب است که می شنوید. بیایید به مرور افسانه های چینی و هندی بپردازیم ، که هر یک از کشف برگهای اصلی چای صحبت می کنند. سنت چای از زمان کشف و اولین طعم آن در طی سالیان متمادی تکامل یافته است. بیایید در مورد قاره اروپا نیز صحبت کنیم که در پایان به کشف برگهای چای می پردازیم. ما با خلاصه ای از فتح جهان از طریق چای به پایان خواهیم رسید. بین سنت ، حکایات ، داستانها ، اکتشافها و افسانه ها ، برخی از اطلاعات واضح در مورد چای را کشف کنید ، کافی است که بخواهید دوباره آن را بخوانید!

حکایات مربوط به چای در چین

همه چیز در چین شروع می شد ، در مورد قهوه ، ما در مورد خاستگاه اتیوپی با چوپان خالدی صحبت خواهیم کرد. برای چای ، ما در زمان امپراتور شنونگ در چین بودیم. برای محافظت از گرما در زیر درخت ، دوست دارد آب گرم را جوش بخورد تا عطش خود را خاموش کند. در این میان ، چند ساقه درخت فوق خود را به آب جوشانده خود دعوت می کرد. در عرض چند ثانیه بود که شننونگ عطرهای زیبا و بوهای زیبا این برگهای تزریق شده را کشف کرد. رنگ آب آن نیز تغییر می کند. اینجا جایی است که همه فهمیدند که شننونگ در زیر یک چای قرار دارد و این چنین می شود که او به وجود می آمد.

حکایات مربوط به چای در هند

حکایات مربوط به چای در هند متفاوت است. گفته می شود کشف برگهای چای در روزهای شاهزاده دارما انجام شده است. هنگامی که او به چین رفت ، سوگند یاد کرد که نمی خواهد سالهای بعدی سفر 10 بخوابد. طبق افسانه ، سال سوم بدون خواب سخت می شد. برای مقاومت در برابر خواب آلودگی ، او چند برگ از یک درخت وحشی را در راه خود می چسباند: بدون دانستن اینکه آن یک درخت چای است. طبق افسانه ، به لطف فضایل زیبا چای ، شاهزاده دارما می توانست در سالهای بعدی سفر خود این امر را حفظ کند. دلیل این امر این است که چای حاوی تین است ، مانند قهوه ای که حاوی کافئین است. این یک مولکول تحریک کننده و پرانرژی است.

سنت های چای

چای در آن زمان بسیار دور کشف شد که یک قرن دقیق را نمی توان به سختی ذکر کرد. با این حال ، طبق تاریخ ، چای تا قرن اول شناخته شده و مورد استفاده قرار می گرفت. از این دوره ، توسط جمعیت مورد مطالعه قرار گرفت تا سرانجام هر روز طعم آنرا مانند یک فنجان قهوه میل کنید. کم کم ، خانه های چای کوچکی ظاهر می شوند ، جایی که شما به طور طبیعی چای پذیرایی می کنید. علاوه بر این ، برگهای چای منبع الهام بخش نقاشان زمان شد.

حکایات مربوط به چای با گسترش آن در اروپا

از زمان کشت آن ، در قرن اول چینی ها به کشورهای همسایه آسیا صادر می شدند. این یک تجارت واقعی برای کشور بود. تجارت با اروپا تا قرن 17 آغاز نمی شد. در حقیقت ، اولین کشوری که از آن بهره مند شد ، هلند بود.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *