چگونه یک کاپوچینو درست کنیم؟

چگونه-یک-کاپوچینو-درست-کنیم؟

کاپوچینو یکی از نوشیدنی های مورد علاقه ما در اسرائیل است و در هر کافی نت قابل تهیه است و به راحتی در هر دستگاه قهوه اتوماتیک تهیه می شود. . پس چگونه یک کاپوچینو درست می کنید؟

کاپوچینو چیست؟

ابتدا با تعریف آن شروع خواهیم کرد. یک کاپوچینو یا وارونه آنطور که دوست داریم گاهی اوقات آن را صدا کنیم ، در واقع یک قهوه مبتنی بر اسپرسو ، کمی آب داغ ، شیر گرم و کف شیر است.

برای ساختن یک کاپوچینو خوب باید از اسپرسو با کیفیت شروع کنید. البته متخصصان قهوه ترجیح می دهند لوبیا را خودشان خرد کرده و از دستگاه باریستا استفاده کنند ، اما یک دستگاه قهوه تجاری همچنین می تواند قهوه ای با کیفیت ، خوشمزه و تازه با رایحه ای غنی و مخملی تهیه کند. راز البته انتخاب کپسول های با کیفیت است که دوست دارید.

یک مدل اصلی از یک دستگاه قهوه اتوماتیک معمولاً شامل گزینه ای برای اسپرسو منفرد یا یک وعده دوتایی است ، در صورت نیاز به شیر در یک دستگاه جداگانه. امروزه دستگاه های قهوه نیز وجود دارد که شامل یک شیر خشک است که کارکرد و تمیز کردن آن بسیار آسان است. البته راز این است که شیر را بجوشانید و سپس آن را شلاق بزنید ، به مقدار زیادی فوم بخورید.

چگونه یک قهوه اتوماتیک را انتخاب کنیم؟

اگر هیچ علاقه ای به خرید دستگاه بارستیست حرفه ای ندارید ، لوبیا را خودتان خرد کرده و دستگاه را به کار گیرید – خوب است! احتمالاً اکثر مردم راه حل خودکار را ترجیح می دهند ، این امکان را برای همه فراهم می کند تا با لمس یک دکمه ، یک فنجان قهوه دلپذیر خود را ایجاد کنند.

از آنجا که امروزه گزینه های مختلف زیادی در بازار وجود دارد ، توصیه می شود کمی در مورد مدل های مختلف بخوانید ، جوانب مثبت و منفی را بررسی کنید تا دستگاهی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.

از آنجا که این زمینه بسیار پیشرفته است ، امروزه ماشین های قابل فروش با طیف گسترده ای از کارکردها وجود دارد ، بنابراین می توانید دقیقاً میزان آب در هر وعده را کنترل کنید ، شیر را به راحتی شلاق بزنید و همچنین نوشیدنی های اضافی مانند چای و شکلات داغ درست کنید.

قبل از خرید ، نحوه عملکرد دستگاه را بررسی کنید و چه عملکردی را قادر می سازد ، و برای حفظ آن و تمیز نگه داشتن آن و آماده استفاده ، چه کارهایی باید انجام شود.

چگونه یک قهوه را برای تجارت انتخاب کنیم؟

برای انتخاب دستگاه قهوه برای تجارت بهتر است براساس تمام خصوصیاتی که در پاراگراف قبلی توضیح دادیم ، دقت کنید ، اما چند مورد دیگر را نیز که معمولی برای تجارت و معمولی کمتر برای مصارف خانگی هستند ، در نظر بگیرید.

در خانه از دستگاه قهوه معمولاً با فرکانس نسبتاً کمی از فنجان های قهوه جداگانه در صبح و بعد از ظهر استفاده می شود (بسته به البته به تعداد افراد در خانه زندگی می کند و چقدر قهوه را دوست دارید). از طرف دیگر در مشاغل فرکانس استفاده بسیار بیشتر است و باعث افزایش هر چه بیشتر تجارت می شود و تعداد کارمندان و مشتریانی نیز وجود دارند که به دفتر مراجعه می کنند.

در اینجا مهم است که یک دستگاه قهوه اتوماتیک را انتخاب کنید که برای مقاومت در برابر خروجی بالاتر و تهیه تعداد زیادی فنجان قهوه طراحی شده باشد. هر مدل ظرفیت خاص خود را دارد ، بنابراین می توانید تنظیمات مربوط به یک اداره متوسط ​​را در مقابل یک دفتر بزرگ انجام دهید. مهم است که اطمینان حاصل کنید که منوی دستگاه راحت و شفاف است و برای استفاده از آن شفاف است ، به گونه ای که کلیه کارگران می توانند به راحتی و به راحتی از دستگاه لذت ببرند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *