چگونه هندزفری وایرلس را به ساعت هوشمند متصل کنیم؟

ساعت‌های هوشمند به تکامل خود ادامه می‌دهند و بسیاری از جدیدترین مدل‌ها می‌توانند موسیقی، پادکست و کتاب‌های صوتی را بدون کمک تلفن هوشمند پخش کنند. این بدان معنی است که شما با آن راحت هستید خرید هندزفری مناسب و سازگار با ساعت هوشمند

می توانید صبح یا بعد از ظهر در باشگاه گوشی خود را برای دویدن در کنار آن قرار دهید و راحت ورزش کنید.

به تور کلی بری استشاهد به هدفون به ساعت هومشدن کود باید بید بید هاد کافت کرد هندزفری شما کومی عسل میده پس از فعال سازی در این حالت به تنظیمات گوشی خود رفته و در قسمت بلوتوث دو دستگاه را به هم متصل کنید. meitunan گفت همه‌ی هندزفری هی سیم میکونه به‌های حومسدان می‌شوند اگر از ارزان ترین لوازم جانبی موبایل ساکنان هدفون را معمولاً می توان همزمان به یک دستگاه متصل کرد و امکان اتصال همزمان آن به موبایل و ساعت هوشمند وجود ندارد، در ادامه به بررسی اتصال هدفون به ساعت هوشمند در برخی از مارک ها با دقت بیشتری.

هندزفری وایرلس

اپل واچ

اگر قبلاً یک جفت ایرپاد را برای کار با آیفون خود راه اندازی کرده اید – به راحتی می توانید قاب ایرپاد را در نزدیکی تلفن هوشمند خود باز کنید – آنها به طور خودکار با اپل واچ متصل به همان تلفن کار می کنند. فقط برنامه ای را که می خواهید به آن گوش دهید بارگیری کنید و پخش را فشار دهید.

همچنین می توانید هر جفت هدفون بلوتوثی را از طریق ساعت هوشمند خود به اپل واچ خود متصل کنید. ابتدا دفترچه راهنمای هدفون خود را بررسی کنید (یا یک جستجوی سریع در وب انجام دهید) تا دریابید که چگونه آنها را جفت کنید. طبق معمول، باید یک دکمه مخصوص را فشار داده و نگه دارید.

سپس، برنامه تنظیمات را در watchOS باز کنید، روی بلوتوث ضربه بزنید و منتظر بمانید تا هدفون شما ظاهر شود. هنگامی که هدفون روی صفحه ساعت نمایش داده شد، آنها را انتخاب کنید و متصل خواهند شد. برای انتخاب بین جفت های مختلف هدفون در حین گوش دادن به صدا، قسمت پایین صفحه ساعت را لمس کرده و نگه دارید، انگشت خود را به سمت بالا بلغزانید تا مرکز کنترل باز شود و به نماد خروجی صدای کوچک نگاه کنید (فلش های رو به بالا در کنار ضربه بزنید. حلقه هاي تحديدالمركزة

ساعت هوشمند سامسونگ

در ساعت کود، به رویدین سپس انگشت خود را روی Connections بزنید و روی بلوتوث ضربه بزنید.

کلمہی بلوتوتوث در روگرینی ساعت Galaxy سامسونگ شد

بررسی کنید که سوئیچ بلوتوث روشن باشد و سپس مطمئن شوید که هدفون در وضعیت صحیح قرار دارد.

روی صدای بلوتوث یا هدست بلوتوث ضربه بزنید و سپس هدست بلوتوث مورد نظر را انتخاب کنید.

توجه: در Galaxy Watch 4 و Watch4 Classic، به سادگی انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا هدفون های بلوتوث موجود را ببینید.

ಕಾಡಿಕ್ ಕಾನ್ತಿಕ್ತ್ ಸ್ತ್ತಿಕ್ನ್ತ್ಯಾನ್ನ್ ಸ್ರಿಕಿ ಸ್ರಿಕಿ هندزفری بلوتوث برای لغو جفت کردن هدفون، روی Unpair ضربه بزنید.

همچنین با استفاده از پنل تنظیمات می توانید به سرعت هدفون را متصل یا جدا کنید. انگشت خود را از بالای صفحه ساعت به پایین بکشید و سپس روی نماد صدای بلوتوث ضربه بزنید.

هندزفری وایرلس

فيت بيت

فرآیند اتصال بسته به زمانی از روز که از آن استفاده می کنید متفاوت است، اگرچه همیشه با قرار دادن هدفون در حالت جفت شدن شروع می شود.

اگر از ساعت هوشمند Fitbit Ionic، Fitbit Versa 1 یا Fitbit Versa 2 قدیمی‌تر استفاده می‌کنید، برنامه تنظیمات را باز کنید. بلوتوث و سپس Audio Device را انتخاب کنید تا جستجوی دستگاه شروع شود. هنگامی که Fitbit هدفون های شما را پیدا کرد، آنها را از لیست انتخاب کنید و زمانی که آنها به یکدیگر متصل شدند، نمادی را در کنار آنها خواهید دید.

در دستگاه‌های جدیدتر Fitbit Versa 2 و Fitbit Versa 3، برنامه تنظیمات را باز کنید و سپس لرزش و صدا، بلوتوث و مدیریت دستگاه را انتخاب کنید. سپس انگشت خود را به پایین صفحه بکشید تا جستجوی دستگاه های جدید شروع شود. باز هم باید هدفون نمایش داده شود تا بتوانید آنها را انتخاب کنید و وقتی به ساعت شما وصل شد علامت تیک ظاهر شود.

ساعت هوشمند Fitbit می تواند صدا را از برنامه های Spotify، Deezer و Pandora پخش کند و می توانید آن را از تلفن هوشمند متصل خود مدیریت کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های موسیقی و پادکست‌ها را به ساعت خود اضافه کنید تا بتوانند از طریق برنامه موسیقی Fitbit روی مچ شما پخش شوند—برنامه Fitbit Connect را برای Windows یا macOS دانلود کنید و دستورالعمل‌ها را برای انجام این کار دنبال کنید.

هندزفری وایرلس

گارمین

ابتدا هدفون بلوتوث را روشن کرده و روشن کنید

اگر از ساعت هوشمند Garmin Vivoactive استفاده می کنید، دکمه B (پایین سمت راست) را فشار داده و نگه دارید، سپس روی نماد دکمه تنظیمات ضربه بزنید و Music، Headphones و Add New را انتخاب کنید. برای ساعت هوشمند Forerunner، دکمه Up (در سمت چپ) را فشار داده و نگه دارید، سپس Music، Headphones و Add New را انتخاب کنید.

برای ساعت های Gamin Fenix ​​و Garmin Epix، دستورالعمل هایی که باید دنبال کنید یکسان است: دکمه Menu (در سمت چپ) را فشار داده و نگه دارید، سپس Music، Headphones و Add New را انتخاب کنید. هر ساعتی که به کیندی، شما هدفتان را روی صفحه قرار دهید، جایی که می توانید آنها را انتخاب کنید.

نحوه دانلود و گوش دادن به صدا در ساعت های هوشمند گارمین بین دستگاه ها متفاوت است، اما نسبتا ساده است. بسته به مدل ساعتی که دارید، می‌توانید اتصالات برنامه‌های Spotify، Amazon Music، Deezer را روی گوشی خود تنظیم کنید و همچنین می‌توانید از طریق برنامه Garmin Express برای ویندوز، فایل‌های صوتی را از رایانه خود اضافه کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *