چگونه شکلات درست کنیم؟

چگونه-شکلات-درست-کنیم؟

نوشیدنی شکلاتی همیشه قدردانی را که شایسته آن است ، دریافت نمی کند و اغلب با نوشیدنی شکلاتی استاندارد مرتبط با کودکی اشتباه گرفته می شود. اما اگر کمی امتحان کنید و کمی روی آن سرمایه گذاری کنید ، می توانید دریابید که یک فنجان شکلات داغ و شیرین همان چیزی است که در هنگام سرد بودن به آن نیاز دارید. بنابراین چگونه می توان شکلات واقعی درست کرد که برای کودکانی که قبلاً بزرگ شده اند نیز مناسب باشد؟ در اینجا تمام جزئیات را پیدا خواهید کرد.

مواد لازم

هنگام تهیه غذا یا نوشیدنی ، یادآوری یک قانون اساسی مهم است – اگر می خواهید یک نوشیدنی یا غذای مخصوصاً خوشمزه درست کنید ، مواد با کیفیت و تازه را انتخاب کنید. این قانون به ویژه هنگام انتخاب مواد لازم برای تهیه شکلات صادق است. بنابراین قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را دارید و مطمئن شوید که همه مواد مورد علاقه شما هستند:

  • شیر: شما می توانید از هر نوع شیر دلخواه شیر انتخاب کنید ، فقط توجه داشته باشید که انواع خاصی از شیر وجود دارد که از قبل دارای طعم و مزه هستند.
  • شکلات: معمولاً انتخاب شکلات تلخ و شیرین با کیفیت عالی توصیه می شود ، بنابراین نوشیدنی غنی و غلیظی ایجاد می شود. با این حال ، شما می توانید انواع مختلفی را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید شکلات خورده یا شکلات شیری دیگر را انتخاب کنید و البته می توانید چندین نوع شکلات مختلف را مخلوط کنید. برای افراد شجاع ، شما می توانید شکلات چیلی را انتخاب کنید و بنابراین کمی ادویه به نوشیدنی اضافه کنید.
  • خامه شیرین: اجباری نیست ، اما به طور قطع توصیه می شود.
  • گلدان مناسب: توجه داشته باشید که گلدانی را در اندازه مناسب انتخاب می کنید و همچنین عمق گلدان را در نظر بگیرید ، زیرا هنگام جوشیدن ممکن است سطح شیر بالا برود.

نحوه ساخت

آیا همه مواد تشکیل دهنده را دارید؟ عالی ، شما سخت ترین قسمت را پشت سر گذاشتید. اکنون آماده می شود:

  • شیر را در قابلمه بریزید.
  • اضافه کنید خامه شیرین برای طعم و مزه.
  • شیر را بجوشانید و سپس روی حرارت ملایم قرار دهید.
  • شیر را با شکلات مخلوط کنید تا کاملا ذوب شود.

قرار دادن توجه داشته باشید ، بسته به طعم و بافتی که می خواهید ایجاد کنید ، می توانید با مقادیر “بازی” کنید. شیر و خامه به رقیق شدن شکلات کمک می کند ، بنابراین اگر یک نوشیدنی “شکلاتی” بیشتر می خواهید ، می توانید مقدار شیر و خامه را کاهش دهید.

نسخه های پیشرفته

اکنون که به نسخه اصلی ساخت شکلات تسلط دارید ، می توانید آن را مطابق با سلیقه خود تغییر داده و بهبود ببخشید. این امکانات بی حد و حصر است ، و فقط به خاطر مثال برخی ایده ها وجود دارد:

  • شکلات با قهوه: قهوه و شکلات البته ترکیب کاملی است. بنابراین اگر دفتر کار قهوه ساز برای تجارت دارید ، می توانید یک ظرف قهوه با کیفیت با آن دم کرده و به شکلات اضافه کنید تا نوشیدنی تحریک کننده تری ایجاد کند.
  • ادویه جات: ادویه هایی مانند وانیل ، هل ، میخک یا دارچین می توانند عطر اضافه کنند مخصوص نوشیدنی. فقط مطمئن شوید که آنها را به آرامی اضافه کرده اید.
  • الکل: گزینه دیگر برای چاشنی شکلات ، الکل مانند روم یا لیکور دیگری است که دوست دارید. در این مورد نیز مهم است که زیاده روی نکنید و توصیه می شود بخشی از الکل را به تدریج اضافه کنید تا تحت تأثیر تأثیر آن بر طعم قرار بگیرید.
  • خامه فرم گرفته: برای تهیه شکلات در نسخه خراب به طور خاص ، می توانید بخشی از خامه زده شده را به نوشیدنی اضافه کرده و روی چیپس شکلات شیرین را خراش دهید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *