چگونه بیت کوین بخریم؟

این روزها بازار ارز دیجیتال آنقدر داغ است که بسیاری در این زمینه متخصص شده اند و خرید و فروش بیت کوین، تترا، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را علامت می دهند. اگرچه مردم دنیا از دیرباز توجه ویژه ای به ارزهای دیجیتال داشته اند، اما در ایران همزمان با زیان سنگین مردم در بورس و کاهش ناگهانی شاخص بورس، ارزهای دیجیتال داغ شده و گروه بزرگی به دنبال جبران آن هستند. ضررهای بازار سهام برای خرید بیت کوین و سایر ارزها.

سودی که مردم به دست می آوردند دهان به دهان پخش می شد و امروز میلیون ها ایرانی بیت کوین را در انواع صرافی های ارز دیجیتال خرید و فروش می کنند. اگر شما از معدود افرادی هستید که هنوز وارد حوزه جذاب ارزهای رمزنگاری نشده اید و می خواهید دانش خود را در مورد خرید بیت کوین گسترش دهید، حتما ادامه مطلب را بخوانید.

قیمت فعلی ارز دیجیتال: https://bitpin.ir/coin-list

مختصری در مورد بیت کوین

در عصر کنونی، در شرایط پیشرفت تکنولوژی، یک انقلاب پولی به وجود آمده است که بیت کوین نقش اصلی را در آن ایفا کرده است. در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، این ارز رمزنگاری شده دقیقاً مانند پول عمل می کند و امروزه بسیاری از شرکت های مهم در سطح جهانی با یکدیگر معامله می کنند و بیت کوین را خرید و فروش می کنند و آنها را انتقال می دهند. در واقع، اگرچه تاکنون هیچ کشوری با به رسمیت شناختن آن موافقت نکرده است، اما به نظر می رسد هیچ کشوری قدرت نادیده گرفتن این ارز دیجیتال را نداشته باشد.

چرا بیت کوین ظاهر شد؟

با وجود اینکه هیچ اطلاعاتی از سازنده این ارز دیجیتال در دسترس نیست، اما هرکسی که سعی در ایجاد این ارز دیجیتال داشته باشد، توانسته است بر بسیاری از موانع پولی و بانکی غلبه کند، واسطه ها را برطرف کند و موانع قانونی را در سطح بین المللی برطرف کند. خرید و فروش بیت کوین،، این امر امروزه در تمامی کشورهای جهان در حال وقوع است تا اینکه همانطور که اشاره کردیم هیچ کشوری این ارز را به صورت قانونی به رسمیت نشناخته است. این نشان دهنده قدرت و ارزش فرامرزی این ارز دیجیتال است که مردم در سراسر جهان را تشویق به خرید بیت کوین می کند.

چرا باید بیت کوین بخریم؟

در پاسخ به این سوال که چرا باید بیت کوین بخریم، بهتر است به مزیت های این ارز دیجیتال بپردازیم. به نظر می رسد با پاسخ به مزایای آن، پاسخ به این سوال آسان تر خواهد بود:

  • امنیت بالای بیت کوین

بیت کوین در رختخواب فناوری بلاک چین طوری طراحی شده است که به خودی خود بسیار ایمن است، اما این همه ماجرا نیست. شما باید یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید،، برای افزایش امنیت کیف پول خود بسیار مراقب باشید. برای این منظور می توانید به صرافی های معتبر و خوشنام مراجعه کنید و توجه داشته باشید که مراحل ثبت اطلاعات هویتی باید دو مرحله ای باشد. بیت کوین، صرافی ارز دیجیتال او مطمئن است که با ایجاد یک محیط امن می تواند به شما در خرید و فروش بیت کوین کمک کند.

  • بیت کوین دیجیتال است

همانطور که در دنیا به آنها گفته می شود، این ارزها دیجیتال هستند. یعنی مصداق عینی ندارند و فضای واقعی را اشغال نمی کنند. بنابراین هنگام خرید بیت کوین، کیف پول خود را اضافه بار نمی کنید و نگران نحوه برداشت از بانک نیستید. همه چیز در اینترنت اتفاق می افتد.

اگر می‌خواهید در سطح بین‌المللی معامله کنید، فرآیند انتقال پول و مجوزهای متعارف در بهترین حالت چند روز طول می‌کشد. اما امروزه بسیاری از معاملات به جای پول با ارزهای دیجیتال انجام می شود. در واقع ارزش کل دلاری یک تراکنش بر اساس قیمت بیت کوین تعیین می شود و در کمترین زمان ممکن، بیت کوین معامله می شود و یک ارز دیجیتال منتقل می شود.

در شرایطی که باید هزینه ای مانند کارمزد نقل و انتقال کارت بی قیمت 10 هزار تنی را پرداخت کنیم، کارمزد انتقال ارزهای دیجیتال بسیار ناچیز در نظر گرفته می شود. خوب! ما معتقدیم که این مزایا برای پاسخ به این سوال کافی است که چرا باید بیت کوین بخریم.

چرا برای ما ایرانی ها بهتر است بیت کوین بخریم؟

داشتن حساب ارز دیجیتال برای ما ایرانیانی که تورم و فشار اقتصادی را تجربه می کنیم فرصتی است. چه بخواهید چه نخواهید، بیت کوین در حال تبدیل شدن به یک ارز محبوب است و میلیون ها نفر در سراسر جهان هر روز بیت کوین خرید و فروش می کنند. بنابراین آینده اقتصاد جهان بدون ارز دیجیتال قابل تصور نیست و ارز دیجیتال بدون توجه به درگیری های سیاسی کشورها ارزش بین المللی دارد. اقتصاد کشور ما تحت تأثیر عوامل مختلف داخلی و خارجی در نوسان است، بنابراین در دسترس بودن سبد دیجیتالی همچنان از قدرت خرید ما پشتیبانی می کند.

از طرفی اگر بخواهید در کشور دیگری پول دریافت یا واریز کنید باید مراحل اداری و بانکی را طی کنید اما با خرید بیت کوین انتقال در اسرع وقت و با مبادله ارز دیجیتال انجام می شود.،، شما می توانید پول خود را بازخرید کنید. اگر روزی قصد مهاجرت دارید، تمامی دارایی های شما به راحتی به کد ارز منتقل می شود.

چگونه بیت کوین بخریم؟

به برای خرید بیت کوین باید سه مرحله زیر را طی کنید:

  1. ثبت نام کنید و یک حساب صرافی بیت کوین ایجاد کنید https://bitpin.ir/
  2. ارسال مدارک و احراز هویت
  3. بیت کوین بخر

پس از انجام این مراحل به راحتی می توانید بیت کوین بخرید و بفروشید. پلتفرم بیت کوین تمامی ویژگی هایی را که برای ایجاد سبد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. با نصب اپلیکیشن صرافی واحد پول بیت کوین دیجیتال، می توانید نمودار قیمت را به صورت لحظه ای مشاهده کنید و با کمترین کارمزد اقدام به خرید، فروش و انتقال ارز کنید.

نتیجه

در شرایطی که معاملات بیت کوین در تمام دنیا رواج دارد و مردم با سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به سودهای کلانی دست یافته اند، برای ما ایرانی ها به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی و کاهش سریع ارزش پول، ورود به این بازار بسیار مهم به نظر می رسد. برای ورود به بازار مبادلات ارزی و ایجاد حساب کاربری، تبادل ارز دیجیتال با بیت کوین همراه شماست تا لذت تراکنش های امن و سریع را تجربه کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *